PDA

View Full Version: Die mobiele toestel Styl Opdrag, en verskillende style wat gebruik word deur verskillende gebruikers

basketmen
11-09-10, 16:23
Dit is eintlik oor die verskillende styl wat gebruik word deur verskillende gebruikers, so as 'n styl wat gestoor word in vbet volledige dossier kas vir gaste (byvoorbeeld groen styl), en ander gebruikers van die forum oop met' n ander styl as die standaard (byvoorbeeld blou styl), die tweede gebruikers sal nog steeds die eerste persoon styl geberg in die styl (die groen styl, nie die blou styl)

Daar is een van die mees gewilde mod in vb.org mobiele toestel Styl Opdrag (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=130983)

sy autodetect as gebruiker met selfoon (nie PC) vir die gebruik van mobiele super ligte vel / styl (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=151186), nie met standaard

sy nie werk nie aangesien die gebruik van vbet Volledige Lêer Cache vir gaste, want die styl wat in die lêers gestoor standaard styl, sodat die gebruiker selfoon bel die opening van die styl in die lêers gestoor te gebruik, is dit gewoonlik die standaard styl (vir PC styl)

dat mod om weer te werk toe ek afskakel vbet Volledige die inhoud van die cache vir gaste, verwyder die Chace, en chmod 755 weer die vbet_guestcache gids

Ek is nog steeds probeer dat die mod (of 'n ander styl wat gebruik word deur verskillende gebruikers) werk nie, maar' n volle Chace te werk, so miskien gestoorde lêers Chace deur styl maak ook slegs gebruik deur die gebruiker met dieselfde styl

Indien nog nie moeilik om te verstaan laat my asseblief weet, sal ek probeer maak dit duidelik

vBET
12-09-10, 13:47
Let asseblief daarop dat in die laaste uitgawe vBET appropriatelly werk met diffetenr style aind Guest Cache. Guest Cache voeg styl ID naam ant dit is hoe ons toelaat dat gaste style te verander, selfs wanneer Guest Cache is aangeskakel te dien.

So asseblief eers check doen jy laaste vBET vrylating geïnstalleer.

Indien ja, dan moet jy seker maak dat jou plugin werk voor vBET bepaal wat Guest kas lêer moet gebruik word. Dit is alles wat nodig is om jou mod veranderinge styl ID en Thich verandering gedoen moet word voor vBET dit tjeks. vBET is met behulp van styleid Guest kas lêer in die hoek global_start te bepaal

basketmen
12-09-10, 15:30
hi Michał

- i checked in admincp --> Product --> dit is vbet 3.3.6 sodat sy die jongste

- Hier is 'n paar voorbeeld in die vbetchace, is reeds vervat styl-ID?
_showthread_php_t_8458210.html
_showthread_php_t_8808510.html
_showthread_php_t_8811110.zip
_showthread_php_t_1989110.zip

- Michał kan jy my vertel wat presies plugin dat die volle Chace lêer te skep en te lees, ek sal voorwaardelike kode skryf vir die mod in plugin styl uit te sluit van die gebruik van die volle Chace lêer. Byvoorbeeld, as die gebruiker wat die gebruik van styl ID no.1 hy / sy met behulp van die volle Chace, maar as die gebruik van styl ID no.2 hy / sy nie die gebruik van die volle Chace

vBET
12-09-10, 19:56
Guest kas kode is ingesluit in die lêer / includes / vbenterprisetranslator_finctions_guestcache.php en funksie vbet_getGuestCacheFile bepaal kas lêernaam. Soos jy kan sien - styl ID is aan die einde van die lêernaam gebruik en dit is gelees uit

$vbulletin->userinfo['styleid']

Volledige lêer kas gelees word deur vBET in die haak global_start en wat geskryf is in die haak global_complete of global_shutdown.

basketmen
14-09-10, 13:47
Ok Ek het al hierdie mod werk of vir ander style wat jy wil uitsluit vbet, dont weet of ander mense kry om hierdie probleem, maar indien ja jy kan met behulp van hierdie oplossing te

Go to admincp --> Plugins & Products --> Inprop Bestuurder

Soek hierdie 3 plugins
vB Enterprise Translator
Skryf gas kas
vB Enterprise Translator - Vlae

oop en draai hulle kode inhoud met hierdie as voorwaardelike

indien (STYLEID! = 10)
"
/ / Die kode inhoud
}

10 met jou eie styl ID-nommer wat wil uit te sluit van die gebruik van vbet en nie met die volle Chace verander, byvoorbeeld hierdie styl: Mobile super ligte vel / styl (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t = 151.186) dat die gebruik van die mobiele toestel Styl Werkstuk (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=130983) soos wat ek nou gebruik

Nb. To know what is your style id number, go to phpmyadmin --> go to Table : Style --> Jy kan die nommer sien in styleid kolom

mario06
15-09-10, 08:03
Ek het net die mobiele toestel styl unistalled, ek verloor het oor die ** 'n dag inkomste, maar ek het nie die tyd om te speel en ek gaan nie' n man 10 **** per uur te betaal om dit te doen.

Dis hoekom ek "klaar" produkte te koop, ek wil nie 'n beta tester vir enigiemand te wees.

Jou doen 'n goeie werk in die deel en ek waardeer dit hoogs.

Cheers mate ...

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1