PDA

View Full Version: Løst Svar med citat stoppet arbejde

techanalyst
11-10-11, 20:55
Ingen fejl I Apache Logs, adgangsfejl eller ellers

Svar med citat, søgepraksis se citerer og når du gemmer bogfører tilbud er væk, efter deaktivering VBet alt arbejdet

vBET
11-10-11, 21:04
Fortæl nøjagtigt hvordan til at reproducere det.
-Hvordan gør du svar (hurtig eller avanceret eller problem er for booth)?
-Gør det ske for hver meddelelse eller nogle specifikke (venligst give URL til nøjagtige eksempel meddelelse hvor vi kan se det efter at reagere med tilbud)? (på dette tidspunkt vi behøver nogle indhold bekendt nedbryder på din forum)
-Er det sker, når du svar på oversat side eller på ikke oversat side eller booth?

Vi vil først forsøge at genskabe det på vores test forum (her vi ikke opdatere endnu til vBulletin 4.1.7 vi stadig kontrollere det på vores test forekomst).

techanalyst
11-10-11, 21:07
Blot klikke en post, svare med tilbud, søgepraksis se det derefter én gang du bogfører dens ikke dér, intet særlige

1.) Skal du klikke på svar med citat
2.) Gem
3.) kun svar er gemt, tilbuddet er væk

Deaktiveret halvdelen plugins tænker det var en anden, ingen ændring, deaktiveret VBet og boom arbejdede

vBET
11-10-11, 21:17
Venligst besvare alle spørgsmål, så vi vil være i stand til at angive det præcis samme i vores test forum. Dette vil spare dig sende os adgang til oplysninger, hvis vi vil være i stand til at reproducere det på vores test forum. I dette øjeblik besvaret du kun 1 af 3 spørgsmål.

techanalyst
11-10-11, 21:19
Fortæl nøjagtigt hvordan til at reproducere det.
-Hvordan gør du svar (hurtig eller avanceret eller problem er for booth)?
-Gør det ske for hver meddelelse eller nogle specifikke (venligst give URL til nøjagtige eksempel meddelelse hvor vi kan se det efter at reagere med tilbud)? (på dette tidspunkt vi behøver nogle indhold bekendt nedbryder på din forum)
-Er det sker, når du svar på oversat side eller på ikke oversat side eller booth?

Vi vil først forsøge at genskabe det på vores test forum (her vi ikke opdatere endnu til vBulletin 4.1.7 vi stadig kontrollere det på vores test forekomst).

1.) Enten eller
2.) jeg var nødt til at deaktivere VBet på min forum, forårsager mange spørgsmål: P simpelthen sætte tilbud Código der
3.) For en oversættelser fungerede, men med den et sprog valgt resultatet var det samme

r.dziadusz
12-10-11, 12:33
Hej jeg forsøgte at reproducere thiss problem i min test forum, og jeg få altid alle meddelelser (citeret og svar)
Kan du give os flere oplysninger - pm dine programmers adgang detaljer og vil checke det ud på sted

techanalyst
12-10-11, 13:20
Ive mistet samlede interessen i at få dette arbejde, dets kun været tre dage, men dårligt nødt til at acceptere tabet 200 +, fik jeg at vide ingen restitution, bør du opdatere din FAQ "Nej restitutioner"

Jeg kan ikke fortsætte med at vælte foraene, og hvor din plugin ikke virker for mig (punktum), Im ikke vil tillade dig at gå på min fora, Papirkurv det, får kun din plugin arbejde at høre Dem sige "vores fungerer Kontakt andre", jeg kan leve withlut oversætter tjenester, jeg overhøjde levende uden andre plugins

Dårligt komme tilbage, når det fungerer den måde jeg har brug for det indtil da slette mit brugernavn, konto og alt andet venligst, Im måde at irriteret

vBET
12-10-11, 14:02
Hej. Vi behøver ikke at opdatere FAQ det ikke FAQ - hele politik er beskrevet i licensaftalen, som du har accepteret. Jeg forstår ikke dine 200 + tab - kender ikke nøjagtigt hvad gøre du betyder, men vBET ikke crash din forum, som er funktionelle og det var deres beslutning om at begynde at arbejde på virkelige forum. Mest ud klienter ikke har nogen problemer med vBET, selv som har stor kvalitet (i øjeblikket er der ikke nogen fejlrapport, som er åben). Vi kan ikke hvad er årsag til dit problem uden adgang til din forum - det er ikke reproducerbare på vores test fora. Venligst Bemærk at alle har forskellige sæt af plugins og måske er det nogle konflikt med andre mod, eller blot noget var forkert under installation/konfiguration. Naturligvis er det måske vBET fejl, men vi kan ikke bekræfte det, indtil vi er i stand til at reproducere det på vores testmiljø.

Ingen beder dig at bringe din forum ned - som jeg forstår din forum fungerer fint, når vBET er aktiveret og du hævder, at der kun er spørgsmål med anførselstegn, som ikke blev kontrolleret endnu så vi ikke kender er det vBET skyld eller ikke. Som du beskrevet selv i andre arbejder din tråd plugin du:) Det blev bekræftet af dig. Så venligst ikke skrive urigtige erklæringer - vBET arbejder og oversættelser fra oversættelser udbydere vises på din forum. Det var bekræfter af dig og vores personale (mig personligt). Vi ved, du er frustrerede, fordi du ikke kan lide måde af integration med vbseo - stadig venligst stick til sætninger, som er sande. Det bekræftes ved du at vBET arbejder på din forum.

I dag/morgen Radek vil opdatere dette meget forum til vBulletin 4.1.7 - du er velkommen til at prøve at genskabe problemet her. Hvis du vil e ikke kunne gøre dette her også skal vi få adgang detaljer til at arbejde med spørgsmålet, fordi det vil betyde, at dit problem er relateret ikke vBET, men dit specifikke miljø (konfiguration, andre plugins, muligt forkert installation). Også forsøger ikke venligst at forudsige fremtiden - du kan ikke gøre dette. Så venligst blot stick at udstede i stedet for skriver fantasy om, hvad det vil være - det bringer os ingen steder. Ingen fortalte dig at deaktivere nogen af dine plugins - du er hysteriske her eller blot forsøger at gøre en støj (hvad for?). Jeg tror du måttet høre noget sådant før - måske fra vBulletin team, måske fra vbseo team, måske et andet sted. Men du høre ikke det her. Så historier venligst uden at gøre. Holde fast venligst i spørgsmålet - ingen ved, hvad bliver. Måske faktisk vil vi fortælle noget lignende, men som du kan se i vores integration sektion vi bruger vores tid til at hjælpe brugere med andre mods og vBET masse.

