PDA

Visa fullständig version: I ersättning Admin CP menyer

hmspain
23-08-10, 22:03
Jag har AME Add-on och vBET på mitt system och märkte något i Admin CP som jag trodde du bör överväga.

Det vill säga, lägga till vBET Verktyg objekt till vBET CP menyn.

Här är vad jag föreslår:

1) Byt namn på "vBET"-menyn till "vBET CP".
2) Lägg ett "Verktyg" undermeny till "vBET CP"-menyn.
3) Flytta "vBET Verktyg" objekt till "vBET CP" "Verktyg" undermeny.
4) Ta bort "vBET Verktyg".

vBET
24-08-10, 05:33
Vi måste kontrollera möjligheten att denna begäran - vi är inte säkra nu inte vBulletin stödjer som standard (utan extra mods) 2 nivå menyer i Admin CP. Som standard är alla vBulletin menyer har bara en nivå och vi har aldrig provat att använda den på annat sätt.

Observera att de flesta användare gillar att ha alternativ med mindre steg möjligt. Ytterligare menynivå krafter ytterligare Klicka för att komma dit. Dessutom - det finns speciella vBulletin plugins som gör att du kan omorganisera Admin CP-menyn - så det kan vara mycket bra lösning för dig - du kan omorganisera inte bara vBET alternativ men även andra.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1