PDA

View Full Version: Løst Sitemap problemer og redusere antallet resultater på google adressen

haiduongbk
01-06-10, 08:54
Tidligere brukte jeg det ledig versjonen 2.3.10. For ikke å lese nøye instruksjonene jeg gjorde ikke jobben med å legge til en oversettelse i sidekartet for vBSEO Sitemap Generator som i instruksjonene her: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vi/vbet-integration-other-plugins/98-sitemap-generator-integration.htmlTuy, og jeg så nummeret på områdekartet på google det har økt raskt. sammen med adresseområdet oppdaterte resultater på google økte markant. Jeg har nylig kjøpt lisens VBET og installere den. Jeg did sammenlegge guide med vBSEO Sitemap Generator som beskrevet ovenfor. Og jeg ser indekssiden (Webadressen) av sitemap og ingen resultater på Google har løsningene. Så den ikke ikke?-et annet problem er at i Google webmaster verktøy jeg også fant webområdet lasting hastighet diagrammet ble forsinket. diagrammet det. en handel å rydde rommet raskere enn de virkelig er. men rimelig det vektet flere nettsteder?

kamilkurczak
02-06-10, 16:40
om det andre spørsmålet:

vbet har ingenting å gjøre med områdekart nedlasting tid.
muligens hvis du ikke integrere sitemap før - det kan være en grunn.
Hvis du integrere sitemap først nå - den sitemap er mye større og nedlasting er tregere.

for det første spørsmålet, jeg forstår ikke hva er egentlig problemet. Kan du forklare?

kamilkurczak
11-06-10, 08:59
Ingen svar. Jeg endre en tråd status til løst.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations