PDA

View Full Version: vBET 4.2.3 verplaatst

vBET
30-06-10, 07:29
Hi all.

Vanwege een extra functie verzoeken we hebben tot op heden van de 4.2.3 versie te veranderen. We bereidde het voor volgende week en het zou worden vrijgegeven als het nu is. We nog steeds waardevolle feedback over mogelijke verbeteringen in Full File Cache voor gasten functionaliteit gekregen, zoals: uitschakelen voor normale pagina's, zip-inhoud die is opgeslagen op schijf, geplande taak clearing oude pijn-bestanden.

We besloten dat het beter is om 4.2.3 te brengen met deze wijzigingen opgenomen. Zodat we niet in staat zijn het te leveren in de eerste week van juli. Sorry voor het ongemak, maar deze opnieuw plannen zal geven een betere oplossing voor onze VB4 gebruikers:)

Kolbi
30-06-10, 08:47
Hallo, Ik denk dat dat geen probleem. Vooruitblikkend naar het volgende versie! Groet VLT. met statistieken, is welke vertaling gebruikt en hoe vaak?

vBET
30-06-10, 09:52
We hoeven niet van plan om de statistieken te voegen in de volgende release.

bhanuprasad1981
30-06-10, 18:48
hoop om handen snel op te krijgen;)

linuxtuts
02-07-10, 02:08
Goed nieuws vBet! Dank je wel, want mijn fouten op het vertalen van artikelen terug kwam na de upgrade een of andere reden.

Bedankt,

vBET
02-07-10, 22:26
Goed nieuws vBet! Dank je wel, want mijn fouten op het vertalen van artikelen terug kwam na de upgrade een of andere reden.

Bedankt,

Sorry, maar ik begrijp niet dat bericht. Ben je gelukkig, of je hebt een fout na de upgrade? En hoe kun je upgraden naar 4.2.3 als het nog niet bestaat? Is uw informatie is echt over de 4.2.3?

linuxtuts
07-07-10, 05:13
Nee, ik praat over mijn vBulletin upgrade naar versie 4.0.4 pl1 Mate.
"Geweldig nieuws", was de aankomende release ..:)

Bedankt,

bhanuprasad1981
20-07-10, 16:55
alle updates: D

vBET
20-07-10, 19:27
Ik heb net terug kwam van vakantie, dus eerst moeten alle kwesties te behandelen en vervolgens schema update:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1