PDA

View Full Version: Opgelost Antwoord met Qoute gestopt met werken

techanalyst
11-10-11, 20:55
Geen fouten ik Apache Logs, access-fout of anderszins

Antwoord met qoute, youll zie citeren en wanneer u opslaat om te posten citaat is gegaan, op VBet alles werkte uitschakelen

vBET
11-10-11, 21:04
Gelieve precies vertellen hoe om het te reproduceren.
-Hoe je reactie (snel of geavanceerde of probleem is voor stand)?
-Doet het gebeuren voor elk bericht of voor enkele specifieke (Geef URL naar exacte voorbeeld bericht waar we kunnen zien na reageren met citaat)? (op dit moment moeten we wat inhoud dat we weten dat het breekt op uw forum)
-Heeft het gebeurt wanneer u antwoord op vertaalde pagina of op niet vertaald pagina of stand?

We zullen eerst proberen om het te reproduceren op onze forum testing (hier zijn we niet bijgewerkt nog aan vBulletin 4.1.7 we nog steeds controleren het op onze test-instantie).

techanalyst
11-10-11, 21:07
Klik een post, reageren met citaat, youll zie het dan eenmaal u boekt er, zijn niet niets bijzonders

1.) Klik op antwoord met Qoute
2.) Opslaan
3.) enige antwoord wordt opgeslagen, de offerte is verdwenen

Uitgeschakeld de helft de plugins, denken het was een andere, geen verandering, uitgeschakeld VBet en boom werkte

vBET
11-10-11, 21:17
Gelieve alle vragen te beantwoorden zodat wij zal zitten kundig voor troep op precies dezelfde in onze test forum. Dit bespaart u sturen tot details toegang hebben als wij zal zitten kundig voor reproduceren op onze test forum. U gereageerd op dit moment slechts op 1 van de 3 vragen.

techanalyst
11-10-11, 21:19
Gelieve precies vertellen hoe om het te reproduceren.
-Hoe je reactie (snel of geavanceerde of probleem is voor stand)?
-Doet het gebeuren voor elk bericht of voor enkele specifieke (Geef URL naar exacte voorbeeld bericht waar we kunnen zien na reageren met citaat)? (op dit moment moeten we wat inhoud dat we weten dat het breekt op uw forum)
-Heeft het gebeurt wanneer u antwoord op vertaalde pagina of op niet vertaald pagina of stand?

We zullen eerst proberen om het te reproduceren op onze forum testing (hier zijn we niet bijgewerkt nog aan vBulletin 4.1.7 we nog steeds controleren het op onze test-instantie).

1.) Ofwel of
2.) ik moest uitschakelen VBet op mijn forum, waardoor aan vele kwesties: simpel gezegd de offerte isnt er p
3.) Voor een vertalingen niet werken, maar met de een taal ingesteld het resultaat was hetzelfde

r.dziadusz
12-10-11, 12:33
Hi mij beproefd thiss probleem in mijn test forum te reproduceren, en ik krijg altijd alle berichten (geciteerd en antwoorden)
Kunt u ons verstrekken meer informatie - pm uw acces detail en ik zal check it out op plaats

techanalyst
12-10-11, 13:20
Totale rente bij het verkrijgen van deze werken, zijn alleen verloren Ive drie dagen maar ziek moeten accepteren het verlies 200 +, kreeg ik te horen geen restitutie, moet u uw FAQ "Nee restituties" bijwerken

Ik kan niet blijven de forums terugbrengen, en wanneer uw plugin werkt niet voor mij (punt), Im niet zal toestaan dat u om te gaan op mijn forums, trash het, krijgen alleen uw plugin werkt u te horen zeggen "ons contact werkt de anderen", ik kan leven withlut vertaler diensten, I cant live zonder de andere plugins

Ziek kom terug wanneer het werkt de manier waarop ik het nodig tot dan gelieve te verwijderen mijn gebruikersnaam, account en alles, Im manier om geïrriteerd

vBET
12-10-11, 14:02
VIP We hoeft niet te werken FAQ niet FAQ - hele beleid wordt beschreven in de gebruiksrechtovereenkomst die u hebt geaccepteerd. Ik begrijp niet uw verlies 200 + - weet niet precies doen wat je bedoelt, maar vBET niet crashen uw forum die functioneel is en het was uw beslissing om te beginnen werken aan echte forum. Meest uit klanten hebben geen problemen met vBET zelf die heeft grote kwaliteit (op dit moment is er geen een bug-rapport dat geopend is). We zijn niet in staat wat is oorzaak van uw probleem zonder toegang tot uw forum - het is niet reproduceerbaar op onze forums test. Neem gedaan nota dat iedereen verschillende set van plugins heeft en misschien is het een conflict met andere mod, of gewoon iets was verkeerd tijdens installatie/configuratie. Natuurlijk is het misschien vBET bug, maar wij niet bevestigen het totdat zijn wij in staat om het te reproduceren op onze testomgeving.

Niemand vraagt u om omlaag te brengen uw forum - zoals ik het begrijp dat uw forum werkt goed wanneer vBET is ingeschakeld en u zegt dat alleen er probleem met citaten die niet werd gecontroleerd maar zodat we niet weten is het vBET schuld of niet. Zoals u zelf in andere beschreven werkt uw draad plugin voor u:) Het werd bevestigd door u. Dus gelieve schrijf niet valse verklaringen - vBET werkt en vertalingen van vertalingen providers worden weergegeven op uw forum. Het was bevestigt door u en onze medewerkers (mij persoonlijk). Wij weten dat u bent gefrustreerd omdat u niet graag de manier van integratie met vbseo - nog Gelieve stok om te straffen die van toepassing zijn. Het is bevestigd dat vBET werkt door u aan uw forum.

Vandaag/morgen Radek wordt bijgewerkt dit zeer forum vBulletin 4.1.7 - u bent van harte welkom om te proberen om hier uw probleem te reproduceren. Als je wil e niet in staat om dit te doen hier zal ook er om details te krijgen toegang om te werken met de kwestie, want dit betekent dat uw probleem is niet te maken vBET maar met uw specifieke omgeving (configuratie, andere plugins, mogelijke verkeerde installatie). Ook kunt u niet proberen te voorspellen toekomst - you can't do that. So please just stick te geven in plaats van het schrijven van fantasie over wat het zal zijn - het brengt ons nergens. Niemand vertelde u uitschakelen een van uw plug-ins - bent u hysterische hier of gewoon proberen te maken een geluid (wat voor?). Ik denk dat je moest horen iets dergelijks voor - misschien van vBulletin team, misschien van vbseo team, misschien ergens anders. Maar je niet horen het hier. Dus gelieve te maken zonder verhalen. Gelieve stok op de kwestie - niemand weet wat zal worden. Misschien inderdaad zullen we iets dergelijks, maar zoals u in de sectie van onze integratie zien kunt besteden we veel van onze tijd om gebruikers te helpen met andere mods en vBET.

