PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Les traduccions no funciona en absolut!



moman
14-02-10, 08:49
Per a alguns idiomes (la majoria), traduït, un munt de cordes no estan presents en les versions traduïdes al meu fòrum. Vostè pot comprovar això en qualitat de convidat. Quin és el problema?

moman
14-02-10, 22:46
Canviar clau de l'API a un amb només el meu domini i ara funciona.

vBET
15-02-10, 12:35
Molt bo escoltar:)

moman
16-03-10, 00:48
Ok, ara m'estic posant aquest problema de nou, amb i sense clau. Només funciona de tant en tant. A quina e-mail es pot contactar a Google?

moman
16-03-10, 19:46
Em va semblar que l'e-mail i en contacte amb Google. M'explica que el paràmetre 'userip' un nou ha estat afegit a l'API i han de ser utilitzats pels llocs de grans dimensions.

Jo el que va canviar la línia 214 en vBet_functions.php a: el retorn DIRECCIÓ;

Si bé requereix global.php a obtenir l'adreça IP.

vBET
17-03-10, 01:00
L'hem aplicat ja - l'espera de la nova versió. userip no és obligatori, és per això que no tenim pressa amb això. Anem a fets nous VBET alliberament 3.x després vBET4.x serà estable i que serà capaç de moure millores algorisme per VBET 3.x:)

Si vols tenir més ràpid, si us plau, vbet_getTranslationURL canviar la funció en / includes / vbenterprisetranslator_functions.php a aquest:


function vbet_getTranslationURL($from,$to) {
global $vbulletin;
if ($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_googleapikey']) {
return 'http://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0&format=html&langpair='.$from.'|'.$to.'&key='.$vbulletin->options['vbenterprisetranslator_googleapikey'].'&userip='.$_SERVER['REMOTE_ADDR'];
} else {
return 'http://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0&format=html&langpair='.$from.'|'.$to.'&userip='.$_SERVER['REMOTE_ADDR'];
}
}

moman
17-03-10, 01:54
Gràcies! A causa del grandària del meu lloc, les sol licituds sense userip eren majoritàriament estan bloquejats.

vBET
17-03-10, 18:22
Perdó per la confusió - he comprovat el codi de la versió anterior. En vBET3.3.1 userip ja està inclòs en la sol licitud:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1