Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Sitemap problem och minska antalet träffar på Google Site adress

Default Sitemap problem och minska antalet träffar på Google Site adress

Text automatically translated from: Vietnamese to: Swedish
    Translated text
    Förut använde jag fri version 2.3.10. Så läser inte instruktionerna jag inte lägga till översättningen operationen Webbkarta för vBSEO webbplatskarta till som guide här: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
    Men, och jag ser indexet för webbplatskartan på google det har ökat snabbt. tillsammans med uppdateringar av adresser finns i Googles resultat ökade väsentligt. Nu köper jag vBET licens och installera det. Jag har manualen med vBSEO webbplatskarta som instruktionen ovan. Och jag ser parametrarna indexsidan (URL index) på sitemap och presentera försenade resultat n Google en liten minskning.
    - Vad innebär det misslyckas eller inte?
    - Ett annat problem i Google Webmaster verktyg som jag hittade scheman hastigheten webbplats lastning bromsas mycket. diagram uppgång. kommersiell version var klart snabbare service. Men är det mer allvarligt webbplats?
    Original text

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

om den andra frågan:

vbet har ingenting att göra med webbplatskartor nedladdning tid.
    möjligen om du inte integrera din webbplatskarta innan - det kan vara en orsak.
    Om du integrera sitemap först nu - webbplatskartan är mycket större och nedladdning är långsammare.

för det första frågan förstår jag inte vad exakt är problemet. Kan du förklara?
    Senast redigerad av kamilkurczak; 03-06-1011:02.

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

Inget svar. Jag ändra en tråd status till LÖST.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •