Veure la Versió Completa: Resolt Va informar tema missatges.
Quan un membre amb un diferent idioma predeterminat informes d'un lloc això és el que es publica:
Títol:
Va informar Publicat per songoku231
La notificació de la PM Post va informar també conté aquest com el títol. Si us plau avisi.
Gràcies.
En aquest moment VBET no canvien mails és per això que aquests comentaris no es treuen. Anem a reproduir en el nostre servidor i descobrir una solució ràpida:) Espero que no hi ha pressa amb això;)
El vaig a passar a informe d'error.
En aquest moment VBET no canvien mails és per això que aquests comentaris no es treuen. Anem a reproduir en el nostre servidor i descobrir una solució ràpida:) Espero que no hi ha pressa amb això;)
El vaig a passar a informe d'error.
Gràcies Michal. Però no és un correu electrònic. Un missatge reportat es pot trobar en la meva administració sub-fòrum com un nou fil. No tinc aquest problema.
Si us plau detalls PM accés i la instrucció exacta com es pot reproduir. Crec que altes d'afegir algun filtre per no traduir els noms d'usuari. Això va a resoldre el problema aquí i li permetrà fer això fàcilment en altres casos futurs.
Resolt i s'inclouran en la propera versió.
Per a una solució ràpida, si us plau:
1. Obrir el fitxer / includes / vbenterprisetranslator_funciton_hooks.php
2. Cerca:
if ($ _REQUEST ['language'] & & $ vBulletin-> options ['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames "] & & ($ _POST [' do ']! =' insertpm ')) {
3. Substituir per:
if ($ _REQUEST ['language'] & & $ vBulletin-> options ['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames "] & & ($ _POST [' do ']! =' insertpm ') & & ($ _POST [' do ']! =' SendEmail ') ) {
Taure que ja l'han inclòs. Tingueu en compte que en el fòrum d'aquesta línia s'ha canviat ja i no sé què d'aquests canvis va ser fet. Si us plau mireu PM.
Per a aquesta edició - si us plau confirmi que es tracta de resoldre:)
Veig que l'últim missatge que informa, sembla que va reportar amb el seu idioma per defecte establert com anglès. ¿O és que el canviï de nou a Anglès després? Només vull confirmar que això es resol si un missatge és reportat per una persona amb un idioma diferent al predeterminat.
Vaig fer el que em suposa que ha de fer, per reproduir el problema. Si us plau, comproveu que ara mateix creant nou informe i confirmar que està realment resolt en cas que si ens falta alguna cosa:)
Gràcies una vegada més excel lent d'atenció al client Michal! Ara puc confirmar que això em fixo!
(Ara vaig a comprar la meva segona llicència de VBET.)
És bo saber que problema es resol - aquesta solució s'ha d'incloure en l'alliberament de niu:)
PS.
Veig que ja ha adquirit un segon:) En cas de qualsevol problema - vostè sap què fer - només preguntar i estarem encantats d'ajudar-te:)
Gaudiu de VBET!
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):