PDA

View Full Version: Mobile Device Style Overdragelse, og anderledes stil, der bruges af forskellige brugergrupper

basketmen
11-09-10, 16:23
Det er faktisk om forskellige stil, der bruges af forskellige brugere, så hvis en stil, der er gemt i vbet Fuld Fil Cache For gæster (for eksempel grønne stil), og andre bruger åbne forum med forskellige stil som default (for eksempel blå stil), den anden bruger vil stadig få den første person, stilen er gemt i den stil (den grønne stil, ikke den blå stil)

Der er én af de mest populære mod i vb.org Mobile Device Style Tilordning (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=130983)

dens autodetect, hvis brugeren ved hjælp af mobiltelefon (ikke PC) for at bruge Mobile super lys hud / stil (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=151186), ikke bruger standard

det er ikke arbejdet siden bruger vbet Fuld Fil Cache For gæster, fordi den stil, der er gemt i filer ved hjælp af standard stil, så bruger, der anvender Mobiltelefon åbne stil gemt i filerne er det også normalt den standard stil (til PC-stil)

der mod at arbejde igen, når jeg deaktivere vbet Fuld Fil Cache For gæster, slette chace, og chmod 755 igen vbet_guestcache mappen

Jeg prøver stadig kan dette mod (eller anden stil bruges af forskellige brugere), der arbejder, men fuld chace arbejder også, så måske gøre gemte filer chace via stil for, kun brugt af bruger med samme stil

Hvis der stadig ikke svært at forstå, så lad mig det vide, så vil jeg prøve at gøre det mere klart

vBET
12-09-10, 13:47
Bemærk venligst, at i de sidste udgivelse vBET appropriatelly arbejder med diffetenr stilarter aind Gæst Cache. Gæst Cache tilføjer style id til filnavnet ant det er sådan, vi giver gæsterne mulighed for at skifte stil, selv når Gæst Cache er slået til.

Så først skal du kontrollere, har du sidst vBET release installeret.

Hvis ja så skal du sørge for, at dit plugin vil arbejde før vBET bestemmer, hvilke Gæst Cache filen skal bruges. Dette er alt, hvad der er brug for - din mod ændringer stil id og Thich ændring skal gøres, før vBET kontroller det. vBET bruger styleid at bestemme Gæst Cache fil i krog global_start

basketmen
12-09-10, 15:30
hi Michał

- i checked in admincp --> Product --> det er vbet 3.3.6, så dens de nyeste

- Her er nogle eksempler på i vbetchace, er dette allerede indeholdt stil id?
_showthread_php_t_8458210.html
_showthread_php_t_8808510.html
_showthread_php_t_8811110.zip
_showthread_php_t_1989110.zip

- Michał kan du fortælle mig, hvilken plugin netop at oprette og læse den fulde chace fil, vil jeg skrive betinget af kode for dette mod i plugin til at udelukke nogle stil fra med fuld chace fil. For eksempel, hvis brugeren ved hjælp af style id nr.1 han / hun hjælp af den fulde chace, men hvis du bruger style id nr.2 han / hun ikke bruger den fulde chace

vBET
12-09-10, 19:56
Gæst cache kode er inkluderet i filen / includes / vbenterprisetranslator_finctions_guestcache.php og funktion vbet_getGuestCacheFile bestemmer cache-fil navn. Som du kan se - stil ID bruges i slutningen af filnavnet, og det er læses fra

$vbulletin->userinfo['styleid']

Fuld fil cache er læst af vBET i Hook global_start og skrevet i krog global_complete eller global_shutdown.

basketmen
14-09-10, 13:47
Ok jeg allerede gjort dette mod at arbejde eller til andre stilarter, som du vil udelukke vbet, dont know, hvis andre mennesker få dette problem, men hvis ja du kan bruge denne løsning også

Go to admincp --> Plugins & Products --> Plugin Manager,

Søg i dette 3 plugins
vB Enterprise Translator
Skriv gæst cache
vB Enterprise Translator - Flag

åbne og wrap de koden tilfreds med dette, hvis betingede

if (STYLEID! = 10)
{
/ / Koden indhold
}

ændring 10 med din egen stil ID-nummer, der ønsker at udelukke fra at bruge vbet og ikke med fuld chace, for eksempel denne stil: Mobile super lys hud / stil (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t = 151.186), at brugen af Mobile Device Style Tilordning (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=130983), som jeg bruger nu

Nb. To know what is your style id number, go to phpmyadmin --> go to Table : Style --> Du kan se antallet i styleid kolonne

mario06
15-09-10, 08:03
Jeg har bare unistalled den mobile enhed stil, jeg mistede omkring ** en dag omsætning, men jeg har ikke tid til at lege, og jeg har ikke tænkt mig at betale en fyr 10 **** i timen i at gøre det.

Thats hvorfor jeg købe "færdig" produkter, jeg ønsker ikke at være en beta-tester for nogen.

Din gør et godt stykke arbejde i at dele, og jeg sætter stor pris på det.

Cheers Mate ...

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations