PDA

View Full Version: Løst Oversetter ikke alltid viser den oversatte teksten



mosh
05-01-11, 15:55
Hei For lenge jeg hadde noen eldre versjon vBET (dessverre kan jeg ikke huske hvilken). For noen dager siden jeg installert den nyeste 3.3.6 og begynte å få problemer. Under oversettelsen ofte ikke viser tekst. Det ser ut som om et manus har sendt teksten som skal oversettes, responsen mottatt, han la det til cache og glemte å sette på siden. Noen ganger en del av området er fylt, og noen ikke (sannsynligvis de utelatte ord ble ikke i cache). Vanligvis etter et postback handler om problemet er desto mer uakseptabelt når caching blir for gjester - tøm deretter landet filen og serveres i lang tid.

kamilkurczak
06-01-11, 10:02
Vennligst les dette og prøve å sjekke det ut: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq.html # post1537Jeżeli ikke, vennligst gi en link til en side med denne feilen og jeg ta en titt, fordi i vår test forumet ikke finnes.takk

mosh
06-01-11, 16:28
I FAQ har ikke svaret på problemet mitt.Som jeg skrev tidligere (nå som jeg sjekket, og jeg er 100% sikker), den oversatte teksten overstyres på en side hvis det forekommer i hurtigbufferen (jeg sjekket, Google ikke blokkerer mitt forum).Med alternativet å bufre alle sider på et annet språk uten tekst.Forum: Forum bøtte-Counter Strike, spill, programvare, musikk, mp3, filmer, laste ned, rapidshare, laste ned (http://www.forum.wiaderko.com/) på hovedsiden i noen podforach det er ingen koblinger til emner (er tomt fordi det har vært brukt anchory langtitle).Oversettelse sidene er mye større. Hvis innlegget er nytt det er ikke noe innhold, vises bare når siden oppdateres (det vil si når oversettelsen er allerede i cachen).

vBET
06-01-11, 17:38
Som for meg, ser det ut som en blokk av Google, men du skriver at sjekke ut. Vennligst send PM datatilgang Admin CP og FTP - sjekk den på stedet.

mosh
06-01-11, 18:40
Men dessverre kan jeg ikke gi access-dataene til serveren.Google Test-http://www.forums. wiaderko.com/translator_test. phpNajśmieszniejsze er det faktum at jeg hadde versjonen 3.3.3 (99% av det var denne versjonen) og alt fungerte OK.Jeg betalte $ 30 for en oppdatering og forum pausene.

vBET
07-01-11, 01:26
Som vi har til å oppgradere hvis du ikke gir tilgang til server data? Og hvis det hadde gjort henne inn, så hva problemet nå? Jeg vet ikke om jeg forstår riktig - du betalt $ 30 for en oppdatering i form av en tjeneste oppdatere eller fornye en lisens? I tilfelle gjest cache - Tøm buffer når jeg foreslår dette som et problem er allerede løst. Vennligst skriv inn tilgang til data - ellers kan vi ikke se hva som skjer. Jeg ser at alt er ok med en link til Google - må vi finne en grunn for et problem som bare oppstår i deg. Dermed bare med deg, kan vi undersøke. Du kan endre passordet ditt på en midlertidig, eller gi oss tilgang til test forumet, der vi observere den samme atferd. Veldig glad for å hjelpe deg - men nå er vanskelig for oss å finne ut hva som skjedde, ikke kunne kontrollere. Vennligst oppgi en lenke til siden der du kan observere atferden beskrevet.

vBET
07-01-11, 01:38
Alternativt kan vi gi instruksjoner som vil tillate mer nøyaktig visning i HTML resultater, som mottar ditt nettsted med Google. Du vil være i stand til å gi dem videre til oss, og det kan nok å finne problemet. Vil kreve endringer i koden. Er en slik løsning er OK?

mosh
07-01-11, 11:15
Vennligst kontakt meg på PM, så det vil være mye raskere.

kamilkurczak
07-01-11, 12:21
Jeg sendte en melding

mosh
07-01-11, 13:28
Ok, problemet nesten løst. Google sperret for annen grunn API, og noen ganger forklart som normalt, og noen ganger trakk fire hundre og tredje feilen Jeg skrev til dem å be om avklaring grunner. Hvordan får jeg henne svaret er å dele.

kamilkurczak
07-01-11, 13:37
takk for bekreftelse. Vennligst slette cache ennå, så det var ingen tomme sider. Flytt emne til feilsøking

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1