Så prøv kommer tilbage når vBulletin 4.1.7 vil være på vores forum ant at reproducere dit problem. Lige nu ifølge vores viden det arbejder vBET bøde på vBulletin 4.1.7 på vores test forekomst. Du vil kunne kontrollere det personligt. Så det fungerer på samme måde, vores brugere behov for det - fungerer korrekt. Vi bliver virkelig glad, hvis du finder fejl i vBET og med smil vil jeg flytte denne tråd til fejl rapportering sektion - fordi det vil betyder, at vi kan forbedre vBET, en mere tid til at give vores brugere fremragende kvalitet. Så er du velkommen til at gå tilbage her og vis os spørgsmålet. Vi vil kunne ikke løse noget uden mulighed for at reproducere. Hvis det kan gengives kun på din forum (ingen én fordringer han har samme emne og aldrig sket før noget lignende) skal vi din forum at finde vores hvad der foregår og er der nogen spørgsmål overhovedet.

techanalyst
12-10-11, 14:30
Give mig de oplysninger, der fjerner og fjerner enhver del af denne ting, filer kode alt uden at FORÅRSAGE nogen spørgsmål om mine aktuelle FORUM venligst

STOP FORTÆLLER KUNDEN, HVAD DE VIL, IM KUNDEN OG JEG FORTÆLLE DEM, HVAD JEG ØNSKER

Skal jeg lægge der i 52 sprog?

vBET
12-10-11, 15:22
Hi - venligst punkt hvor jeg fortalte dem, hvad du vil - jeg ved ikke, hvad du refererer til og det er allerede bekræftet, at du har foretaget sætninger uden nogen dækning, så jeg vil gerne spørge dem, hvad du præcis skriver om. På denne meget tråd ord er "ønsker" og "kunde" kun i dine sidste indlæg. Ret nu ikke ved jeg, hvad du skriver om.

Sådan afinstallerer du venligst:
1. Fjern ved Admin CP
2. Fjern vBET regler fra .htaccess hvis sådanne blev tilføjet
3. Fjern alle filer uploadet til FTP (det er nok til at fjerne kun filer uploadet til omfatter/xml det vil påvirke din Admin CP menu selv efter afinstallere, hele resten bare kan bo)

techanalyst
12-10-11, 15:37
Dine ord

Og når igen - du ikke behøver at ændre programkoden alle plugins. Det var allerede fortalte du flere gange - så venligst stop - du aldrig fik sådanne oplysninger og det er ikke sandt. SP venligst stoppe skriver falsk sætninger.

Men de beder mig til at manipulere VBSEO koden, hvad er det, gør jeg behøver jeg ikke at foretage ændringer i koden for en plugin?

techanalyst
12-10-11, 15:37
Fortælle mig, hvor Im lyve når jeg siger du fortalte mig at manipulere koden og de ikke fortælle mig til: P

techanalyst
12-10-11, 15:51
Jeg ville have elskede at se dette arbejde, men du mand er vejen til vanskelige at behandle, jeg ikke ønsker at behandle et selskab, der har den holdning, du har

Fjernet alt, hvad jeg fundet under zip og dræbt alle de omfatter

Jeg har alle grund og ret til en restitution

1.) Som en kunde youve fornærmede mig ingen stop, jeg har masser af plugins at ikke give mig problemer
2.) Told mig at gøre noget, benægter derefter siger det?
3.) Bare dont ønsker at behandle du nu, periode

Der findes love beskytte kunder fra ting som dette Im beder og jeg har en ret til at bede, FRUSTRATION er også en grund buddy

vBET
12-10-11, 16:06
Dine ord

Og når igen - du ikke behøver at ændre programkoden alle plugins. Det var allerede fortalte du flere gange - så venligst stop - du aldrig fik sådanne oplysninger og det er ikke sandt. SP venligst stoppe skriver falsk sætninger.

Men de beder mig til at manipulere VBSEO koden, hvad er det, gør jeg behøver jeg ikke at foretage ændringer i koden for en plugin?

Du har + 20 plugins. Du blev bedt om at ændre koden i 1. Så ja blev du bedt om at ændre vbseo kode. Og ja - det er ikke sandt, at du skal ændre koden i alle dine plugins - du skrev falsk erklæring.

vBET
12-10-11, 16:26
Fortælle mig, hvor Im lyve når jeg siger du fortalte mig at manipulere koden og de ikke fortælle mig til: P

Intet problem først du skrev:

Jeg kan ikke vil heller ikke jeg gøre alle disse ændringer, også jeg bruger vault wiki, som jeg ikke vil ændre dets kode, thats bare irriterende, når de bringer en opdatering ud dårligt fortsat gør det samme, med 20 + plugins vi blot ikke kan sidde og bryde webstedet for at afprøve, om det virker eller ikke
Derefter fortalte vi dem, det er ikke nødvendigt at ændre koden i alle plugins og de fleste af plugins kræver ikke nogen kode ændrer onr andre integration. Så skrev du allerede vidste, at det vil ikke være nødvendigt at ændre alle plugins, du stadig falsk erklæring (sandsynligvis til at lave larm, fordi du ønskede at adk for refound withour nogen grund):

at skulle kræve for at ændre koden i en app, der fungerer, bør jeg ikke nødt til at manipulere koden, hvad sker der, når jeg har nogen opgradere eller anvender en programrettelse til denne software? Jeg har til at gå tilbage og gøre disse trin, med alle min aktuelle plugins jeg behøver ikke at gøre nogen af dette.
Vi fortalte dem igen, at det ikke er nødvendigt at ændre alle plugins, men du skrev igen og du gjorde det i meget uklare og vulgære måde (der er derfor din meddelelse blev fjernet):

FOR ALLE AKTUELLE PLUGINS HAR JEG ENDNU TIL AT MANIPULERE KODEN FOR ANDRE PLUGINS TIL AT FÅ DEM ARBEJDE
Så vi har det - var det slettet næppe. Og de ved udmærket, hvad du gjorde så venligst ikke forsøger at gøre enhver fælder med smileyansigter kun fordi vi fjernet din vulgære meddelelse. Vi har dets indhold (jeg sende det til dig i PM, så du kan skrive den igen på normal måde - Husk...).

Det er dem, der fremsatte erklæringer uden nogen dækning og forsøge at gøre storm i et glas vand til at tvinge brug til restitution, når der er ikke nogen grund til restitutionen. Venligst stop. Alle fremtidige urigtige erklæringer vil blive fjernet - vi har ikke tid til at spille i søge og skjule. Vi er her for at understøtte klienter så nu - Fortæl behøver du eventuelle mere hjælp med dette problem? :)

techanalyst
12-10-11, 16:35
Intet problem først du skrev:

Derefter fortalte vi dem, det er ikke nødvendigt at ændre koden i alle plugins og de fleste af plugins kræver ikke nogen kode ændrer onr andre integration. Så skrev du allerede vidste, at det vil ikke være nødvendigt at ændre alle plugins, du stadig falsk erklæring (sandsynligvis til at lave larm, fordi du ønskede at adk for refound withour nogen grund):

Vi fortalte dem igen, at det ikke er nødvendigt at ændre alle plugins, men du skrev igen og du gjorde det i meget uklare og vulgære måde (der er derfor din meddelelse blev fjernet):

Så vi har det - var det slettet næppe. Og de ved udmærket, hvad du gjorde så venligst ikke forsøger at gøre enhver fælder med smileyansigter kun fordi vi fjernet din vulgære meddelelse. Vi har dets indhold (jeg sende det til dig i PM, så du kan skrive den igen på normal måde - Husk...).

Det er dem, der fremsatte erklæringer uden nogen dækning og forsøge at gøre storm i et glas vand til at tvinge brug til restitution, når der er ikke nogen grund til restitutionen. Venligst stop. Alle fremtidige urigtige erklæringer vil blive fjernet - vi har ikke tid til at spille i søge og skjule. Vi er her for at understøtte klienter så nu - Fortæl behøver du eventuelle mere hjælp med dette problem? :)

Din hjælper ikke din fornærmende, periode

Jeg ønsker en refusion, dont ønsker din software, din ikke nyttigt, irriterer en kunde er ikke støtte

Du sagde også det fungerede undtagen: P, som var en af to store spørgsmål, svar med tilbud er vigtigere for mig end oversættelser, så dens ikke fungerer hvis dens forårsager et problem, du nægte de enkle literal kendsgerninger

1.) I rækkefølge for noget betragtes arbejder, bør det fungere uden interupting aktioner af andre sagde komponenter - din plugin clearing forårsaget interuptions
2.) Support - brug er at fortsætte med at aktivere plugin til at prøve igen og igen, bryde foraene, fornærmende eller irriterende en kunde til ingen ende

Restitutionen, din ikke hjælpe og jeg DONT ønsker din hjælp, bare at læse dine indlæg gør mig vil smide et vindue min skærm

Theres måde til megen smerte og lidelse at få dette arbejde

vBET
12-10-11, 16:36
Jeg ville have elskede at se dette arbejde, men du mand er vejen til vanskelige at behandle, jeg ikke ønsker at behandle et selskab, der har den holdning, du har

Fjernet alt, hvad jeg fundet under zip og dræbt alle de omfatter

Jeg har alle grund og ret til en restitution

1.) Som en kunde youve fornærmede mig ingen stop, jeg har masser af plugins at ikke give mig problemer
2.) Told mig at gøre noget, benægter derefter siger det?
3.) Bare dont ønsker at behandle du nu, periode

Der findes love beskytte kunder fra ting som dette Im beder og jeg har en ret til at bede, FRUSTRATION er også en grund buddy

Der er ingen grund til restitution:
1.) Insulted? Hvad du skriver om? Også du har betalt for vBET licens - selv om det antages at du blev fornærmet hvad det har at gøre med vBET licens? Vi har ingen idé om, hvad du skriver om.
2.) Også har ingen idé om, hvad du skriver om. Og igen, hvad det har at gøre med vBET licens?
3.) Du behøver ikke at - du købte trøje du ikke behøver at komme igen og igen i butikken. Du købte vBET licens, og du har betalt for dette. Bemærk venligst at støtte er gratis - restitution fra intet er ikke noget. Du ikke har betalt for støtte. Også selv du vil - det er din beslutning om at afvise vores støtte. Det har fælles med vBET licens?

Frustration er ikke nogen grund til nogen restitution - vi allerede fortalt Dem, at vores rolle her er at arbejde og hjælpe dig med vBET, og vi er ikke her for coaching, arbejder med dine følelser og heller ikke gøre nogen psychoanalyze. Problemer med dine følelser gå til relevante personer. Vi er her for problemer med vBET. Og også igen - støtte er:) frie At nægte vores støtte giver dig ikke ret til restitution.

vBET
12-10-11, 16:46
Din hjælper ikke din fornærmende, periode

Jeg ønsker en refusion, dont ønsker din software, din ikke nyttigt, irriterer en kunde er ikke støtte

Du sagde også det fungerede undtagen: P, som var en af to store spørgsmål, svar med tilbud er vigtigere for mig end oversættelser, så dens ikke fungerer hvis dens forårsager et problem, du nægte de enkle literal kendsgerninger

1.) I rækkefølge for noget betragtes arbejder, bør det fungere uden interupting aktioner af andre sagde komponenter - din plugin clearing forårsaget interuptions
2.) Support - brug er at fortsætte med at aktivere plugin til at prøve igen og igen, bryde foraene, fornærmende eller irriterende en kunde til ingen ende

Restitutionen, din ikke hjælpe og jeg DONT ønsker din hjælp, bare at læse dine indlæg gør mig vil smide et vindue min skærm

Igen venligst fortælle, præcist hvor vi er fornærmende du? Husk venligst, at det var din meddelelse, som blev fjernet på grund af vulgarisms. Vi fortalte dem allerede at urigtige erklæringer vil blive slettet - Hvis du har ingen dækning for din erklæringer venligst Undlad at skrive det eller det vil være remover. Vi vil ikke acceptere flere meddelelser, at vi fornærmende du, indtil du give nøjagtige sætning, hvor vi fornærmende du.

Ingen benægte enhver kendsgerninger. Faktum er, at du fortæller os, at du har problemet med anførselstegn. Faktum er, at vi aldrig så det på din forum. Faktum er, at vi tilbyder du støtte med det helt fra begyndelsen. Faktum er, at vi ikke er i stand til at reproducere det. Faktum er, at det ikke er bekræftet, at det er vBET problem eller er spørgsmålet overhovedet findes.

Venligst er Bemærk at støtte er gratis og restitution for noget hvad koster 0 0. Du er også at nægte vores støtte. Du har også ikke at fortsætte Aktiver Deaktiver plugin - du kan give os adgang, kan du arbejde på test forekomst.

Faktum er, at du skriver urigtige erklæringer og det allerede blev bevist. Ønskede restitution og du screaming at tvinge os til restitutionen ved hjælp af urigtige erklæringer. Vi vil ikke tillade det længere. Bo med kendsgerninger eller skrive noget.

Behøver du mere hjælp med dette problem? :)

techanalyst
12-10-11, 16:46
Der er ingen grund til restitution:
1.) Insulted? Hvad du skriver om? Også du har betalt for vBET licens - selv om det antages at du blev fornærmet hvad det har at gøre med vBET licens? Vi har ingen idé om, hvad du skriver om.
2.) Også har ingen idé om, hvad du skriver om. Og igen, hvad det har at gøre med vBET licens?
3.) Du behøver ikke at - du købte trøje du ikke behøver at komme igen og igen i butikken. Du købte vBET licens, og du har betalt for dette. Bemærk venligst at støtte er gratis - restitution fra intet er ikke noget. Du ikke har betalt for støtte. Også selv du vil - det er din beslutning om at afvise vores støtte. Det har fælles med vBET licens?

Frustration er ikke nogen grund til nogen restitution - vi allerede fortalt Dem, at vores rolle her er at arbejde og hjælpe dig med vBET, og vi er ikke her for coaching, arbejder med dine følelser og heller ikke gøre nogen psychoanalyze. Problemer med dine følelser gå til relevante personer. Vi er her for problemer med vBET. Og også igen - støtte er:) frie At nægte vores støtte giver dig ikke ret til restitution.

1.) Asking hvis jeg selv Læs instruktionerne, fortæller mig du didnt foretager en sætning, når du gjorde
2.) jeg kan ikke bruge VBet periode dens forårsager mange spørgsmål, hvorfor vil jeg bruge noget, der forårsager mere problem derefter det ville løse?
3.) Derefter fortælle mig, hvordan du får en restitution på noget, jeg ikke kan bruge, hvilken del ikke får du her alvorligt? Din krænke Paypals terms of service, du har en tilbagebetalingspolitik

VBET Código arbejde for mig er hvorfor periode det du ikke får dette, Im ikke vil bryde mit websted mere for at få det til at arbejde, jeg bør kunne købe en plugin installation og gå, skal jeg sacrice høns næste at få dette arbejde

FORNÆRMENDE

Jeg vil restitution fordi det UDVISNINGER arbejde, Im, hvori min grund

At få det til at virke skal manipulere en i øjeblikket arbejder plugin, restitution anmodning mere end gyldig, støtte FORNÆRMENDE og lidet formålstjenlig

Vil jeg rapportere til paypal, thats let, fordi produktet ikke ikke arbejde som forventet, gæt hvad dens en regel i deres egen aftale

Igen din spørger mig at bryde forum, så du kan spille

Ikke bare tilbud der er andre plugins, ikke arbejdede, hvorfor skulle jeg ønske at gå gennem denne med du flere!!

techanalyst
12-10-11, 16:51
Ingen benægte enhver kendsgerninger. Faktum er, at du fortæller os, at du har problemet med anførselstegn. Faktum er, at vi aldrig så det på din forum. Faktum er, at vi tilbyder du støtte med det helt fra begyndelsen. Faktum er, at vi ikke er i stand til at reproducere det. Faktum er, at det ikke er bekræftet, at det er vBET problem eller er spørgsmålet overhovedet findes.

Jeg deaktivere VBet problemet går på lager enkel, hvad behøver jeg at vente og se er brudt mand, du er tyk som fjernlys stål

Hvis jeg køber en trøje og det Stureplan inden for 30 dage, jeg tage det tilbage og de enten tilbagebetale mig eller giver mig noget andet dens enkle, du ikke har noget at tilbyde mig, du uvidende periode

Fortalte dem spørgsmålet, nu du ønsker adgang til min fora admin panelet? Hvorfor vil jeg gøre, at deres bekymring er kun til din egen plugin I don't care hvis det fungerer på et websted, vanille, det virker på mine, jeg købte det med intentioner og forståelse det ville, men det ikke

techanalyst
12-10-11, 16:52
Im nægter at bryde min fora, ikke understøtter: P få fakta lige

vBET
12-10-11, 17:00
1.) Det er vigtigt at gøre det klart betyder integration blev gjort behørigt især, når brugeren erklæringer tyder på, at det ikke var - det er ikke fornærmelse det drejer sig at kontrollere mulige årsager til problemer. Vi didn't fremsat erklæring og derefter at vide, at vi ikke fremsatte udtalelse.
2.) I dette øjeblik, du har åben kun ét spørgsmål, som ikke er nogensinde bekræftet det findes på alle er heller ikke det vBET problem, fordi du nægter at vise det. Tidligere havde du åbner et yderligere spørgsmål, som var forårsaget af forkert integration, så det ikke var forårsaget af vBET, men af menneskelige fejl/forkert konfiguration. Hvor er så dine mange problemer? Også Læs licensaftalen - er bugs ikke årsag til restitutionen. Vi løse fejl, hvis de findes. I dette øjeblik er der ingen enhver åben fejlrapport.
3.) Du kan bruge vBET - du bekræftet dig, som den fungerer.

vBET arbejder for dig - du bekræftet det og vores medarbejdere også (mig personligt). Du er i stand til, men vBET installerer og konfigurerer den korrekt og køre. Forkert konfiguration/installation er ikke grund til restitutionen.

Ingen fornærmet nogensinde du. Stop det.

vBET arbejder. Dette meget forum er bevis og mange andre vores klienter fora er bevis. Du blot havde dårlig installation/konfiguration og du bekræftet selv, at efter gør det korrekt det arbejder på din forum. Hvor er så din punkt? vBET arbejder på din forum - du bekræftet det personligt.

Naturligvis kan du rapportere - det vil ændre noget. vBET arbejder, du har overhovedet ingen grund til restitution og du ønsker blot at bryde vores juridisk aftale. Læs licensaftalen. Alle vBET funktioner er beskrevet på dette forum, og alle er sande.

techanalyst
12-10-11, 17:01
Licensen jeg købt tilhører software, der forårsager problemer for andre jeg bruge plugins

Support - hvis jeg giver dig adgang til dine løbende at manipulere VBSeo, thats ikke en løsning og Im ikke at acceptere, at VBSeo er ã ¥ rsag nul problemer på mit websted

vBET
12-10-11, 17:02
Im nægter at bryde min fora, ikke understøtter: P få fakta lige

Du blev aldrig bedt om at bryde dine forum. Bemærk venligst at du blot kan tillade os til at støtte dig ved at sende adgang detaljer (vi bad dig om det allerede flere gange). Du kan også arbejde på test forekomster.

Behøver du mere hjælp i dette problem? :)

techanalyst
12-10-11, 17:04
1.) Det er vigtigt at gøre det klart betyder integration blev gjort behørigt især, når brugeren erklæringer tyder på, at det ikke var - det er ikke fornærmelse det drejer sig at kontrollere mulige årsager til problemer. Vi didn't fremsat erklæring og derefter at vide, at vi ikke fremsatte udtalelse.
2.) I dette øjeblik, du har åben kun ét spørgsmål, som ikke er nogensinde bekræftet det findes på alle er heller ikke det vBET problem, fordi du nægter at vise det. Tidligere havde du åbner et yderligere spørgsmål, som var forårsaget af forkert integration, så det ikke var forårsaget af vBET, men af menneskelige fejl/forkert konfiguration. Hvor er så dine mange problemer? Også Læs licensaftalen - er bugs ikke årsag til restitutionen. Vi løse fejl, hvis de findes. I dette øjeblik er der ingen enhver åben fejlrapport.
3.) Du kan bruge vBET - du bekræftet dig, som den fungerer.

vBET arbejder for dig - du bekræftet det og vores medarbejdere også (mig personligt). Du er i stand til, men vBET installerer og konfigurerer den korrekt og køre. Forkert konfiguration/installation er ikke grund til restitutionen.

Ingen fornærmet nogensinde du. Stop det.

vBET arbejder. Dette meget forum er bevis og mange andre vores klienter fora er bevis. Du blot havde dårlig installation/konfiguration og du bekræftet selv, at efter gør det korrekt det arbejder på din forum. Hvor er så din punkt? vBET arbejder på din forum - du bekræftet det personligt.

Naturligvis kan du rapportere - det vil ændre noget. vBET arbejder, du har overhovedet ingen grund til restitution og du ønsker blot at bryde vores juridisk aftale. Læs licensaftalen. Alle vBET funktioner er beskrevet på dette forum, og alle er sande.

1.) Integration vs kode manipulation, Im ingeniør, kode manipulation Código integration faktuelle ordlyden er "Kode Manipulation kræves" dens falsk reklame på markedet, som integration
2.) Ikke menneskelige, havde jeg re skrive min HTACCESS til at få systemet til at fungere korrekt, og din egen HTACCESS fil fungerede for mig hvor jeg bruge levering indholdstjenester
3.) Ét sprog ********************.hvor mere end én arbejdede sige? Igen THATS ikke arbejder en enkelt funktion ud af 52 bearbejdet, hows at arbejder, min Gud mand

Du fornærme du fortalte mig at se en behandler grundlæggende: P thats fornærmende

Konfiguration vs manipulering, det forårsagede andre plugins til at standse arbejdet, eksempel VBTube didnt vise videoer, vbnotifications var ikke længere nice små faner de er 1/3rd siden i garbage kode

DIN plugin forårsagede disse spørgsmål

techanalyst
12-10-11, 17:06
Du blev aldrig bedt om at bryde dine forum. Bemærk venligst at du blot kan tillade os til at støtte dig ved at sende adgang detaljer (vi bad dig om det allerede flere gange). Du kan også arbejde på test forekomster.

Aktivering af VBEt vil forårsage THE hele FORUM har spørgsmålene (beder mig om at aktivere plugin = forum brød din siger du ikke bede mig at genaktivere det?)Thats ikke en enkelt forekomst, jeg ikke vil du have adgang, fordi jeg ved søgepraksis manipulere kode, og jeg vil ikke manipuleres, kode manipulation af kode betyder forum plugin opgraderinger mv bliver et mareridt

Sikker på, at jeg ønsker hjælp uden HAVING til aktiveret VBET på min forum, ingen kode manipulation thats hjælpe, manipulere kode CÓDIGO hjælp

vBET
12-10-11, 17:12
Jeg deaktivere VBet problemet går på lager enkel, hvad behøver jeg at vente og se er brudt mand, du er tyk som fjernlys stål

Hvis jeg køber en trøje og det Stureplan inden for 30 dage, jeg tage det tilbage og de enten tilbagebetale mig eller giver mig noget andet dens enkle, du ikke har noget at tilbyde mig, du uvidende periode

Fortalte dem spørgsmålet, nu du ønsker adgang til min fora admin panelet? Hvorfor vil jeg gøre, at deres bekymring er kun til din egen plugin I don't care hvis det fungerer på et websted, vanille, det virker på mine, jeg købte det med intentioner og forståelse det ville, men det ikke

Du blev allerede opdaget skriver falsk sætninger - vi skal bekræfte problemet eksisterer overhovedet. Også det kan være konflikt med andre plugin ikke vBET ting.
Polske lovgivning giver dig ingen 30 dage politik. Jeg kender ikke din lokale love, men jeg tror, at det er shop politik ikke lov, og selvom det er loven - du købte licens i Polen og du har eksporteret den til dit land. vBET licens er under polsk lovgivning - det indgår klart i licensaftalen. Vi tilbyde dig støtte og arbejder vBET - du afvise blot det, og det er din beslutning. Vi ikke tilbagebetalingspligt grund af bruger besluttede at nægte støtte.

