Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 2 FirstEerste 12
Resultaten 11 naar 12 van 12

Onderwerp: meerdere mysql processen

Junior Member

Oke aangezien er geen restitutie, zal ik het meer lade.

Hoe groter de vlag maken in mijn site?

Kunt u het controleren van mijn site www.Worldwide-Invest.org , na alle betaling wanneer ik lade elke taal die ik krijg lege pagina en mijn geld ingesteld op 0.

ook hoeveel ik moet betalen voor elke pagina van mijn site per taal? met Microsoft vertalen?
    Microsoft geven 2 miljoen gratis maandelijkse vertalen, kan ik maar meer dan één account zodat elke één account zal 2 M ik lade dat handmatig en het werk, dus als ik kan toevoegen het automatisch zal zitten mooi niet zozeer slechts 4-5 rekening plus mijn betaalde dienst zal omgaan met mijn site.

Ik heb een echt probleem met verzilveren en VB ondersteuning zegt het is uit de producten en u zegt het is VB, mij zal het zijn heel eerlijk te zijn van u wanneer u steun mij voor positiebepaling welk, elke 4-5 dagen mijn siteserver van het VB geld zal worden gedood.

Dank u bij voorbaat
    Laatst bewerkt door majjed2008; 22-10-12 in 12:24.

Banned

Houd één kwestie per één thread.
    Kunt u het controleren van mijn site Wereldwijd investeren - Forex Forum - wereld wijd investeren , na alle betaling wanneer ik lade elke taal die ik krijg lege pagina en mijn geld ingesteld op 0.
    Please PM me details aan Admin CP, FTP toegang. Ik zal nagaan wat er gaande is

Pagina 2 van 2 FirstEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •