Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 2 FirstFörst 12
Resultat 11 till 12 av 12

Ämne: flera mysql processer

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2012

okej eftersom det inte finns några exportbidrag, kommer jag att ge det mer facket.

hur man gör flaggan större i min webbplats?

Kan du kolla min hemsida www.worldwide-invest.org Ju betalning när jag fack alla språk jag tom sida och mina pengar satt till 0.

också hur mycket jag måste betala för varje sida i min sida per språk? med Microsoft översätta?
    Microsoft translate ger 2 miljoner gratis varje månad, kan jag men fler än ett konto så varje en-konto kommer att ha 2M jag fack som manuellt och det fungerar, så om jag kan lägga till den automatiskt ska bli skönt inte så mycket bara 4-5 konto plus min betaltjänst kommer att hantera min webbplats.

Jag har ett verkligt problem med slå mynt och VB stöd säger det är från produkterna och du säger det är VB, för mig blir det mycket ärlig från dig om du hjälper mig att fastställa att, varje 4-5 dagar min webbplats server kommer att dödas från VB kontanter.

Tack på förhand
    Senast redigerad av majjed2008; 22-10-1212:24.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Vänligen håll en fråga per en tråd.
    Kan du kolla min hemsida Världen Invest - Valuta Forum - World Wide Invest Ju betalning när jag fack alla språk jag tom sida och mina pengar satt till 0.
    Vänligen PM mig tillgång detaljer till Admin CP, FTP. Jag kommer att kontrollera vad som pågår där

Sida 2 av 2 FirstFörst 12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •