Veure la Versió Completa: Resolt Un tema nou "" Damunt-de propietats[/langtitle]
Hola,
El meu enllaç de fòrum és un problema. Obertura i tancant la característica és molt bé fet. Els membres automàticament obre després de seleccionar la llengua. L'és possible de tancar-lo "[/langtitle]"
vbenterprisetranslator_Funcions_bbcode.php = Vaig provar una mica, però no tancat
Tan enllaç d'exemple :
www.trteam.net/296456-langtitle-en-deneme-ureme-tureme-langtitle.html
Marcin Kalak
23-02-13, 10:43
Langtitle Hauria de ser en el fòrum sol tradueix títol.
Langtitle cal eliminar des dels enllaços vBSEO o friendly_url.
Que veig que tenen vBSEO, assegureu-vos que teniu un vBET ben integrat amb Matías.
Aquesta integració es descriuen en el manual d'integració vBET amb Matías, que es pot trobar a vBET/do-not-upload/readme.html. Que ha de fer tots els passos descrits a les instruccions d'instal lació vBSEO secció d'integració abans escena. htaccess
El més important és consegüentment els canvis en arxius funciona_vbseo_createurl.php I funcions_vbseo_url.php
Langtitle Hauria de ser en el fòrum sol tradueix títol.
Langtitle cal eliminar des dels enllaços vBSEO o friendly_url.
Que veig que tenen vBSEO, assegureu-vos que teniu un vBET ben integrat amb Matías.
Aquesta integració es descriuen en el manual d'integració vBET amb Matías, que es pot trobar a vBET/do-not-upload/readme.html. Que ha de fer tots els passos descrits a les instruccions d'instal lació vBSEO secció d'integració abans escena. htaccess
El més important és consegüentment els canvis en arxius funciona_vbseo_createurl.php I funcions_vbseo_url.php
Jo ell però jo poden no. És un problema en el fòrum. L'opció propera és molt bé, encara que, així que
Marcin Kalak
23-02-13, 16:51
Vols no afegir langtitle a títols?
Vols no afegir langtitle a títols?
Sí, vull tancat aquestes propietats.
Marcin Kalak
26-02-13, 22:14
Si us plau inserir un enllaç nou a l'exemple d'assumpte - l'enllaç damunt no treballa.
Complau PM em detalls d'accés a Admin CP i FTP. Comprovaré què està anant en allà.
Marcin Kalak
08-03-13, 13:45
Cap resposta - va considerar l'assumpte és anat. Si no si us plau escriure aquí.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):