PDA

View Full Version: vBulletin 3.6.12 ja vBET yhteensopivuus?

mario06
03-06-10, 07:43
Hei, Olen vBulletin 3.6.12 version enkä aio päivittää kuten pidän tätä versiota vähemmän buggiest ja nopein. Minulla on myös vBET ilmainen versio (lahjoitus) asennettu.

Foorumini on 143K jäsentä 373k viestit oma palvelin, valitettavasti en voi palauttaa kaikki liput aktiivinen, sillä kuormitus on kovaa (on viritetty suorituskyky parhaimmillaan).

Haluan täysversio, koska jos en ole väärässä, voit vastata haluttuun valitulla kielellä ja että se on parempi palvelin optimoitu.

Anyway, olisi päivittää olla helppo tehdä, kuten: unistall ilmainen versio ja asentaa koko version tai olisin kohtaavat tietyntyyppinen ongelma näin?

Ja toiseksi olet suunnittelun jonkinlaisen kesällä myyntiin vBET:)

vBET
03-06-10, 09:32
Hello, vBET 3.x lopullisesti enemmän optimoitu että vapaa versio. Nopeampi välimuisti, nopeampi algoritmeja, muut suorituskykyvaatimukset, poistettava kaksinkertainen uudelleenohjaus. Joten tässä asiassa voin taata, että se tapahtuu nopeammin ja palvelimen kuormitus laskee.

Anteeksi, mutta emme suunnittele mitään kesällä myyntiin vBET.

Asennus on yhtä helppoa kuin se oli. Joten poista ilmainen versio ja asentaa maksoi yhden.

Still - Huomaa, että vBET 3.x on oficialy tuetaan vB3.8 - kyllä meillä on asiakkaita runing sen 3.7, ja ehkä jopa 3,6. Joten jos ilmainen versio on käynnissä palvelimella sitten käännös on erinomainen myös maksoi yhden. Silti ei voi taata, että kaikki lisäominaisuudet toimivat. vBET käyttää vB koukkua ja jos käytämme joitakin, jotka eivät sisälly 3.6 vielä, tämä koodi ei suoriteta. Mutta vaikka yksi tai kaksi piirrettä eivät ole käytettävissä, silti joudut paljon nopeammin käännökset ja vähemmän palvelimen kuormitus:)

mario06
03-06-10, 17:39
Mitä koukkuja ja ominaisuudet eivät ole käytettävissä? Ilmainen versio ei anna minulle mitään ongelmia muuta sitten optimointi ominaisuuksia, jotka sisältyvät maksetaan 4 versio.

En halua käyttää rahaa turhaan mahdollisia yhteensopivuusongelmia.

vBET
04-06-10, 14:06
Mitä koukkuja ja ominaisuudet eivät ole käytettävissä? Ilmainen versio ei anna minulle mitään ongelmia muuta sitten optimointi ominaisuuksia, jotka sisältyvät maksetaan 4 versio.

En halua käyttää rahaa turhaan mahdollisia yhteensopivuusongelmia.

En tiedä - Emme tehneet testejä tässä versiossa. Voimme antaa teille koko lista koukkuja käytetty vBET ja voit tarkistaa ei niitä tuetaan teidän vBulletin versio.

kamilkurczak
04-06-10, 16:51
koukku lista:

misc_bbcode_complete
useradmin_edit_column1
member_execute_start
userdata_start
global_setup_complete
bbcode_fetch_tags
bbcode_create
cache_templates
postbit_display_start
editor_toolbar_end
forumhome_complete
postbit_display_complete
showthread_similarthreadbit
threadbit_process
album_picture_complete
group_picture
showthread_complete
group_discuss_end
member_complete
external_query
external_start
register_addmember_process
profile_updateprofile
editor_toolbar_end
group_message_post_start
private_insertpm_process
newpost_process
visitor_message_post_start
picture_comment_post_start
profile_complete
register_form_complete
archive_process_start
archive_global
header_redirect
init_startup
mail_send
archive_thread_post
forumbit_display
archive_forum_thread
archive_complete
private_complete
private_messagelist_messagebit
group_discuss_end
group_complete
group_discussionbit_display_start
group_complete
group_discussionbit_display_complete
threadbit_process
online_bit_complete
postbit_display_complete
parse_templates
showthread_postbit_create
showthread_similarthreadbit
login_redirect
profile_editprofile_start
redirect_generic
xml_print_output
external_complete
global_complete
archive_complete
global_start

mario06
05-06-10, 14:45
Pidän tästä mod paljon, Onko teillä taidan hyötyä siitä paljon tai se olisi hyödytön minulle? En todellakaan ymmärrä merkitystä kunkin tämän koukkuja.

