PDA

View Full Version: vBET 4.2.3 ajoittaa uudelleen

vBET
30-06-10, 07:29
Hei kaikki.

Koska joidenkin lisäominaisuus pyyntöjä meidän täytyy muuttaa päivämäärä 4.2.3 release. Meillä oli valmistaa sitä ensi viikolla ja se voitaisiin vapauttaa, koska se on nyt. Silti saimme arvokasta palautetta mahdollisia parannuksia Full välimuistin matkustajien toimintoja, kuten: sammuta normaalin sivut, zip tallennettua sisältöä levylle, ajoitetun tehtävän clearing vanha särkee tiedostoja.

Päätimme, että on parempi luovuttaa 4.2.3 kanssa näiden muutosten mukana. Joten emme voi toimittaa sitä heinäkuun ensimmäisellä viikolla. Pahoittelemme vaivaa, mutta tämä uudelleenjärjestelystä antaa parempi ratkaisu meidän vB4 käyttäjille:)

Kolbi
30-06-10, 08:47
Hei, mielestäni se ei ole ongelma. Innolla seuraava versio! Tervehdys VLT. tilastoilla, joiden kääntäminen on käytetty ja kuinka usein?

vBET
30-06-10, 09:52
Emme aio lisätä tilastot sitä seuraavaa julkaisua.

bhanuprasad1981
30-06-10, 18:48
toivoa saada käsiini pian;)

linuxtuts
02-07-10, 02:08
Suuri Uutiset vBET! Thanks, koska minun virheitä kääntää artikkeleita palasi päivityksen jälkeen jostain syystä.

Thanks,

vBET
02-07-10, 22:26
Suuri Uutiset vBET! Thanks, koska minun virheitä kääntää artikkeleita palasi päivityksen jälkeen jostain syystä.

Thanks,

Anteeksi, mutta en ymmärrä tätä viestiä. Oletko onnellinen, tai sinulla on virhe päivityksen jälkeen? Ja miten voisitte päivittää 4.2.3 jos se ei vielä ole? Ovatko tietosi on oikeastaan kyse 4.2.3?

linuxtuts
07-07-10, 05:13
Ei, puhuin minun vBulletin päivittämään ohjelmistonsa versioon 4.0.4 PL1 Mate.
"Hyviä uutisia", oli tulossa olevat ..:)

Thanks,

bhanuprasad1981
20-07-10, 16:55
päivityksiä: D

vBET
20-07-10, 19:27
Olen juuri palannut lomat, niin pitää ensin hoitaa kaikki asiat ja sitten päivitysaikataulu:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations