PDA

Ver Versión Completa: Para explicar [URXENTE AXUDAR ******] 3xx, xxx duplicado tag title ******

cevo
18-09-11, 18:02
Está a usar o 4.4.0 e vBET google informe ferramenta de webmaster que o meu sitio web ten 3xx, xxx tags de título duplicado ************!.
A última vez antes da actualización eu teño só uns 1xx, xxx.
Por favor, me axudar a fixar meu tráfico diminuíndo moi rápido.
http://pic.citecclub.org/out.php/i33559_duplicatetitletag.png

cevo
18-09-11, 18:09
aquí están algúns exemplos: o Proceso Protect - Proceso Ao pechar e Craig - Pastebin.com (http://pastebin.com/Np9iQc97).

vBET
19-09-11, 13:21
Por favor, actualice a unha versión anterior. Neste momento vBET soportes (opcionalmente - configurable) engadindo lingua en título. Entón se ten os títulos que non son traduzíveis (por exemplo empresa / produto nomes), entón en todas as linguas Microsoft debe ser Microsoft, entón o título será duplicada. Mais, cando nova opción está ligada, a continuación, haberá engadiu nome da lingua - por exemplo: (Inglés) Microsoft. E iso resolve o problema - páxinas terán títulos diferentes:)

Eu non me lembro agora en que versión esta opción foi engadido - por favor, busque por opción chamada "Engadir idioma de título" no CP Admin. Na última versión vBET é exactamente CP Admin -> vBET -> Opcións de Tradución -> Engadir idioma de título. Por favor, comprobe se é soportado na súa versión máis antiga e liga-lo. En calquera caso sempre recomendamos usar última versión estable posible para menos erros e melloras máis:)

Por favor, diga non axudou.

cevo
27-09-11, 04:29
Por favor, actualice a unha versión anterior. Neste momento vBET soportes (opcionalmente - configurable) engadindo lingua en título. Entón se ten os títulos que non son traduzíveis (por exemplo empresa / produto nomes), entón en todas as linguas Microsoft debe ser Microsoft, entón o título será duplicada. Mais, cando nova opción está ligada, a continuación, haberá engadiu nome da lingua - por exemplo: (Inglés) Microsoft. E iso resolve o problema - páxinas terán títulos diferentes:)

Eu non me lembro agora en que versión esta opción foi engadido - por favor, busque por opción chamada "Engadir idioma de título" no CP Admin. Na última versión vBET é exactamente CP Admin -> vBET -> Opcións de Tradución -> Engadir idioma de título. Por favor, comprobe se é soportado na súa versión máis antiga e liga-lo. En calquera caso sempre recomendamos usar última versión estable posible para menos erros e melloras máis:)

Por favor, diga non axudou.

Esta versión xa ten este recurso, eu non creo que o problema relacionado con este problema.

Con este título este mod produciu 5 URL diferenza! POR QUE?

Mac OS X Theme Lion 10,7 Para o Windows 7 xa está dispoñible para descarga!

1. (Este, non incluso engadir / kr despois / forum)

2. (Como é que este traducir sen o prefixo de país no URL?)

3. (Por que engadiu "post147039" ao final da URL e causar url duplicado?)

4. (Por que producir "showthread.php? T79261" no canto do nome do tema)
/ Foro / showthread.php? T = 79261

vBET
28-09-11, 00:59
Introduza URL real (por AM se non quere publicar). Neste momento só podo adiviñar o que está pasando. Entón, supoñendo:
1, 2, 3, 4. todos os URLs será redirixido en forma apropiada (usando 301 header) e vai ver páxina apropiada.

1. E porque é un problema? bandeira baixo a que atopou este URL? Coido que non é de bandeira kr polo que é OK
2. Se non o houbera unha clave de país que non vai ser traducido ou que vai ser redirixido no caso, se falta código de idioma por erro (recoñecido polo cookies). De novo a partir do cal bandeira tomou esta URL? Coido que a partir da bandeira da súa lingua foro estándar - por iso é OK se quere que sexa sen código de linguaxe se quere volver ao seu idioma por defecto do foro.
3. Comprobe a configuración do seu vBSEO (ou configuración de URL agradable - se usa eses). vBET non é responsable do formato de URL
4. Onde atopou ese? Introduza o enderezo URL da páxina en que ten que así que imos ser capaces de analiza-lo. Xeralmente nalgúns lugares vBSEO non se usa en todo e acaba de facer redirect despois. Isto pode ser erro ou só vBET comportamento por defecto de vBSEO. Podes comprobar que desactivando vBET por un momento.

Introduza connosco ligazóns reais para exemplos facilitados aquí + para cada un destes URL da páxina no que podemos atopalo e especificar onde atopalo.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1