Læs licensaftalen - enhver potentielle fejl er normale ting i enhver software livscyklus, og det er ikke base for restitutionen. Det bekræftes også ikke har du på alle eventuelle fejl eller problem - det er en af dine erklæringer og det blev allerede bekræftet, at du skriver urigtige erklæringer. Så første - selv om der er en fejl - vi korrigere fejl ingen restitutioner, og du er enig, i licensaftale - vil du finde sådanne dele i eventuelt hver softwarelicensaftale. Og at nægte støtte for at hjælpe med potentielle vBET spørgsmål/fejl er heller ikke grund til restitutionen.

Behøver du mere hjælp med dit problem? :)

techanalyst
12-10-11, 17:15
Thats ikke en falsk punktum, tilbud arbejde med det deaktiveret, for det andet jeg aktivere det de stoppe

Fint løse det uden MANIPULERE kode af min fora eller andre plugins hows,

Denne Código en fejl, ikke afspilles nice med andre software, overvejer andre software din Software = 95% af min forum din én plugin er den mindre værdifulde

techanalyst
12-10-11, 17:18
Også det kan være konflikt med andre plugin ikke vBET ting.

OK de arbejder med VBet: P jeg aktivere det de bryde **************************************** jeg aktivere eller deaktivere Photopost Pro, VBTube etc etc etc, tilbud arbejde enten måde

vBET
12-10-11, 17:18
Licensen jeg købt tilhører software, der forårsager problemer for andre jeg bruge plugins

Support - hvis jeg giver dig adgang til dine løbende at manipulere VBSeo, thats ikke en løsning og Im ikke at acceptere, at VBSeo er ã ¥ rsag nul problemer på mit websted

Det er løsning - du afvise blot det. Bemærk venligst at standard måde støtter officielt send spørgsmålet betænkning til vBulletin er først bede om alle adgang detaljer. Så det er intet ekstraordinært - er det normale i denne handel. Du nægte støtte, er kendsgerning, og det er ikke grund til restitution - det er din egen beslutning. Også Bemærk venligst at vi forsøger at reproducere problemet først på vores test kloakker. Vi kan ikke genskabe problemet. Ingen anden har også spørgsmålet. Det bekræftes også ikke at spørgsmålet virkelig eksisterer, og vi skal tage det i betragtning, da du allerede skrev urigtige erklæringer på vores forum.

techanalyst
12-10-11, 17:22
Manipulere en tredje del LICNESE sælges og gjort i Amerikas Forenede Stater: P hvad højre er din RETTELSE nødt til at manipulere koden for en tredjepart

Hvor er aftalen med VBSeo om godkendelse af de ændringer, du foretager?

OK enkle jeg give dem nærmere oplysninger, din vil deaktivere andre plugins, din løbende at ændre andre plugins konfigurationer og kode derefter skylden andre plugins

DBTech og Vbulletin VBSeo alle har admin-logon, aldrig en gang de foretager en ændring til en indstilling på en anden plugin, nogensinde, nogensinde

Dårligt give login, men du kan kun foretage ændringer til din RETMÆSSIGE plugin ikke noget andet, er det behagelige

Hvilket betyder ingen config ændringer til VBulleting, VBSEo eller enhver Draginbyte plugin

vBET
12-10-11, 17:24
Aktivering af VBEt vil forårsage THE hele FORUM har spørgsmålene (beder mig om at aktivere plugin = forum brød din siger du ikke bede mig at genaktivere det?)Thats ikke en enkelt forekomst, jeg ikke vil du have adgang, fordi jeg ved søgepraksis manipulere kode, og jeg vil ikke manipuleres, kode manipulation af kode betyder forum plugin opgraderinger mv bliver et mareridt

Sikker på, at jeg ønsker hjælp uden HAVING til aktiveret VBET på min forum, ingen kode manipulation thats hjælpe, manipulere kode CÓDIGO hjælp

Der er ingen problemer. Vi drøfter et potentiale og ikke skadelige (tillader forum at arbejde) problem. Ingen fortalte nogensinde du "brød din forum". Dette er falsk erklæring. Ligegyldigt hvilke ligninger vil du gjort - du vil ikke lægge dine ord til ud munden. Dette ske ikke - vi aldrig fortalt at bryde dine forum.

Hvis du ønsker hjælp uden at have aktiveret vBET på din forum derefter:
1. Prøv at genskabe problemet på vores forum, når vi opdaterer til 4.1.7
2. Åbn dine egne testmiljø - duplikere bare filer og database, ændre én indstilling (forum URL) og det sker.

Vi allerede gav du booth disse tip.

techanalyst
12-10-11, 17:28
Din udelader de andre spørgsmål, jeg har bragt

Photopost Pro har problemer med VBET aktiveret, VBtube, VBnotificaitons, VBDownloads stopper arbejder

Behøver jeg har nogen gå gennem alle dem og manipulere kode at gøre vbet arbejde.... alvorligt? Svare, at disse plugins arbejde, så længe vbet Código aktiveret, så thats 20-30 plugins arbejder i fred

vBET
12-10-11, 17:29
Også det kan være konflikt med andre plugin ikke vBET ting.

OK de arbejder med VBet: P jeg aktivere det de bryde **************************************** jeg aktivere eller deaktivere Photopost Pro, VBTube etc etc etc, tilbud arbejde enten måde

For at opdage konflikt har du til:
1. Kan genskabe problemet med normale omgivelser
2. Deaktiver andre plugins - vBET aktiveret
3. Prøve at genskabe problemet igen - hvis det ikke sker, at problemet er forårsaget af konflikt med nogle andre plugin

Bemærk venligst at vi på dette stadium skal bekræfte, problemet findes personligt. Sætningen vil ikke være nok.

vBET
12-10-11, 17:31
Thats ikke en falsk punktum, tilbud arbejde med det deaktiveret, for det andet jeg aktivere det de stoppe

Fint løse det uden MANIPULERE kode af min fora eller andre plugins hows,

Denne Código en fejl, ikke afspilles nice med andre software, overvejer andre software din Software = 95% af min forum din én plugin er den mindre værdifulde

Vi vil være glad for at reparere den. Vi vil gøre ingen permanente kodeændringer på alle uden din tilladelse. Vi kan tilføje logfiler, der skal genereres kun for vores IP- og kun for tidsforbruget til at finde vores hvad der foregår. Venligst detaljer PM adgang:)

techanalyst
12-10-11, 17:31
3. Prøve at genskabe problemet igen - hvis det ikke sker, at problemet er forårsaget af konflikt med nogle andre plugin

OK så min forum vil være en pos alt du er bekymret med, er din plugin arbejder, min forum andre plugins opvejer betydningen af jeres, igen thats ikke en rettelse eller løsning

20 - 30 Plugins = arbejde
20/30 Plugins + VBET = ikke arbejder
VBEt ved selv - arbejder **********....

Hent billede Tilføj VBET nedbryder, jeg ønsker ikke at lukning min forum og funktioner for din one

Thats ikke en bug thats kaldet produktet fejl

techanalyst
12-10-11, 17:32
Vi vil være glad for at reparere den. Vi vil gøre ingen permanente kodeændringer på alle uden din tilladelse. Vi kan tilføje logfiler, der skal genereres kun for vores IP- og kun for tidsforbruget til at finde vores hvad der foregår. Venligst detaljer PM adgang:)

NOGEN kode ændrer periode (Temp eller Perm) og ingen config eller indstilling ændringer på Vbulletin, Dragon Byte, m VBSEo osv, ingen kodeændringer, optioner, ingen manipulation og ingen deaktivering af disse plugins

vBET
12-10-11, 17:38
Manipulere en tredje del LICNESE sælges og gjort i Amerikas Forenede Stater: P hvad højre er din RETTELSE nødt til at manipulere koden for en tredjepart

Hvor er aftalen med VBSeo om godkendelse af de ændringer, du foretager?

OK enkle jeg give dem nærmere oplysninger, din vil deaktivere andre plugins, din løbende at ændre andre plugins konfigurationer og kode derefter skylden andre plugins

DBTech og Vbulletin VBSeo alle har admin-logon, aldrig en gang de foretager en ændring til en indstilling på en anden plugin, nogensinde, nogensinde

Dårligt give login, men du kan kun foretage ændringer til din RETMÆSSIGE plugin ikke noget andet, er det behagelige

Hvilket betyder ingen config ændringer til VBulleting, VBSEo eller enhver Draginbyte plugin

Vi foretaget også aldrig ændringer på din forum:)

Vi kan eventuelt gøre ingen permanente config ændringer. Hvis vi finde noget mistænkelige vi kan kontrollere det for en kort mens (par sekunder) bare for at kontrollere det som potentielle spørgsmål og derefter gendanne det tilbage. Jeg fortæller ikke, vi vil gøre det - hvis du vil, kan underrette/beder vi dig i sådanne tilfælde.
Vi vil stadig først undersøge vBET dele.

vBET
12-10-11, 17:48
Din udelader de andre spørgsmål, jeg har bragt

Photopost Pro har problemer med VBET aktiveret, VBtube, VBnotificaitons, VBDownloads stopper arbejder

Behøver jeg har nogen gå gennem alle dem og manipulere kode at gøre vbet arbejde.... alvorligt? Svare, at disse plugins arbejde, så længe vbet Código aktiveret, så thats 20-30 plugins arbejder i fred

Vi kan kun diskutere spørgsmål, der blev beskrevet. Åbn ny tråd til nye spørgsmål. Én tråd = et spørgsmål. I dette øjeblik har vi åbnet én tråd til ét spørgsmål relateret til din forum. Også venligst give oplysninger når åbner nye tråd - nøjagtige webadresser, hvor vi kan se spørgsmålet. Du blev allerede informeret flere gange om det. Ingen åben tråd til spørgsmål for os betyder ingen spørgsmål. Hvordan kan vi vide, at spørgsmålet stadig eksisterer? Du blev fortalt allerede flere gange at åbne én tråd pr. ét problem. Du lige har åbnet denne tråd til dette problem.

Bare Åbn ny tråd til nye spørgsmål.

vBET
12-10-11, 18:02
1.) Integration vs kode manipulation, Im ingeniør, kode manipulation Código integration faktuelle ordlyden er "Kode Manipulation kræves" dens falsk reklame på markedet, som integration
2.) Ikke menneskelige, havde jeg re skrive min HTACCESS til at få systemet til at fungere korrekt, og din egen HTACCESS fil fungerede for mig hvor jeg bruge levering indholdstjenester
3.) Ét sprog ********************.hvor mere end én arbejdede sige? Igen THATS ikke arbejder en enkelt funktion ud af 52 bearbejdet, hows at arbejder, min Gud mand

Du fornærme du fortalte mig at se en behandler grundlæggende: P thats fornærmende

Konfiguration vs manipulering, det forårsagede andre plugins til at standse arbejdet, eksempel VBTube didnt vise videoer, vbnotifications var ikke længere nice små faner de er 1/3rd siden i garbage kode

DIN plugin forårsagede disse spørgsmål

1.) Dette er integration - det integrerer 2 produkter, så det er integration. Der er ikke nogen falsk reklame. Venligst punkt os det hvis du tror, det er.
2.) Du også havde til at omskrive dine .htaccess, når du installerer vbseo - hvad så? Hvad er punktet her?
3.) Det er ikke ét sprog - alle arbejder. Et er bevis for, at den fungerer. vBET præsenterer passende resultater fra oversættelser udbydere. Og du blev allerede underrettet om, at du nå dine grænse i oversættelse udbydere så vBET har ingen resultater at fremlægge, og hvorfor du ikke kan se ikke oversatte indhold. Alle sprog arbejder - når du vil have dine tilgængelige grænser igen du vil se en anden oversættelser kommer. Dette er ud af vBET - du er ansvarlige at sikre adgang til oversættelse udbydere resultater. Hvis du vil angive dine egne grænser venligst brug Google oversættelse API v2 - giver det mulighed for at. Du blev allerede informeret om der. vBET arbejder fint her og understøtter alle sprog.

