PDA

View Full Version: Opgelost Gerapporteerde berichten kwestie.

Taurus
27-06-11, 10:19
Wanneer een lid met een andere dan standaard taal een post meldt dit is wat er gepost:

Titel:

Gerapporteerde Bericht door songoku231

De PM kennisgeving van de gerapporteerde posten bevat ook dit als de titel. Gelieve.

Dank.

vBET
28-06-11, 15:45
Op dit moment vBET veranderen niet mails dit is de reden waarom die opmerkingen worden niet verwijderd. We zullen reproduceren op onze server en ontdek quick fix:) Hoop er is geen haast met deze;)

Ik zal verplaatsen naar bug report.

Taurus
28-06-11, 16:04
Op dit moment vBET veranderen niet mails dit is de reden waarom die opmerkingen worden niet verwijderd. We zullen reproduceren op onze server en ontdek quick fix:) Hoop er is geen haast met deze;)

Ik zal verplaatsen naar bug report.

Bedankt Michal. Maar het is niet een e-mail. Een gerapporteerd bericht is geplaatst in mijn admin sub-forum als een nieuwe thread. Daar heb ik deze kwestie.

vBET
28-06-11, 16:09
Gelieve PM Toegang details en exacte instructie hoe het te reproduceren. Ik denk dat wee noodzaak om een aantal filter toe te voegen voor het niet vertalen van gebruikersnamen. Dat zal de problemen het probleem hier en maakt het mogelijk om eenvoudig doen in andere toekomstige zaken.

Taurus
28-06-11, 16:24
Details PM'd. Dank je wel!

vBET
30-06-11, 01:11
Opgelost en zullen worden opgenomen in de volgende release.

Voor een snelle fix please:
1. Open file / includes / vbenterprisetranslator_funciton_hooks.php
2. Zoek:

if ($ _POST ['taal'] & & $ vBulletin-> opties ['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] & & ($ _POST ['do']! = 'insertpm')) {
3. Vervangen door:

if ($ _POST ['taal'] & & $ vBulletin-> opties ['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] & & ($ _POST ['do']! = 'insertpm') & & ($ _POST ['do']! = 'sendemail') ) {

Taurus je al hebt opgenomen. Houdt u er rekening mee dat op je forum deze lijn al was veranderd en we weten niet wat voor die veranderingen werd gemaakt. Zie PM.

Voor dit probleem - u bevestigen dat het is opgelost:)

Taurus
30-06-11, 01:21
Ik zie dat de laatste post die u gemeld, lijkt het u gemeld met de standaard taal in te stellen als het Engels. Of heb je het veranderen daarna terug naar Engels? Ik wil alleen bevestigen dat dit is opgelost als er een bericht wordt gemeld door iemand met een andere taal naar de standaardinstelling.

vBET
30-06-11, 01:30
Ik deed wat ik denk te doen, om het probleem te reproduceren. Gelieve het nu zelf door het creƫren van nieuw rapport en bevestigen dat het echt is opgelost in het geval als we missen iets:)

Taurus
01-07-11, 11:37
Nogmaals bedankt voor een uitstekende klantenondersteuning Michal! Ik kan nu bevestigen dat dit i vast!

(Ik zal nu kopen mijn tweede licentie van vBET.)

vBET
01-07-11, 20:47
Goed om te horen dat de kwestie is opgelost - deze oplossing zal worden opgenomen in het nest van release:)

PS.
Ik zie dat je al een 2e gekocht:) In geval van problemen - je weet wat je moet doen - gewoon vragen en wij zullen u graag helpen:)

Geniet van vBET!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1