View Full Version: Opgelos "Hierdie webblad het 'n aanstuurbladsy lus" met gaste
Ek kry 'n fout afgelope tyd dat ek nie kan uitvind. Dit gebeur net met gaste en Chrome die fout as "Hierdie webblad het 'n aanstuur loop". Dit blyk dat dit gebeur net met bladsye wat nog vertaal word. Hier is 'n voorbeeld: http://cellphoneforums.net/de/ ******* -galaxy/t365731-galaxy-note-3-disable-my-magazine.html
Dieselfde bladsy, maar in Engels: Galaxy Nota 3: Skakel "My Magazine"? (Http://cellphoneforums.net/ ******* -galaxy/t365731-galaxy-note-3-disable-my-magazine.html)
Enige idees?
Ek het 'n paar verdere grawe en ek glo dit het iets te doen met geen kas verskaffers beskikbaar. Wanneer die gas kas is afgeskakel dieselfde bladsye nie meer produseer om 'n aanstuur fout.
Na die opdatering van die die nuutste weergawe en haak yandex, het ek die gas kas weer op. Nou dat yandex geaktiveer dinge vertaling en bladsye nie om gevang in 'n aanstuur lus.
Hierdie fout gebeur beslis wanneer daar geen vertaling verskaffers beskikbaar is, het die bladsy nie vertaal, en die gas kas is op.
Marcin Kalak
02-11-13, 10:39
Dankie vir jou boodskap. Ons sal hierdie kwessie ondersoek op ons toets forum.
Marcin Kalak
27-12-13, 15:13
Kitsoplossing vir hierdie probleem:
Open lêer sluit / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php
Vind kode:
function vbet_vbseo_filter_replace_text($text, $allowchars = null, $filter_stop_words = true, $reversable = false) {
if(isset($GLOBALS['FIX_EMAILS'])) {
return vbseo_filter_replace_text ($text, $allowchars, $filter_stop_words, $reversable);
}
static $executed = 0;
$language = vbet_translateAndPrepareTitle($text, $executed);
$executed = 1;
Vervang dit die kode:
function vbet_vbseo_filter_replace_text($text, $allowchars = null, $filter_stop_words = true, $reversable = false) {
if(isset($GLOBALS['FIX_EMAILS'])) {
return vbseo_filter_replace_text ($text, $allowchars, $filter_stop_words, $reversable);
}
static $executed = 0;
$language = vbet_translateAndPrepareTitle($text, $executed>1);
$executed += 1;
Hierdie probleem sal vasgestel word in die volgende uitgawe.
daar is geen sodanige txt .. vertel my asseblief op watter lyn dit is geleë
Marcin Kalak
07-05-14, 14:52
Die ligging van hierdie reëls van die kode in elke weergawe is anders.
Hierdie oplossing is by vBET. Die maklikste manier is as jy jou vBET na die nuutste weergawe opdateer.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):