Ver Versión Completa: Resolto Traducións non en todo!
Para algúns idiomas (a maioría) traducido, unha morea de cordas están en falta nas versións traducidas no meu foro. Podes comprobar isto como un invitado. Cal é o problema?
Mudouse clave API para un con só un dominio meu e funciona agora.
Ok, agora estou tendo este problema novo, con e sen unha clave. El só funciona de cando en vez. En que correo-e podo contactar Google?
Eu atopei o correo-e e contacto google. Aconsellaron-me que o parámetro 'userip' a nova foi engadida á API e debe ser utilizado por grandes sitios.
Eu, polo tanto, cambiou de liña 214 en vBet_functions.php a: return ENDEREZO;
Esixindo global.php para obter o enderezo IP.
Temos xa aplicadas - á espera de nova versión. userip non é obrigatorio, polo que non temos présa con iso. Imos facer novo lanzamento vBET 3.x despois vBET4.x será estable e seremos capaces de mover melloras algoritmo para vBET 3.x:)
Se quere te-lo máis rápido, polo que debes vbet_getTranslationURL función de cambio de / includes / vbenterprisetranslator_functions.php a esta:
function vbet_getTranslationURL($from,$to) {
global $vbulletin;
if ($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_googleapikey']) {
return 'http://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0&format=html&langpair='.$from.'|'.$to.'&key='.$vbulletin->options['vbenterprisetranslator_googleapikey'].'&userip='.$_SERVER['REMOTE_ADDR'];
} else {
return 'http://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0&format=html&langpair='.$from.'|'.$to.'&userip='.$_SERVER['REMOTE_ADDR'];
}
}
Moitas grazas! Debido ao tamaño do meu sitio, as solicitudes foron na súa maioría sen userip foron bloqueados.
Pena de confusión - eu verifiquei o código da versión antiga. En vBET3.3.1 userip xa está incluído na solicitude:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):