PDA

View Full Version: Ratkaistu SEO kysymys

Gaming Perfection
02-10-10, 18:14
Hei,

Minulla on ongelma saada oikeita polkuja, kun otan SEO vaihtoehto "Luo URL n mukaan SEO linkki konsensus (eli" / en / osoite ")". Minulla ei ole vBSEO asennettu ja Käytössäni vB Suite, jossa kotisivuni ovat site.com ja foorumini osoitteessa site.com / forum.

Kanssa "Forum directory" vaihtoehto jätetään tyhjäksi tapahtuu seuraavaa;
On site.com, onnistunut käännös site.com / lang mutta kun yrittää mennä foorumi se menee site.com / lang / forum.php, joka palauttaa 404 virhettä.
On site.com / foorumi, onnistunut käännös site.com / forum / lang mutta käännös on menetetty palatessaan site.com.

Kanssa "Forum hakemistoon" asetettu / forum tapahtuu seuraavaa;
On site.com, käännös yrittää mennä site.com / forum / Lang, joka palauttaa 404 virhettä.
On site.com / foorumi, käännös menee site.com / forum / lang / forum.php, joka palauttaa 404 virhettä.

Vuonna oletuksena vB asetukset "Sivuston nimi / URL / yhteystiedot", foorumini URL on asetettu site.com / foorumi ja etusivuksi site.com

Minun. Htaccess tiedosto on;

# # Translation Mod Stuff # #

RewriteEngine

RewriteRule Arkisto / index.php? / $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule index.php? kieli = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule 2 dollaria? Kieli = $ 1 [QSA]

Olen varma, se asettaa olen määritetty väärin jonnekin, mutta ei voi selvittää, missä. Onko ideoita?

EDIT: käytössä SEO nyt kun olen juoksee päin muutamia muita asioita sen kanssa.

vBET
02-10-10, 22:52
Lähtöselvityksessä Will antaa vastauksen muutamassa minuutissa:)

vBET
02-10-10, 23:02
OK niin. Sinun foorumi käyttää sub hakemiston URL. Siksi sinun täytyy tehdä erityinen kotouttamisen toimiin voi kääntää sivuja ulkopuolella foorumi (mikä tahansa osoite ulkopuolella foorumi hakemistossa ei ole saalis. Htaccess säännöt vBET).

Joten ensimmäinen - aseta kaiken oikein SEO linkit foorumi. Saat Hetkinen unohtaa muissa paikoissa ja aseta se oikein vain foorumin sivuille. Se on perusta. Ilman foorumi toimii hienosti, et voi tehdä loput työskentelevät. Kun näin tällä hetkellä olet SEO pois päältä, joten ota se uudelleen. Ja asettaa vBET sääntöjä. Htaccess tiedosto jossa on sisällä foorumi hakemistoon.

Seuraava osa on integroida sivujen ulkopuolella foorumi hakemistosta. Ole hyvä kesanto näihin toimiin: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1546
Huomaa että et ole tehnyt muutoksia jo töissä. Htacces forum hakemistoon. Lue ohjeet huolellisesti - ne ovat noin. Htaccess sivuston juurihakemistoon.

Jos sinulla on ongelmia 1. tai 2. osa - kirjoittakaa:)

Gaming Perfection
02-10-10, 23:15
Ah, en tajunnut mitä tarvitsin. Htaccess niin minun kotihakemisto ja foorumi alihakemistosta. Olen onnistunut saada se toimimaan nyt, kiitos avusta:).

Sillä kukaan muu, jolla on sama ongelma ja törmää tätä säiettä ...

RewriteEngine
RewriteRule index.php? kieli = $ 1 & vbet_outside = true [L, QSA]
RewriteRule 2 dollaria? Kieli = $ 1 & vbet_outside = true [L, QSA]

RewriteEngine
RewriteRule Arkisto / index.php? / $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule index.php? kieli = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule 2 dollaria? Kieli = $ 1 [QSA]

vBET
02-10-10, 23:21
Glad voit nauttia vBET! :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET Translator 4.10.1