Haluan hallituksen käännetty nopeasti ja palvelin optimoitu kuin muualla en tiedä mitä olisin jäänyt paitsi, ja jos tarvitaan, mutta varmasti en halua aiheuttaa itselleni mitään ongelmia minun hallituksessa vuodesta olisin hyvin vähän aikaa Work It Out, jos se vie paljon aikaa.

Terveisin

vBET
05-06-10, 20:32
Kuten jo kirjoitin sinun lopullisesti on nopeampi käännökset ja vähemmän palvelimen kuormitusta. Kääntämisestä itse käyttää samoja koukkuja kuin ilmaisessa versiossa, joten se kai työtä. Koska vBET ei testattu vBulletin 3.6 En voi kertoa teille, mitä muita ominaisuuksia ei voi työtä hyvin. Tarkista mitkä annetaan koukkuja tukevat vB 3,6 ja jos jotkut eivät kerromme mitä sitten ei toimi kunnolla. Voit myös vain ajatella päivittämistä vB itse ...

mario06
06-06-10, 19:22
Miten asennus tehdään?

Poista ilmainen versio ja poistaa kaikki tietokantaan viittaukset ja poistaa kaikki FTP-kansioiden ja asenna sitten maksetaan versiosta?

vBET
06-06-10, 22:21
Poista vanha. Asenna uusi.

Asennuksen poistamiseen, vanha se on tarpeeksi tehdä tämän Admin CP. Tietenkin jos et halua ole käyttänyt tiedostoja FTP, voit myös poistaa niitä.

Asentaminen uusi näyttää ihan vanhan - lähettää tiedostoja, tuoda tuote tiedosto, määritä. Myös - ja vBSEO integrointi olemassa lisäohjeet - kuvattu erittäin hyvin readme.html tiedosto:)

mario06
08-06-10, 12:18
Ostin "Paid 4 Version", minä asentaa sen huomenna, mutta haluaisin että olisit lisätä toisen luokan sisällä lisensointi §: Mobile ja Telecommunications ...

Terveisin

vBET
09-06-10, 11:16
Ja mikä on teidän ehdotus sen sisällöllä? :)

mario06
09-06-10, 14:41
kännykkä luokka yleisesti:)

vBET
09-06-10, 17:31
kännykkä luokka yleisesti:)

Todellakaan ole aavistustakaan, mitä pitäisi sisällyttää Lisenssipainotteisessa tällä alueella ... : O Ole hyvä ja PM Jos haluat keskustella tästä

mario06
09-06-10, 18:31
Muissa sana kun menet muokata lisenssin, sinä valitset luokan, your forum kuuluu, foorumini on noin mobiles | puhelimet ja tietoliikenne ja olisi mukavaa, että voisin valita jotain vastaavaa eikä vain valitsemalla sekalaisia.

On vBulletin 3.6.12 kaikki on käynnissä hyvin, vain hieman enemmän suorituskykyä ja muutamia muita asioita ja saimme joitakin vakavia juttuja täällä. :)

vBET
10-06-10, 11:33
Oh - nyt ymmärrän. Ajattelin, että haluat meidän muuttavan lisenssisopimus;)
Tietoja suorituskyky - katso tästä vinkkejä:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html

mario06
11-06-10, 07:03
Sain suorituskyvyn viritetty ulos jo, odotan rekisteröimättömille käyttäjille välimuistin toteuttamiseen 3.34 version. :)

vBET
22-06-10, 22:17
Joten sinulla on se nyt:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations