PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Va informar tema missatges.

Taurus
27-06-11, 10:19
Quan un membre amb un diferent idioma predeterminat informes d'un lloc això és el que es publica:

Títol:

Va informar Publicat per songoku231

La notificació de la PM Post va informar també conté aquest com el títol. Si us plau avisi.

Gràcies.

vBET
28-06-11, 15:45
En aquest moment VBET no canvien mails és per això que aquests comentaris no es treuen. Anem a reproduir en el nostre servidor i descobrir una solució ràpida:) Espero que no hi ha pressa amb això;)

El vaig a passar a informe d'error.

Taurus
28-06-11, 16:04
En aquest moment VBET no canvien mails és per això que aquests comentaris no es treuen. Anem a reproduir en el nostre servidor i descobrir una solució ràpida:) Espero que no hi ha pressa amb això;)

El vaig a passar a informe d'error.

Gràcies Michal. Però no és un correu electrònic. Un missatge reportat es pot trobar en la meva administració sub-fòrum com un nou fil. No tinc aquest problema.

vBET
28-06-11, 16:09
Si us plau detalls PM accés i la instrucció exacta com es pot reproduir. Crec que altes d'afegir algun filtre per no traduir els noms d'usuari. Això va a resoldre el problema aquí i li permetrà fer això fàcilment en altres casos futurs.

Taurus
28-06-11, 16:24
Detalls PM'd. Gràcies!

vBET
30-06-11, 01:11
Resolt i s'inclouran en la propera versió.

Per a una solució ràpida, si us plau:
1. Obrir el fitxer / includes / vbenterprisetranslator_funciton_hooks.php
2. Cerca:

if ($ _REQUEST ['language'] & & $ vBulletin-> options ['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames "] & & ($ _POST [' do ']! =' insertpm ')) {
3. Substituir per:

if ($ _REQUEST ['language'] & & $ vBulletin-> options ['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames "] & & ($ _POST [' do ']! =' insertpm ') & & ($ _POST [' do ']! =' SendEmail ') ) {

Taure que ja l'han inclòs. Tingueu en compte que en el fòrum d'aquesta línia s'ha canviat ja i no sé què d'aquests canvis va ser fet. Si us plau mireu PM.

Per a aquesta edició - si us plau confirmi que es tracta de resoldre:)

Taurus
30-06-11, 01:21
Veig que l'últim missatge que informa, sembla que va reportar amb el seu idioma per defecte establert com anglès. ¿O és que el canviï de nou a Anglès després? Només vull confirmar que això es resol si un missatge és reportat per una persona amb un idioma diferent al predeterminat.

vBET
30-06-11, 01:30
Vaig fer el que em suposa que ha de fer, per reproduir el problema. Si us plau, comproveu que ara mateix creant nou informe i confirmar que està realment resolt en cas que si ens falta alguna cosa:)

Taurus
01-07-11, 11:37
Gràcies una vegada més excel lent d'atenció al client Michal! Ara puc confirmar que això em fixo!

(Ara vaig a comprar la meva segona llicència de VBET.)

vBET
01-07-11, 20:47
És bo saber que problema es resol - aquesta solució s'ha d'incloure en l'alliberament de niu:)

PS.
Veig que ja ha adquirit un segon:) En cas de qualsevol problema - vostè sap què fer - només preguntar i estarem encantats d'ajudar-te:)

Gaudiu de VBET!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations