Ver Versión Completa: Resolto Tradutor non sempre amosar o texto traducido
Ola Por moito tempo tiña algúns vBET versión máis antiga (por desgraza non me lembro cal). Hai uns días eu reinstalar o máis recente 3.3.6 e comezou a ter problemas. Durante a tradución moitas veces non exhibe texto. É coma se un script enviou o texto a traducir, a resposta recibida, engadiu que para o caché e esqueceu de poñer na páxina. Ás veces, parte do sitio web está chea, e outros non (probablemente as palabras non foron omitidos na caché). Xeralmente tras un postback é todo sobre o problema é aínda máis inaceptable cando o caché voltas para invitados -, a continuación, baleirar a memoria de terra e son servidos por un longo tempo.
kamilkurczak
06-01-11, 10:02
Por favor, lea iso e tratar de comprobar iso: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq.html # post1537 Se non, por favor, dar un enlace á páxina con este erro e eu comprobar-la, porque no noso foro sobre o exame non está presente. Grazas
A FAQ non responde ao meu problema. Como escribín anteriormente (agora eu comproba e estou seguro ao 100%), o texto traducido na páxina é trocado só en keszu (eu chequei, Google está bloqueado o meu foro). Cando desactivado, a caché de todas as páxinas noutra lingua sen texto. Foro: Bucket - Counter Strike, xogos, software, música, mp3, películas, descargar, descargar rapidshare (http://www.forum.wiaderko.com/) Na páxina de inicio, dalgunha podforach Non hai enlaces para os temas (hai anchorY baleiro dende que foi utilizado hai langtitle). Nos lados das traducións son lagoas moi grandes. Se un post é novo non hai contido, só aparece cando a páxina é actualizada (é dicir, cando a tradución xa está en keszu).
En canto a min, parece un bloque de Google, pero escribe que check-out. Por favor, envíe os datos PM acceder ao Admin CP e FTP - comprobar-lo no local.
Sentímolo, pero non podo compartir os datos de acceso ao servidor. Google Test - http://www.forums.wiaderko.com/translator_test.php O divertido é que eu tiña a versión 3.3.3 (para 99% dos que era só esta versión) e todo funcionou Aceptar. Eu pago R $ 30 para a actualización eo foro está caendo aos anacos.
A medida que actualización, se non dá acceso aos datos do servidor? E se tivese a fixo entrar, así que o problema agora? Non sei se eu entendín - paga 30 euros para unha actualización en función dunha actualización de servizo ou renovar a licenza? No caso do caché de invitado - caché claro cando eu suxiro isto como un problema xa está resolto. Introduza os datos de acceso - se non non podemos ver o que está pasando. Eu vexo que todo está ok con un link a Google -, temos que atopar unha razón para un problema que ocorre só en ti. Así, só con vostede, podemos investigar. Vostede pode cambiar o seu contrasinal nun temporal, ou darnos acceso ó foro de proba, onde observamos o mesmo comportamento. Moi feliz de axudar - pero agora difícil para nós determinar o que estaba acontecendo, incapaz de comprobar. Por favor engada un enlace á páxina onde podes ver o comportamento descrito.
Alternativamente, podemos dar instrucións que permitan unha visualización máis precisa no resultado HTML, que recibe o seu sitio en Google. Será capaz de paso-las para nós e pode ser suficiente para atopar o problema. Esixirá modificacións no código. É unha tal solución é OK?
Póñase en contacto comigo en AM, polo que vai ser moito máis rápido.
kamilkurczak
07-01-11, 12:21
Enviei unha mensaxe
Ok, o problema case resolto. Google bloqueou por algún motivo a API, e ás veces se explica como normal, e ás veces chamou de erro 403 Escribín para eles pedindo por razóns de clarificación. ¿Como obter a súa resposta é compartir.
kamilkurczak
07-01-11, 13:37
grazas pola confirmación. Por favor, borrar a caché aínda, non había páxinas en branco. Mover tema para solución de problemas
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):