Vi fortalt aldrig dig at se behandler - dette er en anden falsk erklæring. Du vil ikke finde overalt os til fortalte du at gå og se behandler - vi fortalte, at vi ikke behandlere og vi er ikke her for at arbejde med dine følelser blot kan hjælpe dig med vBET. Og det er rigtigt - vi er ikke behandler, og vi er ikke her for at arbejde med dine følelser - vi er her for at arbejde med vBET. Så endnu en gang venligst holder os til fakta og lade dine følelser bag, fordi det bringer os ingen tættere til løsningen.

Endnu en gang venligst åbne nye tråd pr. hver problem og give detaljer.

vBET
12-10-11, 18:03

OK så min forum vil være en pos alt du er bekymret med, er din plugin arbejder, min forum andre plugins opvejer betydningen af jeres, igen thats ikke en rettelse eller løsning

20 - 30 Plugins = arbejde
20/30 Plugins + VBET = ikke arbejder
VBEt ved selv - arbejder **********....

Hent billede Tilføj VBET nedbryder, jeg ønsker ikke at lukning min forum og funktioner for din one

Thats ikke en bug thats kaldet produktet fejl

Du fik allerede at vide, at du kan overlade det til os eller bruge test forum. Du blev også allerede fortalt Sådan kontrolleres konflikt.

vBET
12-10-11, 18:04
NOGEN kode ændrer periode (Temp eller Perm) og ingen config eller indstilling ændringer på Vbulletin, Dragon Byte, m VBSEo osv, ingen kodeændringer, optioner, ingen manipulation og ingen deaktivering af disse plugins

OK - venligst PM adgang detaljer. Vi vil se hvad vi kan finde.

techanalyst
12-10-11, 18:45
Så slette min stillinger nu

techanalyst
12-10-11, 20:06
Opgive, tiden er tabt og mine penge

til orientering de tilbød hjælp, men risikoen for indstillinger og kode manipulationer jeg måttet afvise

vBET
12-10-11, 20:22
Så slette min stillinger nu

Derfor overrasket - blev du fortalte, at vi ikke længere vil tolerere eventuelle urigtige erklæringer. Vi vil ikke længere loose vores tid til at svare på falsk sætninger. Vi officielt skrev det til dem på denne meget tråd. Du ikke behøver at sætte folks opmærksomhed på dette - skrev vi allerede det i officielle erklæring. Herunder også eksterne links er bare spam - er det ikke relateret til denne tråd. Du kan frit at medtage hyperlinks til dine sider med spørgsmål ikke til flere eksterne tjenester.

vBET
12-10-11, 20:25
Opgive, tiden er tabt og mine penge

til orientering de tilbød hjælp, men risikoen for indstillinger og kode manipulationer jeg måttet afvise

Det er din beslutning ikke at bruge vBET. Vi tilbyder du støtte gøre vBET fuldt funktionel:) Og proposition er åben, så længe du er vores kunde:)

til orientering, jeg har ingen idé om, hvem er de og hvad it dette kommentar om.

Behøver du mere hjælp med dette problem?

techanalyst
12-10-11, 20:51
De = du

Du tilbyder støtte, men jeg kan ikke risikerer kode manipulation [* SPAM fjernet *]

Denne erklæring er ærligt, og dens fra synsvinkel mig kunden, ønsker jeg ikke kode ændringer, der risikerer at støtte aftaler om en anden ændring, dette kan ikke være fremførte.

Im ikke fornærme din produkt, personligt vil jeg noget som dette, men dens i øjeblikket ikke vil blande godt med vore fora. Ikke skyde skylden på software: P

[* SPAM FJERNES *]

vBET
12-10-11, 22:14
De = du

Du tilbyder støtte, men jeg kan ikke risikerer kode manipulation [* SPAM fjernet *]

Denne erklæring er ærligt, og dens fra synsvinkel mig kunden, ønsker jeg ikke kode ændringer, der risikerer at støtte aftaler om en anden ændring, dette kan ikke være fremførte.

Im ikke fornærme din produkt, personligt vil jeg noget som dette, men dens i øjeblikket ikke vil blande godt med vore fora. Ikke skyde skylden på software: P

[* SPAM FJERNES *]

Du har allerede fået oplysninger, at der bliver ingen ændringer, så hvad du taler om? Du blot nægter at give os adgang til dine forum, fordi du søger for at undskylde til at bede om restitution hvad du gjorde fra starten hvor du havde problem med forkert konfiguration, og du ikke har kunnet lide måde af integration med vBSEO.

Som var skrev før vi nødt til at skære unødvendige samtale - det bringer os ingen steder, og det vender. Alle meddelelser, der ikke er relevante for problemet og også gentagne anses SPAM og fjernet. Venligst anses Bemærk at der beskriver represents ud af emnet SPAM. Bemærk venligst at gentage meddelelser betragtes som SPAM. Vi er ikke her for at diskutere dit samarbejde med andre mennesker - det er ikke relevante overhovedet til emnet. Vi er heller ikke her gentage igen og igen samme ting, fordi du gerne SPAM dine meddelelser og gentage det.

Fortæl behøver du hjælp med spørgsmålet? Hvis ingen hjælp stillede derefter emne er lukket - er dette ikke din private SPAM område. Vi vil glad for høre yderligere problem detaljer og hjælpe dig, men det du er ikke interesseret i at støtte derefter emne lukket. Har du brug for mere støtte her? Hvordan kan vi hjælpe dig?

PS.
Emne lukket - i stedet for svaret fik vi ændrede forrige meddelelse - dette er ikke spille og finde spil. Vi er her for at drøfte spørgsmål, som jeg forstår du ikke behøver længere - så hvis spørgsmålet ikke findes derefter det er løst. Du vælge din egen løsning. Virkelig vil vi gerne hjælpe dig med bedre løsning, men vi respektere deres beslutning.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1