View Full Version: Opgelos Vertalings nie op alle werk!
Vir sommige (die meeste) vertaal tale, is 'n baie snare in die vertaalde weergawes op my forum vermis. Jy kan dit as 'n gas. Wat is die deal?
Verander API sleutel tot een met net my domein en dit werk nou.
Ok, nou is ek om hierdie probleem weer, met en sonder 'n sleutel. Dit werk net van tyd tot tyd. Op watter e-pos kan ek kontak met Google?
Ek het gevind dat die e-pos en google gekontak. Hulle het my aangeraai dat 'n nuwe userip' n parameter na die API is bygevoeg en behoort gebruik te word deur groot plekke word.
Ek het so verander line 214 in vBet_functions.php: terugkeer Spreek;
Terwyl daar vereis global.php om die IP-adres te kry.
Ons het dit reeds geïmplementeer - wag vir die nuwe weergawe. userip is nie verpligtend dit is hoekom ons het nie haastig met. Ons sal nuwe vBET 3.x vrylating na vBET4.x stabiel sal wees en sal ons in staat wees om algoritme verbeterings aan skuif na vBET 3.x:)
As jy wil dit na vinniger het, dan kan jy verandering funksie vbet_getTranslationURL in / includes / vbenterprisetranslator_functions.php aan hierdie een:
function vbet_getTranslationURL($from,$to) {
global $vbulletin;
if ($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_googleapikey']) {
return 'http://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0&format=html&langpair='.$from.'|'.$to.'&key='.$vbulletin->options['vbenterprisetranslator_googleapikey'].'&userip='.$_SERVER['REMOTE_ADDR'];
} else {
return 'http://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0&format=html&langpair='.$from.'|'.$to.'&userip='.$_SERVER['REMOTE_ADDR'];
}
}
Dankie! Weens die grootte van my site, was meestal versoeke sonder userip geblokkeer.
Jammer vir die verwarring - ek nagegaan kode van die ou weergawe. In vBET3.3.1 userip is reeds ingesluit in die versoek:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):