Zo komen terug toen vBulletin 4.1.7 zullen op onze forum mier probeer om uw probleem te reproduceren. Op dit moment volgens onze kennis het werkt vBET prima op vBulletin 4.1.7 op onze test-exemplaar. U zal kunnen zijn om het te controleren persoonlijk. Dus het werkt de manier waarop die onze gebruikers nodig - werkt correct. We zullen echt blij zijn als u een bug in vBET vindt en met glimlach ik deze draad rapportage sectie bug-want het zal betekent dat we kunnen verbeteren vBET één meer tijd om te geven onze gebruikers grote kwaliteit zal bewegen. Dus bent u welkom om te gaan hier terug en laat ons zien de kwestie. We kunnen niet om op te lossen om het even wat zonder de mogelijkheid om te reproduceren. Als het alleen op uw forum (geen één beweert hij hebben hetzelfde probleem en nog nooit eerder iets dergelijks gebeurd) kan worden gereproduceerd moeten we uw forum te vinden onze wat er gaande is en is er probleem helemaal.

techanalyst
12-10-11, 14:30
Geef me de informatie voor wegnemen en uninstall elke deel van dit ding, bestanden code alles zonder veroorzaakt om het even welke kwesties op mijn huidige FORUM PLEASE

STOP DE KLANT VERTELLEN WAT ZE WILLEN, IM DE KLANT EN IK U VERTELLEN WAT IK WIL

Heb ik nodig te zetten dat in 52 talen?

vBET
12-10-11, 15:22
Hallo - Gelieve punt waar ik vertelde je wat je wilt - ik weet niet wat u bedoelt en het is al bevestigd dat u zinnen zonder enige dekking, gemaakt dus ik u vragen wat u precies willen zou over schrijft. Op deze zeer draad woorden "wil" en "klant" zijn alleen in uw laatste post. Op dit ogenblik ik weet niet wat je over schrijft.

Gelieve te verwijderen:
1. Verwijder door Admin CP
2. Verwijderen vBET regels .htaccess als dergelijke is toegevoegd
3. Verwijder alle bestanden geüpload naar FTP (het is genoeg om alleen bestanden geüpload naar/omvat/xml het beïnvloedt uw Admin CP menu zelfs na verwijderen, geheel de rest gewoon kunt blijven)

techanalyst
12-10-11, 15:37
Uw woorden

En zodra agian - u niet hoeft uw alle plugins-code te wijzigen. Het werd al verteld u meerdere malen - zo gelieve stop - nooit je dergelijke informatie en het is niet waar. SP gelieve te stoppen met schrijven valse zinnen.

Maar u vraagt me om te manipuleren de VBSEO code, wat is het, doe ik heb ik geen wijzigingen aanbrengen in de code van een plugin?

techanalyst
12-10-11, 15:37
Vertel me waar Im liegen als ik zeg u vertelde me om te manipuleren van de code en je niet vertellen aan: P

techanalyst
12-10-11, 15:51
Ik had gewild om dit werk te zien, maar je man zijn manier om moeilijk te behandelen, ik wil niet om te gaan met een bedrijf dat is de houding die u hebt

Alles wat ik vond onder de zip en gedood uit alle verwijderd de omvat

Ik heb elke reden en recht op een terugbetaling

1.) Als een klant youve beledigd mij geen stop, ik heb genoeg van plugins die niet me problemen veroorzaken
2.) Told me iets te doen, dan verloochenen het zeggen?
3.) Gewoon dont willen gaan met je nu, periode

Er zijn wetten klanten beschermen dingen zoals deze Im asking en ik heb het recht om te vragen, frustratie is ook een reden buddy

vBET
12-10-11, 16:06
Uw woorden

En zodra agian - u niet hoeft uw alle plugins-code te wijzigen. Het werd al verteld u meerdere malen - zo gelieve stop - nooit je dergelijke informatie en het is niet waar. SP gelieve te stoppen met schrijven valse zinnen.

Maar u vraagt me om te manipuleren de VBSEO code, wat is het, doe ik heb ik geen wijzigingen aanbrengen in de code van een plugin?

Hebt u + 20 plugins. U werd gevraagd om code in 1 te wijzigen. Dus ja werd u gevraagd om vbseo code te wijzigen. En ja - het is niet waar dat je moet code in alle uw plug-ins te wijzigen - u schreef valse verklaring.

vBET
12-10-11, 16:26
Vertel me waar Im liegen als ik zeg u vertelde me om te manipuleren van de code en je niet vertellen aan: P

Geen probleem voor het eerst u schreef:

Ik wil niet zal, noch ik al deze wijzigingen aanbrengen, ook ik gebruik vault wiki die ik ga niet de code te wijzigen, thats gewoon vervelend, wanneer zij een update uit ziek brengen moeten blijven hetzelfde doet, met 20 + plugins kunnen we alleen maar achterover en breken van de site om te testen of het werkt of niet
Vervolgens vertelden wij u dat het is niet nodig om code in alle plugins te wijzigen en de meeste plugins vereisen geen dat code verandert onr elke andere integratie. Dus schreef dat je al wist dat het niet nodig zijn zal om te veranderen alle plugins, nog steeds u valse verklaring (waarschijnlijk om lawaai maken omdat u adk voor afdrijven withour een of andere reden wilde):

hoeft te vereisen om code in een app dat werkt te veranderen, ik niet hoeft te manipuleren van de code, wat gebeurt er wanneer ik iemand een upgrade of een patch toe te passen die software? Ik heb terug te gaan en deze stappen, met al mijn huidige plugins ik heb geen behoefte om te doen een van deze.
Wij vertelden u opnieuw dat het is niet nodig om te veranderen alle plugins, maar je schreef opnieuw en je deed het in zeer duistere en vulgaire manier (dat is de reden waarom uw bericht is verwijderd):

VOOR ALLE HUIDIGE PLUGINS HEB IK NOG OM TE MANIPULEREN VAN DE CODE VOOR ANDERE PLUGINS OM WERKEND TE KRIJGEN HEN
Dus we het hebben - niet het nauwelijks verwijderd. En weet je perfect wat u deed dus gelieve niet proberen te maken van eventuele vallen met smiley faces alleen omdat wij uw vulgair bericht verwijderd. Wij hebben de inhoud (ik het naar u sturen in PM zodat u het weer op normale wijze schrijven kunt - niet vergeten...).

Het is u die zonder enige dekking verklaringen en proberen te maken van de storm in een glas water te dwingen gebruiken voor terugbetaling wanneer er geen enkele reden voor restitutie is. Gelieve op te houden. Alle toekomstige valse verklaringen zal worden verwijderd - we hebben geen tijd om te spelen in zoeken en verbergen. Wij zijn hier om ondersteuning van clients dus nu - vertel moet u meer hulp met dit probleem? :)

techanalyst
12-10-11, 16:35
Geen probleem voor het eerst u schreef:

Vervolgens vertelden wij u dat het is niet nodig om code in alle plugins te wijzigen en de meeste plugins vereisen geen dat code verandert onr elke andere integratie. Dus schreef dat je al wist dat het niet nodig zijn zal om te veranderen alle plugins, nog steeds u valse verklaring (waarschijnlijk om lawaai maken omdat u adk voor afdrijven withour een of andere reden wilde):

Wij vertelden u opnieuw dat het is niet nodig om te veranderen alle plugins, maar je schreef opnieuw en je deed het in zeer duistere en vulgaire manier (dat is de reden waarom uw bericht is verwijderd):

Dus we het hebben - niet het nauwelijks verwijderd. En weet je perfect wat u deed dus gelieve niet proberen te maken van eventuele vallen met smiley faces alleen omdat wij uw vulgair bericht verwijderd. Wij hebben de inhoud (ik het naar u sturen in PM zodat u het weer op normale wijze schrijven kunt - niet vergeten...).

Het is u die zonder enige dekking verklaringen en proberen te maken van de storm in een glas water te dwingen gebruiken voor terugbetaling wanneer er geen enkele reden voor restitutie is. Gelieve op te houden. Alle toekomstige valse verklaringen zal worden verwijderd - we hebben geen tijd om te spelen in zoeken en verbergen. Wij zijn hier om ondersteuning van clients dus nu - vertel moet u meer hulp met dit probleem? :)

Uw niet helpen uw beledigend, periode

Ik wil een terugbetaling, dont wilt uw software, uw niet nuttig, irriterend een klant IS niet steun

U zei ook dat het werkte behalve: P dat een van de twee belangrijkste kwesties was, de reageren met citaat is belangrijker voor mij dan vertalingen, dus zijn het werken niet als haar een probleem veroorzaakt, u de simpele letterlijke feiten ontkennen

1.) Om iets te worden beschouwd als werkt, het zou moeten werken zonder interupting acties van andere componenten - uw plugin clearing veroorzaakt interuptions zei
2.) Steun - ik moet blijven om de plugin om test opnieuw en opnieuw, breken de forums, beledigend of een klant geen einde irriterend

Restitutie, uw niet helpen en ik DONT wilt uw hulp, alleen het lezen van uw berichten me maakt wil mijn monitor uit een raam te gooien

Theres manier om te veel pijn en lijden om dit werkend te krijgen

vBET
12-10-11, 16:36
Ik had gewild om dit werk te zien, maar je man zijn manier om moeilijk te behandelen, ik wil niet om te gaan met een bedrijf dat is de houding die u hebt

Alles wat ik vond onder de zip en gedood uit alle verwijderd de omvat

Ik heb elke reden en recht op een terugbetaling

1.) Als een klant youve beledigd mij geen stop, ik heb genoeg van plugins die niet me problemen veroorzaken
2.) Told me iets te doen, dan verloochenen het zeggen?
3.) Gewoon dont willen gaan met je nu, periode

Er zijn wetten klanten beschermen dingen zoals deze Im asking en ik heb het recht om te vragen, frustratie is ook een reden buddy

Er is geen reden voor restitutie:
1.) Insulted? wat je schrijft over? Ook betaald u vBET licentie - zelfs veronderstelling dat u beledigd was wat het heeft te maken met vBET licentie? We hebben geen idee wat je over schrijft.
2.) Ook heb geen idee wat je over schrijft. En weer wat het moet doen met vBET licentie?
3.) Niet hoeft te - u trui die u niet hoeft te komen opnieuw en opnieuw in de winkel hebt gekocht. U vBET licentie gekocht en u betaald voor dit. Houd er rekening mee dat ondersteuning gratis is-restitutie uit het niets niets is. U betaald niet voor steun. Ook zelfs zou u - het is jouw beslissing om te weigeren onze steun. Wat het heeft gemeen met vBET licentie?

Frustratie is geen reden voor teruggave - we hebben al verteld u dat onze rol hier is om te werken en u helpen met vBET en wij zijn hier niet voor coaching, werken met je emoties, noch stellen elke psychoanalyze. Ga naar juiste mensen voor problemen met je emoties. Wij zijn hier voor problemen met vBET. En ook nogmaals - ondersteuning is gratis:) Onze steun weigeren geeft u geen recht op terugbetaling.

vBET
12-10-11, 16:46
Uw niet helpen uw beledigend, periode

Ik wil een terugbetaling, dont wilt uw software, uw niet nuttig, irriterend een klant IS niet steun

U zei ook dat het werkte behalve: P dat een van de twee belangrijkste kwesties was, de reageren met citaat is belangrijker voor mij dan vertalingen, dus zijn het werken niet als haar een probleem veroorzaakt, u de simpele letterlijke feiten ontkennen

1.) Om iets te worden beschouwd als werkt, het zou moeten werken zonder interupting acties van andere componenten - uw plugin clearing veroorzaakt interuptions zei
2.) Steun - ik moet blijven om de plugin om test opnieuw en opnieuw, breken de forums, beledigend of een klant geen einde irriterend

Restitutie, uw niet helpen en ik DONT wilt uw hulp, alleen het lezen van uw berichten me maakt wil mijn monitor uit een raam te gooien

Opnieuw vertellen precies waar we zijn beledigend u? Houd er rekening mee dat het was uw boodschap die werd verwijderd vanwege vulgarisms. We hebben verteld al u dat valse verklaringen worden verwijderd - hebt u geen dekking voor uw verklaringen doen niet schrijf het of het zal remover. We accepteren geen meer berichten dat wij u totdat u geven exacte zin waar wij u zijn beledigend zijn beledigend.

Niemand ontkent de feiten. Feit is dat u ons te vertellen zijn dat u heb probleem met citaten. Feit is dat we nooit zag het op uw forum. Feit is dat wij bieden dat u ondersteuning met het vanaf het allereerste begin. Feit is dat we niet in staat om het te reproduceren zijn. Feit is dat het niet is bevestigd dat het vBET probleem of dat het probleem bij allen.

Neem is nota van dat de steun is gratis en restitutie voor iets wat kosten 0 0. U weigert ook onze steun. U hoeft ook niet te blijven inschakelen uitschakelen plugin - u ons toegang kunt geven, kunt u werken op test exemplaar.

Feit is dat u het schrijven van valse verklaringen en het reeds was gebleken. U wilt restitutie en u schreeuwen ons te dwingen voor restitutie met behulp van valse verklaringen. Wij zullen niet toestaan dat meer. Blijf bij de feiten of schrijven niets.

Moet u meer hulp met dit probleem? :)

techanalyst
12-10-11, 16:46
Er is geen reden voor restitutie:
1.) Insulted? wat je schrijft over? Ook betaald u vBET licentie - zelfs veronderstelling dat u beledigd was wat het heeft te maken met vBET licentie? We hebben geen idee wat je over schrijft.
2.) Ook heb geen idee wat je over schrijft. En weer wat het moet doen met vBET licentie?
3.) Niet hoeft te - u trui die u niet hoeft te komen opnieuw en opnieuw in de winkel hebt gekocht. U vBET licentie gekocht en u betaald voor dit. Houd er rekening mee dat ondersteuning gratis is-restitutie uit het niets niets is. U betaald niet voor steun. Ook zelfs zou u - het is jouw beslissing om te weigeren onze steun. Wat het heeft gemeen met vBET licentie?

Frustratie is geen reden voor teruggave - we hebben al verteld u dat onze rol hier is om te werken en u helpen met vBET en wij zijn hier niet voor coaching, werken met je emoties, noch stellen elke psychoanalyze. Ga naar juiste mensen voor problemen met je emoties. Wij zijn hier voor problemen met vBET. En ook nogmaals - ondersteuning is gratis:) Onze steun weigeren geeft u geen recht op terugbetaling.

1.) Vragen als ik zelfs Lees de instructies, vertelde me u didnt Maak een verklaring als je deed
2.) ik kan gebruiken VBet periode zijn veroorzaakt voor veel problemen, waarom zou ik willen iets waardoor meer probleem dan het gebruiken zou oplossen?
3.) Vervolgens mij vertellen hoe op iets ik niet gebruiken, welk deel don't you get hier serieus geld terugkrijgen? Uw Paypals Algemene Gebruiksvoorwaarden schenden, u hebt een restitutiebeleid

VBET isnt werken voor mij periode waarom is het die u niet zulks, Im niet naar mijn site breken meer worden ertoe brengen om te werken, ik zou kunnen kopen een plugin installeren en ga, moet ik sacrice kippen volgende om dit werkend te krijgen

BELEDIGEN

Ik wil restitutie omdat het doet werkzaamheden, met vermelding van mijn reden Im

Ertoe brengen om te werken ik nodig om te manipuleren een momenteel werken plugin, meer dan geldige aanvraag voor restitutie, ondersteuning beledigend en nutteloze

Ik zal verslag uitbrengen aan paypal, dat is gemakkelijk, omdat het product doet niet werkzaamheden AS verwacht, wat denk je haar een regel in hun eigen overeenkomst

Opnieuw uw vraagt me om het forum te breken zodat u kunt spelen

Geen enkel citaten er zijn andere plugins die niet werkten, waarom zou ik willen gaan door deze met u meer!

techanalyst
12-10-11, 16:51
Niemand ontkent de feiten. Feit is dat u ons te vertellen zijn dat u heb probleem met citaten. Feit is dat we nooit zag het op uw forum. Feit is dat wij bieden dat u ondersteuning met het vanaf het allereerste begin. Feit is dat we niet in staat om het te reproduceren zijn. Feit is dat het niet is bevestigd dat het vBET probleem of dat het probleem bij allen.

Mij ontredderen VBet probleem gaat weg eenvoudig, wat heb ik te wachten en zie de man je bent dik als een stalen straal is gebroken

Als ik een trui en het freys binnen 30 dagen kopen, ik neem het terug, en ze mij of geef me iets anders zijn eenvoudige, heb je niets te bieden me, u onwetend periode

U vertelde de kwestie, nu u toegang tot mijn forum admin panel wilt? Waarom zou ik doen dat, uw zorg alleen voor uw eigen plugin die kan me niet schelen is als het werkt op een vanille-site, het werkt niet op de mijne, ik het met bedoelingen kocht en begrip zou maar het niet

techanalyst
12-10-11, 16:52
Im te weigeren te breken mijn forums, geen ondersteuning: P meteen de feiten

vBET
12-10-11, 17:00
1.) Het is belangrijk om duidelijk doet integratie werd gesteld op de juiste wijze met name dat wanneer gebruiker verklaringen suggereren dat het was niet - het is geen belediging het gaat verifiëren van mogelijke oorzaken van problemen te maken. We verklaring niet afgelegd en vervolgens vertelde dat we niet legt de verklaring af.
2.) Op dit moment hebt u open slechts één kwestie die ooit niet wordt bevestigd het bestaat helemaal noch is het vBET kwestie, omdat u weigeren om het te tonen. Eerder had u één meer probleem dat werd veroorzaakt door verkeerde integratie, dus het is niet door vBET maar door menselijke fout/verkeerd configuratie veroorzaakt openen. Dus waar zijn uw vele kwesties? Gelieve te lezen ook end user license agreement - zijn bugs niet reden voor restitutie. Wij lossen insecten als die bestaat. Op dit moment is er geen een open bug-rapport.
3.) Kunt u vBET - u bevestigd jezelf dat het werkt.

vBET werkt voor u - u het en onze medewerkers ook bevestigd (mij persoonlijk). U kunt maar vBET installeren en het correct configureren en uitvoeren van. Verkeerde configuratie/installatie is geen reden om restitutie.

Niemand beledigd ooit u. Stop ermee.

vBET werkt. Dit zeer forum is bewijs en veel van andere onze forums klanten zijn het bewijs. Je gewoon dat had slechte installatie/configuratie en u bevestigd jezelf dat na het doen van het op de juiste wijze op watertje werking op uw forum. Dus waar is uw punt? vBET werkt op uw forum - u persoonlijk bevestigd.

Natuurlijk kunt u melden - het zal niets veranderen. vBET werkt, u hebt helemaal geen reden voor restitutie en je gewoon wilt breken onze juridische overeenkomst. Lees de gebruiksrechtovereenkomst. Alle vBET functies worden beschreven op dit forum en alle van toepassing zijn.

techanalyst
12-10-11, 17:01
De licentie die ik gekocht behoort tot software die veroorzaakt problemen voor andere plugins die ik gebruik

Ondersteuning - als ik u geven toegang tot je gaat om te manipuleren VBSeo, thats niet een oplossing en Im niet accepteren dat VBSeo nul problemen op mijn site veroorzaakt

vBET
12-10-11, 17:02
Im te weigeren te breken mijn forums, geen ondersteuning: P meteen de feiten

U werd nooit gevraagd om te breken uw forum. Houd er rekening mee dat u gewoon laten kunt om u te ondersteunen door het sturen van toegang details (wij u over het reeds meerdere malen gevraagd). U kunt ook werken op test exemplaren.

Moet u meer hulp in deze kwestie? :)

techanalyst
12-10-11, 17:04
1.) Het is belangrijk om duidelijk doet integratie werd gesteld op de juiste wijze met name dat wanneer gebruiker verklaringen suggereren dat het was niet - het is geen belediging het gaat verifiëren van mogelijke oorzaken van problemen te maken. We verklaring niet afgelegd en vervolgens vertelde dat we niet legt de verklaring af.
2.) Op dit moment hebt u open slechts één kwestie die ooit niet wordt bevestigd het bestaat helemaal noch is het vBET kwestie, omdat u weigeren om het te tonen. Eerder had u één meer probleem dat werd veroorzaakt door verkeerde integratie, dus het is niet door vBET maar door menselijke fout/verkeerd configuratie veroorzaakt openen. Dus waar zijn uw vele kwesties? Gelieve te lezen ook end user license agreement - zijn bugs niet reden voor restitutie. Wij lossen insecten als die bestaat. Op dit moment is er geen een open bug-rapport.
3.) Kunt u vBET - u bevestigd jezelf dat het werkt.

vBET werkt voor u - u het en onze medewerkers ook bevestigd (mij persoonlijk). U kunt maar vBET installeren en het correct configureren en uitvoeren van. Verkeerde configuratie/installatie is geen reden om restitutie.

Niemand beledigd ooit u. Stop ermee.

vBET werkt. Dit zeer forum is bewijs en veel van andere onze forums klanten zijn het bewijs. Je gewoon dat had slechte installatie/configuratie en u bevestigd jezelf dat na het doen van het op de juiste wijze op watertje werking op uw forum. Dus waar is uw punt? vBET werkt op uw forum - u persoonlijk bevestigd.

Natuurlijk kunt u melden - het zal niets veranderen. vBET werkt, u hebt helemaal geen reden voor restitutie en je gewoon wilt breken onze juridische overeenkomst. Lees de gebruiksrechtovereenkomst. Alle vBET functies worden beschreven op dit forum en alle van toepassing zijn.

1.) Integratie vs code manipulatie, Im een ingenieur, code manipulatie isnt integratie feitelijke formulering is "Code manipulatie vereist" haar valse reclame om die markt als integratie
2.) Niet menselijk, dat ik moest schrijven re mijn HTACCESS om uw systeem te laten functioneren, en uw eigen HTACCESS-bestand werkte niet voor me waar ik Content Delivery Services gebruiken
3.) Een taal ********************...waar heb ik zeggen meer dan één gewerkt? Opnieuw THATS niet een enkele functie uit 52 werkte, hows werken dat werkt, mijn god man

U u vertelde me om te zien een therapeut in principe beledigen: P thats beledigend

Configuratie vs manipulatie, het veroorzaakt andere plugins te stoppen met werken, voorbeeld VBTube didnt weergave video's, vbnotifications waren niet langer mooie kleine tabbladen zijn 1/3rd de pagina van vuilnis code

UW plugin veroorzaakt deze problemen

techanalyst
12-10-11, 17:06
U werd nooit gevraagd om te breken uw forum. Houd er rekening mee dat u gewoon laten kunt om u te ondersteunen door het sturen van toegang details (wij u over het reeds meerdere malen gevraagd). U kunt ook werken op test exemplaren.

VBEt inschakelen zal leiden tot het gehele FORUM de problemen te hebben (vraagt me om plugin = forum brak je zegt dat je niet vragen me om te schakelen het?)dat is niet een enkel exemplaar, ik wil niet dat je toegang te hebben omdat ik weet youll manipuleren CODE en ik wil niet code gemanipuleerd, manipulatie van code betekent forum plugin upgrades enz worden een nachtmerrie

Zeker ik wil kunnen zonder HAVING ingeschakeld VBET op mijn forum, geen code manipulatie thats helpen, manipuleren code ISNT help

vBET
12-10-11, 17:12
Mij ontredderen VBet probleem gaat weg eenvoudig, wat heb ik te wachten en zie de man je bent dik als een stalen straal is gebroken

Als ik een trui en het freys binnen 30 dagen kopen, ik neem het terug, en ze mij of geef me iets anders zijn eenvoudige, heb je niets te bieden me, u onwetend periode

U vertelde de kwestie, nu u toegang tot mijn forum admin panel wilt? Waarom zou ik doen dat, uw zorg alleen voor uw eigen plugin die kan me niet schelen is als het werkt op een vanille-site, het werkt niet op de mijne, ik het met bedoelingen kocht en begrip zou maar het niet

U werd al ontdekt valse zinnen schrijven - we moeten om te bevestigen de kwestie bestaat helemaal. Ook kunnen het conflict met andere plugin niet vBET ding.
Pools recht geeft u geen beleid van 30 dagen. Ik weet niet uw lokale wetten, maar ik denk dat het beleid van de winkel is niet de wet, en zelfs als het is de wet - u kocht licentie in Polen en u hebt geëxporteerd naar uw land. vBET licentie is volgens de Poolse wet - het is duidelijk opgenomen in de licentieovereenkomst. Wij bieden u ondersteuning en werken vBET - u gewoon weigeren het en het is jouw beslissing. Wij doen niet terugbetalen omwille van gebruiker besloten om te weigeren ondersteuning.

Lees de End User License Agreement - elke potentiële bugs zijn normale zaak in een software levenscyclus en er geen basis voor restitutie. Het is ook niet bevestigd hebt u bij alle eventuele bug of probleem - het is een van uw verklaringen en het was reeds bevestigd dat u het schrijven van valse verklaringen. Dus eerst - zelfs als er een bug is-we corrigeren bugs die geen terugbetalingen en u eens voor dat in de End User License Agreement - vindt u dergelijke delen in eventueel elke software licentie-overeenkomst. En weigeren steun om te helpen met potentiële vBET probleem/bug is noch reden voor restitutie.

Heeft u meer hulp nodig met uw probleem? :)

techanalyst
12-10-11, 17:15
Dat is niet een valse straf, citaten werken met deze uitgeschakeld, de tweede die ik het die ze stoppen inschakelen

Prima repareren zonder MANIPULEREN van de CODE van mijn forums of andere plugins hows die

Dit isnt een bug, uw Software niet spelen mooi met andere software, overwegen andere software = 95% van mijn forum is uw één plugin de minder waardevolle

techanalyst
12-10-11, 17:18
Ook kunnen het conflict met andere plugin niet vBET ding.

OK ze werken met VBet uit: P ik kunnen ze breken **************************************** ik in- of uitschakelen van Photopost Pro, VBTube etc etc etc, citaten één van beide manier werken

vBET
12-10-11, 17:18
De licentie die ik gekocht behoort tot software die veroorzaakt problemen voor andere plugins die ik gebruik

Ondersteuning - als ik u geven toegang tot je gaat om te manipuleren VBSeo, thats niet een oplossing en Im niet accepteren dat VBSeo nul problemen op mijn site veroorzaakt

Het is een oplossing - u het gewoon weigeren. Houd er rekening mee dat standaard manier van verzenden kwestie verslag aan vBulletin officieel te steunen eerst is om te vragen over alle details van de toegang. Dus het is niets bijzonders - is het normaal in deze handel. U weigert steun die het feit is en dit is geen reden om restitutie - het is uw eigen beslissing. Ook Houd er rekening mee dat wij proberen om probleem te reproduceren eerst op onze test riolen. We kunnen niet het probleem reproduceren. Niemand anders heeft ook de kwestie. Het is ook niet bevestigd dat het probleem echt bestaat en we hebben het in aanmerking te nemen aangezien u al valse verklaringen op ons forum schreven.

techanalyst
12-10-11, 17:22
Manipuleren van een derde deel LICNESE verkocht en maakte in de Verenigde Staten van Amerika: P wat recht doet uw FIX hebben om te manipuleren van de code van een derde partij

Waar is de overeenkomst met goedkeuring van de wijzigingen die u aanbrengt VBSeo?

OK eenvoudige ik u details, je gaat om uit te schakelen andere plugins, je gaat om te wijzigen van andere plugins configuraties en code dan de schuld van andere plugins

DBTech en Vbulletin VBSeo alle admin-aanmeldingen, hebben nooit een keer deed zij een wijziging aanbrengt een instelling op een andere plugin, ooit, ooit

Ziek bieden inloggen, maar u kunt slechts maken wijziging aan uw RECHTMATIGE plugin niet iets anders, is dat aangenaam

Wat betekent geen config veranderingen in VBulleting, VBSEo of een Draginbyte plugin

vBET
12-10-11, 17:24
VBEt inschakelen zal leiden tot het gehele FORUM de problemen te hebben (vraagt me om plugin = forum brak je zegt dat je niet vragen me om te schakelen het?)dat is niet een enkel exemplaar, ik wil niet dat je toegang te hebben omdat ik weet youll manipuleren CODE en ik wil niet code gemanipuleerd, manipulatie van code betekent forum plugin upgrades enz worden een nachtmerrie

Zeker ik wil kunnen zonder HAVING ingeschakeld VBET op mijn forum, geen code manipulatie thats helpen, manipuleren code ISNT help

Er is geen problemen. Wij bespreken een potentieel en niet schadelijk (laat forum om te werken) probleem. Niemand verteld ooit u "uw forum brak". Dit is de valse verklaring. Geen kwestie wat vergelijkingen zal u gemaakt - u niet uw woorden uit de mond zult zetten. Dit niet gebeuren - we nooit verteld te breken uw forum.

Als je helpen wilt zonder vBET op uw forum vervolgens hebt ingeschakeld:
1. Probeer het probleem te reproduceren op ons forum wanneer we naar 4.1.7 update
2. Open uw eigen testomgeving - gewoon dupliceren bestanden en database, één instelling (forum URL) wijzigen en het is gedaan.

Wij hielpen u al stand die tips.

techanalyst
12-10-11, 17:28
Uw weglaten van de andere kwesties ik hebben opgevoed

PhotoPost Pro heeft problemen met VBET ingeschakeld, VBtube, VBnotificaitons, VBDownloads stopt werken

Heb ik echt nodig om iemand hebben doorlopen al degenen en manipuleren code te maken vbet.... werken serieus? Antwoorden dat deze plugins werk, zo lang als vbet isnt ingeschakeld, dus dat is 20-30 plugins werken in vrede

vBET
12-10-11, 17:29
Ook kunnen het conflict met andere plugin niet vBET ding.

OK ze werken met VBet uit: P ik kunnen ze breken **************************************** ik in- of uitschakelen van Photopost Pro, VBTube etc etc etc, citaten één van beide manier werken

Om te ontdekken u moet conflict:
1. Het reproduceren van het probleem met normale omgeving
2. Uitschakelen andere plugins - vBET ingeschakeld
3. Probeer om probleem te reproduceren opnieuw - als het niet gebeurt dat het probleem wordt veroorzaakt door een conflict met een andere plugin

Houd er rekening mee dat in dit stadium moeten we bevestigen dat het probleem persoonlijk. Uw verklaring zal zijn niet genoeg.

vBET
12-10-11, 17:31
Dat is niet een valse straf, citaten werken met deze uitgeschakeld, de tweede die ik het die ze stoppen inschakelen

Prima repareren zonder MANIPULEREN van de CODE van mijn forums of andere plugins hows die

Dit isnt een bug, uw Software niet spelen mooi met andere software, overwegen andere software = 95% van mijn forum is uw één plugin de minder waardevolle

Wij zullen blij zijn om het te bevestigen. Zullen wij geen permanente codewijzigingen helemaal zonder uw toestemming. We kunnen toevoegen logboeken die zal worden gegenereerd, alleen voor onze IP- en alleen voor de tijd die nodig is om te vinden onze wat er gaande is. Gelieve PM toegang details:)

techanalyst
12-10-11, 17:31
3. Probeer om probleem te reproduceren opnieuw - als het niet gebeurt dat het probleem wordt veroorzaakt door een conflict met een andere plugin

OK dus mijn forum een pos alles wat u zich bezig met uw plugin werkt, is mijn forum zal worden andere plugins zwaarder wegen dan het belang van jou, opnieuw thats niet een oplossing of oplossing

20 - 30 Plugins werken =
20/30 Plugins + VBET = niet werken
VBEt door zelf - werken **********....

Krijg het beeld toevoegen VBET het breekt, ik wil niet afsluiten mijn forum en functies voor uw

dat is niet een bug thats genoemd product fout

techanalyst
12-10-11, 17:32
Wij zullen blij zijn om het te bevestigen. Zullen wij geen permanente codewijzigingen helemaal zonder uw toestemming. We kunnen toevoegen logboeken die zal worden gegenereerd, alleen voor onze IP- en alleen voor de tijd die nodig is om te vinden onze wat er gaande is. Gelieve PM toegang details:)

GEEN code verandert periode (Temp of permanent) en geen config of optie wijzigingen op Vbulletin, Dragon Byte, m VBSEo enz., geen codewijzigingen, opties, geen manipulatie en geen uitschakelen voor die plugins

vBET
12-10-11, 17:38
Manipuleren van een derde deel LICNESE verkocht en maakte in de Verenigde Staten van Amerika: P wat recht doet uw FIX hebben om te manipuleren van de code van een derde partij

Waar is de overeenkomst met goedkeuring van de wijzigingen die u aanbrengt VBSeo?

OK eenvoudige ik u details, je gaat om uit te schakelen andere plugins, je gaat om te wijzigen van andere plugins configuraties en code dan de schuld van andere plugins

DBTech en Vbulletin VBSeo alle admin-aanmeldingen, hebben nooit een keer deed zij een wijziging aanbrengt een instelling op een andere plugin, ooit, ooit

Ziek bieden inloggen, maar u kunt slechts maken wijziging aan uw RECHTMATIGE plugin niet iets anders, is dat aangenaam

Wat betekent geen config veranderingen in VBulleting, VBSEo of een Draginbyte plugin

We ook nooit wijzigingen aangebracht op uw forum:) in

Eventueel kunnen we geen wijzigingen permanent config. Als we iets vinden verdachte kunnen we controleren het voor een korte terwijl (enkele seconden) gewoon om te controleren het potentiële probleem en vervolgens weergeven op weerom. Kan ik niet zeggen dat zullen wij het - als u dat kunt informeren wilt/vragen wij u in dergelijke gevallen.
We zullen nog steeds eerst controleren vBET delen.

vBET
12-10-11, 17:48
Uw weglaten van de andere kwesties ik hebben opgevoed

PhotoPost Pro heeft problemen met VBET ingeschakeld, VBtube, VBnotificaitons, VBDownloads stopt werken

Heb ik echt nodig om iemand hebben doorlopen al degenen en manipuleren code te maken vbet.... werken serieus? Antwoorden dat deze plugins werk, zo lang als vbet isnt ingeschakeld, dus dat is 20-30 plugins werken in vrede

We kunnen alleen bespreking van kwesties die werd beschreven. Open nieuwe thread voor nieuwe probleem. Één thread = één probleem. Op dit moment hebben we één thread voor één kwestie met betrekking tot uw forum geopend. Ook Geef details wanneer opent nieuwe thread - exacte URL's waar we het probleem zien kunnen. U was al meerdere malen erover geïnformeerd. Geen open draad voor kwestie voor ons betekent geen probleem. Hoe kunnen we weten dat het probleem nog steeds bestaat? U was al meerdere malen verteld om te openen een thread per één kwestie. U zojuist hebt geopend deze draad voor dit probleem.

Net please openen nieuwe thread voor nieuwe probleem.

vBET
12-10-11, 18:02
1.) Integratie vs code manipulatie, Im een ingenieur, code manipulatie isnt integratie feitelijke formulering is "Code manipulatie vereist" haar valse reclame om die markt als integratie
2.) Niet menselijk, dat ik moest schrijven re mijn HTACCESS om uw systeem te laten functioneren, en uw eigen HTACCESS-bestand werkte niet voor me waar ik Content Delivery Services gebruiken
3.) Een taal ********************...waar heb ik zeggen meer dan één gewerkt? Opnieuw THATS niet een enkele functie uit 52 werkte, hows werken dat werkt, mijn god man

U u vertelde me om te zien een therapeut in principe beledigen: P thats beledigend

Configuratie vs manipulatie, het veroorzaakt andere plugins te stoppen met werken, voorbeeld VBTube didnt weergave video's, vbnotifications waren niet langer mooie kleine tabbladen zijn 1/3rd de pagina van vuilnis code

UW plugin veroorzaakt deze problemen

1.) Dit is integratie - het integreert 2 producten, dus het is integratie. Er is geen valse reclame. Gelieve punt ons als u denkt het dat is.
2.) U ook moest herschrijven uw .htaccess bij het installeren van vbseo - dus wat? Wat is het punt hier?
3.) Het is niet één taal - al werken. Een is het bewijs dat het werkt. vBET presenteert op passende wijze resultaten van vertalingen providers. En u was al op de hoogte dat u bereikt uw limiet in vertaling aanbieders zo vBET geen resultaten heeft te presenteren en dat is waarom u niet vertaalde inhoud kunt zien. Alle talen werken - wanneer u uw grenzen beschikbaar hebben zal opnieuw zult u zien dat een andere vertalingen komen. Dit is uit vBET - u bent verantwoordelijk voor het verzekeren van de toegang tot vertaling aanbieders resultaten. Als u wilt instellen uw eigen grenzen gelieve gebruik Google vertaling API v2 - kan daarvoor. U was al op de hoogte over die. vBET werkt prima hier en ondersteunt alle talen.

We nooit verteld om te zien therapeut - dit is een andere valse verklaring. U zult niet vinden overal ons aan u om te gaan en zie therapeut vertelde - we u verteld dat we niet therapeuten en wij hier niet zijn om te werken met je emoties gewoon om u te helpen met vBET. En dit geldt - wij zijn niet therapeut en wij zijn hier niet om te werken met je emoties - we zijn hier om te werken met vBET. Dus nogmaals gelieve vasthouden aan de feiten en laat je emoties achter, want het brengt ons niet dichter bij de oplossing.

Eens te meer doe nieuwe thread per elke kwestie open en geef details.

vBET
12-10-11, 18:03

OK dus mijn forum een pos alles wat u zich bezig met uw plugin werkt, is mijn forum zal worden andere plugins zwaarder wegen dan het belang van jou, opnieuw thats niet een oplossing of oplossing

20 - 30 Plugins werken =
20/30 Plugins + VBET = niet werken
VBEt door zelf - werken **********....

Krijg het beeld toevoegen VBET het breekt, ik wil niet afsluiten mijn forum en functies voor uw

dat is niet een bug thats genoemd product fout

Je was al verteld dat u kunt aan ons overlaten of forum testing gebruiken. Ook was je al verteld hoe om te controleren op conflicten.

vBET
12-10-11, 18:04
GEEN code verandert periode (Temp of permanent) en geen config of optie wijzigingen op Vbulletin, Dragon Byte, m VBSEo enz., geen codewijzigingen, opties, geen manipulatie en geen uitschakelen voor die plugins

OK - Gelieve PM toegang details. We zullen zien wat wij kunnen vinden.

techanalyst
12-10-11, 18:45
Dus verwijderen mijn berichten nu

techanalyst
12-10-11, 20:06
Geven, tijd is verloren en mijn geld

FYI ze bieden om hulp, maar het risico van opties en manipulaties van de code die ik moest dalen

vBET
12-10-11, 20:22
Dus verwijderen mijn berichten nu

Waarom verrast - u kreeg te horen dat we niet langer valse verklaringen tolereren zal. We zullen niet langer onze tijd om te antwoorden op valse zinnen los. We officieel het u geschreven op deze zeer draad. U hoeft niet te volkeren aandacht zetten dit - schreven al we het in officiële verklaring. Ook buiten links is gewoon spam - is het niet gerelateerd aan deze draad. U bent vrij om links naar uw pagina's met kwesties niet voor verschillende externe services te nemen.

vBET
12-10-11, 20:25
Geven, tijd is verloren en mijn geld

FYI ze bieden om hulp, maar het risico van opties en manipulaties van de code die ik moest dalen

Het is jouw beslissing om geen gebruik van vBET. Wij bieden dat u ondersteuning van vBET:) volledig functionele maken En propositie is open zo lang als u onze klant bent:)

FYI, ik heb geen idee wie zijn zij en wat dit commentaar geven over it.

Moet u meer hulp met dit probleem?

techanalyst
12-10-11, 20:51
Ze = U

U ondersteuning bieden, maar ik niet het risico van manipulatie van de code [* SPAM verwijderd *]

Deze verklaring is eerlijk, en zijn vanuit het oogpunt van me de klant, ik wil niet code wijzigingen die ondersteuning overeenkomsten op een andere wijziging dreigen, dit kan niet worden aangevoerd.

Im niet beledigen uw product, persoonlijk ik wil iets als dit, maar zijn momenteel niet van plan te goed mengen met onze forums. Niet de schuld te geven software: P

[* SPAM VERWIJDERD *]

vBET
12-10-11, 22:14
Ze = U

U ondersteuning bieden, maar ik niet het risico van manipulatie van de code [* SPAM verwijderd *]

Deze verklaring is eerlijk, en zijn vanuit het oogpunt van me de klant, ik wil niet code wijzigingen die ondersteuning overeenkomsten op een andere wijziging dreigen, dit kan niet worden aangevoerd.

Im niet beledigen uw product, persoonlijk ik wil iets als dit, maar zijn momenteel niet van plan te goed mengen met onze forums. Niet de schuld te geven software: P

[* SPAM VERWIJDERD *]

Je hebt al informatie dat er geen veranderingen zijn zullen zodat wat je het over? U gewoon weigert te geven ons toegang tot uw forum, omdat u op zoek bent te verontschuldigen aan om terugbetaling te vragen wat u deed vanaf het begin waar u had probleem met verkeerde configuratie en u niet vond de manier van integratie met vBSEO.

Zoals was schreef voordat we moeten onnodige gesprek - het brengt ons nergens en het draait rond. Alle berichten die niet relevant zijn voor de kwestie en ook herhaalde zijn als SPAM beschouwd en verwijderd. Alstublieft merk op dat van onderwerp beschrijven verdunt wordt beschouwd als SPAM. Houd er rekening mee dat het herhalende berichten wordt beschouwd als SPAM. Wij zijn hier niet om uw samenwerking met andere mensen te bespreken - het is niet relevant voor het onderwerp helemaal. Wij zijn ook niet hier steeds weer dezelfde dingen herhalen omdat u willen uw SPAMBERICHTEN en herhalen.

Gelieve te vertellen u hulp nodig heeft met de kwestie? Als geen hulp gevraagd dan onderwerp is gesloten - is dit niet uw privéruimte SPAM. We zullen blij dat extra Probleemdetails horen en u helpen, maar het je niet geinteresseerd bent in steun dan onderwerp gesloten. Hebt u hier meer steun nodig? Hoe kunnen wij u helpen?

PS.
Onderwerp gesloten - in plaats van antwoord kregen we gewijzigde vorige bericht - dit is niet spelen en spel zoeken. Wij zijn hier om te bespreken kwestie, die ik begrijp, hoeft u niet anymore - zo als probleem niet bestaan dan het is opgelost. U kiest uw eigen oplossing. Wij zou graag om u te helpen met een betere oplossing, maar we respecteren uw beslissing.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vB Enterprise Translator 4.10.1