PDA

View Full Version: Opgelos VB 4.1.4 en vbet 4.2.3 - gemors



norku
15-06-11, 15:37
Net opgegradeer om te Vbet 4.3.0 en baie van die probleme met die redakteur se antwoord na die draad ',' edit post ', "gaan gevorderde toe oor te skakel na enige ander taal forum standaard. Die bladsy is deurmekaar en daar blyk te wees, Engels en die ander taal gemeng saam op die knoppies.

Ek het probeer om 'n band wat so' n aard is dat die probleem kan hier besigtig word te laai, maar dit nie maak nie saak wat ek doen.

norku
15-06-11, 16:07
Baie vreemd. Dit lyk net om te gebeur op my admin rekening. Ek het 'n paar van die alias rekeninge getoets en hulle is fyn ....

vBET
15-06-11, 16:19
Ek sien dit met behulp van rekening data wat jy PM en ek het geen probleem. Beskryf presies stap vir stap hoe om dit op jou forum om voort te plant.

norku
15-06-11, 16:29
Ja, die probleem blyk net admin rekeninge te beïnvloed. Gaan jou PM

Danksy

vBET
15-06-11, 16:48
Gekontroleer weer en het net een probleem - wanneer ek op vertaalde bladsy en 'n paar vinnige antwoord, dan na gaan gevorderde Ek sien vertaalde inhoud. Ons kan voortplant dit op ons forum sodat ons daaroor sal sorg.

Tog het ek het geen probleem met 'post' wysig of 'antwoord op die draad ". Gee presiese instruksies hoe om dit te reproduseer - stap vir stap, uit met die rekening, vanaf watter URL.

PS.
Skoon ons toets boodskappe in / forum/f6/sidecap-good-bad-5103 /

norku
15-06-11, 16:53
Dankie Migal.

Ek gee presiese stappe oor hoe om voort te plant in 'n paar minute

norku
15-06-11, 17:01
As jy in die gebruik van die pop-administrateur rekening wat ek gestuur log en dan die volgende te doen, jy moet sien wat ek bedoel:

1.
'n draad oop
Kliek op 'n antwoord na die draad "en dan gaan" gevorderde "- die css is okay.

2.
Verander taal na enige ander taal deur te klik op die departemente onder die navbar
'n draad oop
Kliek op 'n antwoord thread' en dan gaan "gevorderde" - die css is deurmekaar (veral onder die ckeditor boks)

vBET
15-06-11, 18:08
Ek sien dit nie. Maar jy het nie presiese instruksies gee. Watter draad wat jy beantwoord nie - dit kan saak. Jy het nie vertel watter taal moet ek oorskakel. PRESIESE beteken presies - daar is geen plek vir die woord 'enige' nie. Miskien het jy 'n probleem met die verkeerde vertaling resultate Cached of iets soos dit. Dan sal ek nie sien wat jy sien in 'n ander draad en ander taal.

norku
15-06-11, 19:06
Ek was presies:)

dit gebeur net op admin rekeninge

dit gebeur op alle gesprekke

dit gebeur, ongeag van die taal wat jy het in jou usercp

dit gebeur, ongeag van watter vlag jy kliek op onder die navigatiebalk

Ek sien dieselfde probleem as ek log in die gebruik van die pop rekening wat ek vir jou gegee het. Ek stel jou in Pools, so jy sal nie enige probleme sien totdat jy kliek op een van die vlae (nie die politoer vlag natuurlik) onder die navbar en dan sien 'n draad, kliek op antwoord nie, dan gaan gevorderde.

vBET
16-06-11, 01:52
Ek was presies:)
...
dit gebeur, ongeag van watter vlag jy kliek op onder die navigatiebalk

Ek stel jou in Pools, so jy sal nie enige probleme nie sien nie, totdat jy op een van die vlae (nie die Poolse vlag natuurlik)

En dit is die ding - ek was nagaan Pools: p Soos jy sien - niks is voor die hand liggend ... Veral as jy in dieselfde pos skryf dat dit gebeur met al die vertalings en natuurlik nie vir Pools translation;)

Ek het 3 in die nag op die oomblik, so ek sal dit later weer na te gaan. Hoop dit is OK vir jou:)

vBET
16-06-11, 08:21
Ek was daar nou nie, maar toegang tot inligting vir admin vals rekening wat jy geskep het is nie meer werk nie.

norku
16-06-11, 10:21
En dit is die ding - ek was nagaan Pools: p Soos jy sien - niks is voor die hand liggend ... Veral as jy in dieselfde pos skryf dat dit gebeur met al die vertalings en natuurlik nie vir Pools translation;)

Ek het 3 in die nag op die oomblik, so ek sal dit later weer na te gaan. Hoop dit is OK vir jou:)

:)

PM is op die pad met 'n nuwe vals admin

vBET
16-06-11, 16:19
Ek het net chcked dit weer. Ek vergelyk versigtig nie vertaal newreply.php vertaal newreply.php nie en ek het geen css kwessie ...

Ek sien nie die probleem nie. Miskien het ek weet nie waar om te kyk. Presiese instruksies gee. Stap vir stap. Sonder woorde soos "Enige". Gee presiese draad te begin, presiese vertaling te gaan, presiese waarde te skryf in 'n vinnige antwoord, voor dit tot gevorderde een skakel. En beskryf wat jy sien verkeerd is, dan - na die skakel.

norku
16-06-11, 21:46
:) As ek kon net 'n paar foto's oplaai ...

Glo my, ek presiese. Die probleem is egter vir my sigbaar in alle gesprekke - dit maak nie saak watter een jy op nie.

Dieselfde met die taal departemente onder die navbar. Dit maak nie saak watter een jy kies nie.


Kom ons gaan:

Jou standaard taal in die usercp van die domkop administrateur rekening in Pools so wanneer jy in jou teken, sal die lees van die forum / PL /

Gaan na forumhome en klik op enige draad.

Klik op die 'post' wysig van enige pos

Klik op "Gaan gevorderde"

Jy moet sien geen probleme op enige stadium.



Nou

klik op enige vlag onder die navbar (nie die Poolse vlag natuurlik:))

Gaan na forumhome en klik op enige draad.

Klik op die 'post' wysig van enige pos (sal jy die gemors begin sien ...)

Klik op "gevorderde gaan 'n volskaalse gemors te sien.


Edit:

Jy kan dieselfde truuk uit te voer deur 'n draad te beantwoord en dan op' Spring na Gevorderde "

vBET
16-06-11, 22:18
Ek het natuurlik nie wat jy bedoel ... Maar ek uitgevind het dat jy het op die opsie wat wys Google versoeke en wag tyd - dit verander die resultate slegs vir administrateurs (die toevoeging van meer inligting oor die vertaling van verbindings in die voorkant van die hele reaksie data), so miskien is dit die oorsaak is. Kontroleer asseblief jou resultate met draai af opsie Vertaling reaksie tyd.

Indien steeds gebeur dan n e-pos vir my 'n skerm skote met gepunte gebiede wat verkeerd is. Ek het net elke deel van die resultaat bladsy van Pools en die Italiaanse vertaling vergelyk en ek sien geen verskil in uitleg. Het jy braak jou eie instruksies op die rekening wat u vir ons gemaak het?

Ook nog een ding wat jy hier kan die belangrikste - wat die leser het jy gebruik? Soos ek gesê het ons moet presiese instruksies. Ons moet elke stap wat jy gedoen het om te weet. Van die begin af - sodat jy browser X. oop ...
Ook instruksies wat jy gegee het op die oomblik is nie in staat om te braak ... Ek moet gas wat jy bedoel.
1. Daar is nie 'n skakel met die naam "forumhome" in Pools translation (let op dat jy aanvaar dat ek daar is). Watter een bedoel jy? Hierdie een wat die naam "Huis" in die Engelse weergawe of die "Forum". As "Forum" - wat vir - wat jy geskryf het ek begin by / forum / pl ...
2. Na die laaste stap in 1ste artikel Ek kan nie die eerste stap in 2de afdeling gemaak, want daar is geen vlae vertoon ...

About "sal jy die gemors begin sien" - wat bedoel jy? As jy bedoel dat die inhoud in die editor al vertaal is (nie oorspronklike teks), dan is hierdie probleem bekend is en reeds reggestel in vBET4.4.0 (kyk hier vir meer inligting oor hierdie probleem: As dit dan weer oor iets anders Ek weet nie waaroor dit gaan ...

Let asseblief daarop dat in baie gevalle beskrywing wat jy gee genoeg sou wees eerste keer. Nog in die geval wanneer ons probleem om te sien wat die kliënt beteken en ons kan nie voortplant nie, dan moet ons weet presies wat hy doen. Verskaf asseblief vir ons foto's - miskien is ons op soek na die kwessie, maar dit mis. As ons sien iets anders wat op die foto's dan sal ek jou weer te vra vir instruksies, maar baie presiese. Sonder enige kortpaaie. Presies waar jy gaan, wat skakel gekliek het (deur eintlik sigbaar die naam van die skakel - op elke vertaling het die naam sal verskil). Maar miskien is dit net een leser kwessie, so gee ons asseblief die naam van die leser wat jy was nagaan. Ons gebruik Opera vir hierdie.

norku
16-06-11, 22:34
Hi,

Geen nog steeds dieselfde. As jy gaan na jou usercp en 'n nuwe standaard taal (enige taal) en dan red. Wat sien jy? Jy sal weet wat ek bedoel deur "gemors" as jy dit sien. Dit is baie duidelik. Gebruik Firefox. Gebruik IE - erger

vBET
16-06-11, 22:43
Op die oomblik is ek op bladsy / forum / PL / usercp.php het nie enige verandering gemaak en kan nie, want daar is geen vertalings resultate is - die helfte van tekste ontbreek. Dit lyk soos jy het Google verbinding probleem. Dit wat reeds vertoon is, is eenvoudig reeds Cached en die res kan nie vertaal word nie as gevolg van Google verbinding probleem.

Let asseblief oplaai googletest.php van vBET pakket (in / do-not-upload/tools gids) na jou domein hoof gids. Gaan na die leser, skryf url YOUR_DOMAIN / googletest.php en vertel sien jy enige foute.

Dit is hoekom ek geskryf het jy skakels na webwerwe waar om te gaan om te gee - ek was nie in staat om hierdie probleem op te kyk op al Cached resultate, as dit regtig Google verbinding probleem en dit lyk soos.

Asseblief sê wat is die resultate van Google toets. Ook gaan ons dit self wanneer jy dit sal reeds op u bediener.

norku
16-06-11, 22:49
Begin vertaal toets
Toetsuitslag: {"responseData": {"translatedText": "Powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
Toets fout:
Verbinding tyd (ms): 47,6909179688

'Presiese "is presies net wanneer die probleem is duidelik. Ek het net gelaai die forum in IE en dit het groot probleme wat dit het nie 'n paar uur gelede. Die probleme wat ek beskryf jy gedurende die dag gebeur soos ek dit beskryf het. Ek was presies ...

norku
16-06-11, 22:54
Op die oomblik is die probleem met die bladsy-uitleg opgemors word veroorsaak deur die verandering van jou standaard taal aan enige ander. Jy sal sien wat ek bedoel as jy dit doen met die pop rekening. Gaan na jou usercp en verander jou standaard taal. Slaan daardie instelling. Wat beteken jou usercp bladsy lyk? Verander jou standaard langiage terug in Pools en stoor. Exit usercp en gaan na die forum volledige lys. Klik op die Spaanse vlag. Gaan na enige pos en probeer om dit te wysig. Jy sal sien wat ek bedoel.

vBET
16-06-11, 23:33
Julle mis een belangrike inligting nie - ek was nie in staat om die standaard taal van die gebruiker te verander, omdat die vertaling testx is vermis nie - daar was geen skakels vir.

Jy het gebreek kas. Ek het net afgeskakel databasis kas en User CP page lyk nou lekker. Ek het dit weer en dit is lekker. Ek het net skoongemaak geheel jou kas om seker te wees dat dit nie is kas kwessie.

Gaan doen jy nog steeds die probleem wat jy beskryf nie kan sien nie. Indien ja, dan moet jy gaan na Admin CP -> vBET Cache -> Database Cache en tydelik versper kas. Check jy nog sien probleem met die kas gestremdes. Draai kas weer.

Volgens googletest.php jy het nie nou enige verband kwessies.

Na die skoonmaak kas het ek jou instruksies geëvalueer onder Opera (weergawe 11,11):
- Van User CP ek gebruiker standaard taal uit Pools in Duits verander. Page lyk mooi en is in Duits vertaal.
- En dan weer verander in Pools - en nog steeds mooi en in Pools translation.
- Gaan na die forum notering in Pools translation deur te kliek op die skakel Forum naby skakel Dom.
- Oorgeskakel na Spaans (deur te kliek vlag).
- Toe na die draad / forum/es/f6/sidecap-bueno-o-malo-5103 / # post37724 (titel: SideCap, bueno o malo?)
- En klik opsie vir wysig post (op die laaste pos). Ek sien een probleem: teks is vertaal in Ajax redakteur (soos ek beskryf voordat dit is reeds in 4.4.0 opgelos), maar die uitleg is OK - geen CSS kwessie.
- Toe na Gevorderde deur te kliek knoppie in Ajax redakteur en sien ook nie enige probleem met CSS.

Asseblief - reageer op hierdie boodskap:
Stuur vir ons foto's. Vertel wat die leser het jy USD ...

Daar is geen sin vir ons om dit weer en weer maak ... Wanneer werklik ons weet nie wat jy doen en jy het nog nie braak ons instruksies en nie aan ons gegee het presiese instruksies. So ons het dit die teenoorgestelde manier - Ons het jy die presiese stappe wat ons gemaak het. Ons het dit in Opera. En ons het geen CSS kwessie. Ons het selfs in vergelyking bladsy nie vertaalde bladsy, om seker te wees dat dit lyk soos dit moet wees en stand bladsye lyk dieselfde (verskillende tekste van die kursus). So nou kan jy doen om daardie stappe ingeteken op die rekening wat jy aan ons gegee het op Opera en stuur vir ons screen shot met die beskrywing wat is verkeerd daar. Omdat ons nie sien nie: (En ons regtig wil om dit te sien, korrek en naby:)

norku
16-06-11, 23:51
So jy nog nooit gesien nie enige styl uitsondering van een klein fout (.... teks is vertaal in Ajax redakteur (as ek beskryf het voordat dit is reeds in 4.4.0 opgelos, maar die uitleg is OK - geen CSS kwessie) vind ek dit? moeilik om te glo Ek het hulle gesien in Chrome, Opera, Safari, IE en FF. Ek kyk na hierdie vir ure voor die begin van die draad..

Jy het nie gesê of jy in staat was om die simptome wat ek beskryf het om voort te plant. Het jy volg my voetstappe nie in 'n post 19?

norku
16-06-11, 23:59
Het tot nou toe te gaan, maar alles lyk om weer te werk. Ek sal die situasie monitor met die kas deur die dag môre (vandag).

Baie dankie vir die tyd wat jy in hierdie aand m. uitstekende ondersteuning soos gewoonlik baie welkom! :)

vBET
17-06-11, 00:23
So jy nog nooit gesien nie enige styl uitsondering van een klein fout (.... teks is vertaal in Ajax redakteur (as ek beskryf het voordat dit is reeds in 4.4.0 opgelos, maar die uitleg is OK - geen CSS kwessie) vind ek dit? moeilik om te glo Ek het hulle gesien in Chrome, Opera, Safari, IE en FF. Ek kyk na hierdie vir ure voor die begin van die draad..

Jy het nie gesê of jy in staat was om die simptome wat ek beskryf het om voort te plant. Het jy volg my voetstappe nie in 'n post 19?.
Dit is nie moeilik om te glo nie - dit was genoeg dat ek gaan draad wat reeds Cached (en ek glo probleem met met 'n gebreekte kas). So op hierdie manier wat ek sien alles soos dit veronderstel is om te wees.

Honestly - Wat sou ek het die doel om myself 10 keer meer werk te maak ... ;) Die ondersteuning is gratis - my werk is hier om die probleem op te so vinnig as moontlik los. Niemand betaal my vir die doen ti 10 keer langer;) Dit is eenvoudig - ek het nie 'n probleem sien. Neem dit as 'n feit.

vBET
17-06-11, 00:31
Het tot nou toe te gaan, maar alles lyk om weer te werk. Ek sal die situasie monitor met die kas deur die dag môre (vandag).

Baie dankie vir die tyd wat jy in hierdie aand m. uitstekende ondersteuning soos gewoonlik baie welkom! :)

Great - ek neem aan dat die skoonmaak kas die probleem opgelos. Ek weet nie hoekom die kas was gebreek. As dit weer gebeur, dan sal ons kyk hoekom dit kan gebeur - nou kan net aanneem dat dit gebreek is voordat jy na 4.3.0 opgedateer.

Jy hoef nie te monitor kas al die tyd. vBET 4.3.0 moet nie resultate kas wat saam met die foute van Google. Selfs as dit gebeur, dan is waarskynlik gebruikers sal opmerk dit aan julle en sal ons dit hanteer. Natuurlik is dit verstandig om dit een of twee keer tjek in 'n kort tyd:)

Op die oomblik probleem beskou opgelos. As dit weer gebeur nie, skryf net hier en ons sal heropen.

Asseblief ook werk na vBET 4.4.0 As jy 3 probleme met vBulletin 4.1.4 nuwe ckeditor (beskryf in vBET 4.4.0 vrystelling notas te vermy vBET 4.3.0 is vrygestel voor vBulletin 4.1.4 en dit is nie heeltemal verenigbaar met 'n nuwe redakteur vBET 4.4.0 is (soos ons weet op hierdie oomblik;)).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1