PDA

View Full Version: Dit is nog die begin ... Maar ...

nectons
10-10-09, 00:03
Hierdie teks is natuurlik geskryf in Grieks:) in die begin dat ek die syggekrimeni gesien het upgrade na vBulletin ek gedoen het geen spesiale gevoel, maak die 2chch installeer al ons Forum lede was opgewonde! Skielik en uit nêrens het begin verskyn en gebruikers van ander lande en maak seker dat dit was om op te gradeer! die enigste probleem wat bestaan (en is beslis 'n probleem van my forum want ek het baie opgraderings geïnstalleer en programme/invoegtoepassings maar miskien die bediener wat gasheer bladsy) is die stadige spoed en die deurskynende volume van data in die daaglikse rugsteun wat outomaties maak die Forum. ek draai af kursus Kasberging en uit 1, 2Gbytes wat het daaglikse stelselrugsteun (aferesa en beelde van binne die databasis) die daaglikse rugsteun grootte het tot ongeveer 360 Mbytes. nou ek het gestremde Kasberging en ek het net 4 basiese tale kan kies die lede van die Forum. ek verwag goed met angs 2 dinge. Die weergawe 3. x wat sou verbeter het op die onderwerp van Kasberging, en natuurlik gou wat gaan verander die videogasheer ruimte van die bladsy. wanneer sal okoklirwthei 3 weergawe en wanneer my forum spoed klim om vlakke van hier is seker hierdie skuif lede en besoekers aan die Forum sal verdubbel en miskien triple met hierdie opgradering. EycharistwNektarios Zogkos

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1