Ver Versión Completa: Resolto Informar cuestión posts.
Cando un membro cun distinto do idioma por defecto informes un post que é o que se publicou:
Título:
Post denunciado por songoku231
A notificación PM do post relatou tamén contén este como o título. Escriba aquí.
Grazas.
Neste momento vBET non cambian correo é por iso que eses comentarios non son eliminados. Imos reproducir-lo no noso servidor e descubrir solución rápida:) Espero que non hai présa con un presente;)
Vou mover para informe de erros.
Neste momento vBET non cambian correo é por iso que eses comentarios non son eliminados. Imos reproducir-lo no noso servidor e descubrir solución rápida:) Espero que non hai présa con un presente;)
Vou mover para informe de erros.
Grazas Michal. Pero non é un correo-e. Un post informar é fixado na miña administración sub-foro como un novo segmento. Alí eu teño este problema.
Por favor detalles PM Access e instrución exacta como reproducir-lo. Coido que wee que engadir algún filtro de non traducir nomes de usuarios. Isto resolver o problema aquí e permitirá facer iso facilmente noutros casos futuros.
Resolto e se incluirá na próxima versión.
Para solución rápida por favor:
1. Abrir ficheiro / includes / vbenterprisetranslator_funciton_hooks.php
2. Buscar:
if ($ _REQUEST ['language'] & & $ vBulletin-> options ['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] & & ($ _POST ['do']! = 'insertpm')) {
3. Substituír por:
if ($ _REQUEST ['language'] & & $ vBulletin-> options ['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] & & ($ _POST ['do']! = 'insertpm') & & ($ _POST ['do']! = 'SendEmail') ) {
Taurus xa tes incluídos. Teña en conta que no seu foro esta liña xa foi cambiado e non sabemos o que para estes cambios se fixo. Consulte PM.
Para esta cuestión - por favor verificar se está resolto:)
Vexo que o último post que relatou, parece que relatou co idioma estándar definido como inglés. Ou muda-lo ao inglés despois? Eu só quero confirmar que se trata resolto un post é relatada por alguén cunha linguaxe diferente para o estándar.
Fixen o que debo facer, para reproducir o problema. Verifique-lo agora mesmo a través da creación de novo informe e confirmar que é realmente resolto no caso de perder algo:)
Grazas unha vez máis para excelente soporte ao cliente Michal! Agora podo confirmar que esta i fixo!
(Vou agora mercar a miña segunda licenza de vBET).
Bo escoitar este asunto está resolto - esta solución será incluído na liberación de niño:)
PS.
Vexo que xa comprou 2 unha:) En caso de calquera problema - vostede sabe o que facer - é só pedir e nós imos axudar feliz:)
Goza vBET!
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):