PDA

Ver Versión Completa: Resolto "Isto webpage ten un redirixir bucle" con hóspedes

tavenger5
01-11-13, 19:11
Estou conseguindo un erro ultimamente que non podo resolver. Só sucede con hóspedes e Chrome o erro como "Este webpage ten un redirixir bucle". Parece que só sucede con páxinas que haber aínda para ser traducido. Aquí é un exemplo: http://cellphoneforums.net/de/******-galaxia/t365731-galaxia-nota-3-imposibilitar-a miña-revista.html

A mesma páxina mais en inglés: Nota de Galaxia 3: Imposibilitar "A miña Revista"? (Http://cellphoneforums.net/******-galaxia/t365731-galaxia-nota-3-imposibilitar-a miña-revista.html)

Algunha idea?

tavenger5
01-11-13, 21:05
Eu algún máis afastado cavando e creo que isto ten algo para facer sen cache os provedores que son dispoñíbel. Cando o hóspede cache é apagado as mesmas páxinas xa non producen un redirixir erro.

tavenger5
02-11-13, 02:38
Despois de actualizar a a versión máis tardía e hooking enriba de yandex, virei o hóspede cache apoia encima. Agora que yandex é habilitado as cousas están traducindo e as páxinas non están conseguindo collidas nun redirixir bucle.

Este erro sen dúbida sucede cando hai #ningún provedores de tradución dispoñíbel, a páxina non foi traducida, e o hóspede cache é encima.

Marcin Kalak
02-11-13, 10:39
Grazas Para informar. Investigaremos este asunto no noso foro de proba.

Marcin Kalak
27-12-13, 15:13
Rapidamente arranxar para este asunto:

Abrir ficheiro includes / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php
Atopar código:

function vbet_vbseo_filter_replace_text($text, $allowchars = null, $filter_stop_words = true, $reversable = false) {
if(isset($GLOBALS['FIX_EMAILS'])) {
return vbseo_filter_replace_text ($text, $allowchars, $filter_stop_words, $reversable);
}
static $executed = 0;
$language = vbet_translateAndPrepareTitle($text, $executed);
$executed = 1;
Substituílo a código:

function vbet_vbseo_filter_replace_text($text, $allowchars = null, $filter_stop_words = true, $reversable = false) {
if(isset($GLOBALS['FIX_EMAILS'])) {
return vbseo_filter_replace_text ($text, $allowchars, $filter_stop_words, $reversable);
}
static $executed = 0;
$language = vbet_translateAndPrepareTitle($text, $executed>1);
$executed += 1;

Este asunto será arranxado na liberación próxima.

hhumass
06-05-14, 18:45
non existe tal txt .. por favor me diga en cal liña está situado

Marcin Kalak
07-05-14, 14:52
A localización destas liñas de código en cada versión é diferente.
Esta corrección engadiuse a vBET. O xeito máis doado é se actualizar o seu vBET cambiado á última versión.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1