BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 3 van 3

Thread: Sitemap probleme en die vermindering van die getal van die resultate op Google site adres

Default Sitemap probleme en die vermindering van die getal van die resultate op Google site adres

Text automatically translated from: Vietnamese to: Afrikaans
    Translated text
    Voordat ek gebruik gratis weergawe 2.3.10. So lees nie die instruksies Ek het nie die vertaling operasie voeg sitemap vir vBSEO Sitemap Generator as die gids hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
    Maar, en ek sien die indeks van die sitemap op google dit het vinnig toegeneem. saam met die updates van adresse beskikbaar in die Google-resultate aansienlik toegeneem. Nou koop ek vBET lisensie en installeer dit. Ek het die handleiding met vBSEO Sitemap Generator as die bogenoemde instruksies. En ek sien die parameters van die indeks bladsy (URL indeks) op die werf en aan te bied uitslae vertraag n Google 'n effense afname.
    - Wat beteken dit misluk, of nie?
    - Nog 'n probleem in Google webmeester gereedskap wat ek gevind het skedule site laai spoed stadiger is baie. kaarte die opkoms. kommersiële weergawe was duidelik vinniger diens. Maar is dit meer ernstig site?
    Original text

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Oor die tweede vraag:

vbet het niks te doen met die site maps die aflaai tyd.
    moontlik as jy nie jou sitemap integreer voor - dit kan 'n rede wees.
    As jy die integrasie van die sitemap nou eers - die sitemap is veel groter en die aflaai is stadiger.

vir die eerste vraag, doen ek nie verstaan wat presies is die probleem. Kan jy verduidelik?
    Laaste geredigeer deur kamilkurczak; 03-06-10 op 11:02.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Geen antwoord nie. Ek verander om 'n draad status op te los.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •