View Full Version: Løst Rapporteret repræsentationer udsteder.
Når et medlem med en anden end standardsprog rapporter et indlæg det er, hvad der er udstationeret:
Titel:
Rapporteret Post by songoku231
PM anmeldelsen af de rapporterede indlæg indeholder også dette som titlen. Oplys venligst.
Thanks.
På dette tidspunkt vBET ændrer ikke mails det er hvorfor disse kommentarer er ikke fjernet. Vi vil gengive det på vores server, og find ud af quick fix:) Håber der er ingen hastværk med denne ene;)
Jeg vil flytte den til fejlrapport.
På dette tidspunkt vBET ændrer ikke mails det er hvorfor disse kommentarer er ikke fjernet. Vi vil gengive det på vores server, og find ud af quick fix:) Håber der er ingen hastværk med denne ene;)
Jeg vil flytte den til fejlrapport.
Tak Michal. Men det er ikke en mail. Et rapporteret indlæg er skrevet i min admin sub-forum som en ny tråd. Der har jeg dette spørgsmål.
Venligst PM Adgang detaljer og præcis instruktion, hvordan man reproducere det. Jeg tror, at wee nødt til at tilføje nogle filter for ikke at oversætte brugernavne. Dette vil løse problemet her og vil gøre det muligt at gøre dette let i andre fremtidige sager.
Løst og vil indgå i næste udgave.
For hurtigt fix venligst:
1. Åbn filen / includes / vbenterprisetranslator_funciton_hooks.php
2. Find:
if ($ _REQUEST ['sprog'] & & $ vBulletin-> indstillinger ['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] & & ($ _POST ['do']! = 'insertpm')) {
3. Erstat med:
if ($ _REQUEST ['sprog'] & & $ vBulletin-> indstillinger ['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] & & ($ _POST ['do']! = 'insertpm') & & ($ _POST ['do']! = 'sendemail') ) {
Taurus du allerede har den inkluderet. Bemærk, at der på dit forum denne linje var allerede ændret, og vi ved ikke, hvad for disse ændringer blev foretaget. Se venligst PM.
Til dette spørgsmål - bedes bekræfte, at det er løst:)
Jeg kan se, at det sidste indlæg du har rapporteret, synes du rapporteret i forbindelse med din standard sprog indstillet som engelsk. Eller har du ændre det tilbage til engelsk bagefter? Jeg ønsker blot at bekræfte, at dette er løst, hvis en stilling er indberettet af en person med et andet sprog til standard.
Jeg gjorde, som jeg formoder at gøre, at genskabe problemet. Forhør dig det nu selv ved at skabe nye rapport, og bekræfte, at det virkelig er løst i tilfældet, hvis vi går glip af noget:)
Endnu en gang tak for en fantastisk kundesupport Michal! Jeg kan nu bekræfte, at dette har jeg faste!
(Jeg vil nu købe min anden licens til vBET.)
Godt at høre, at problemet er løst - denne løsning vil indgå i reden udgivelse:)
PS.
Jeg kan se, at du allerede har købt 2. Én:) I tilfælde af eventuelle spørgsmål - du ved hvad du skal gøre - bare spørg og vi vil med glæde hjælpe dig:)
Nyd vBET!
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):