Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 2 de 3 FirstPrimeiro 123 PasadoLast
Resultados 11 para 20 de 21

Thread: aviso de Google

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

bhanuprasad1981,
    Manda-me un contacto MSN na PM.

Correo-e despois do Google I desactivado vBET por uns días e as ligazóns traducido (duplicado 52x) comezou a caer para abaixo e os Crawlers Google lentamente comezou a recuar PERO meu tráfico e Google adsence Receita comezou a declinar rapidamente. Entón eu estou intentando unha pequena experiencia agora, liguei vBET con todos os idiomas conectado, pero con só 4 idiomas sendo almacenados en memoria e en poucos días eu vou darlle os resultados.

kamilkurczak,
    Este é un problema serio que debe ser tratada como algo cambiou con Google Crawling Estratexia, Desde o inicio do ano os temas traducido (52x) están sendo consideradas como duplicate temas período. Iso está afectando-me porque eu teño un foro de tamaño medio 400,000 Posts x 52 = morte segura!
    Estou empezando a receita AdSense solta e iso está me deixando irritado!

Ten un PM, PS: Eu apaguei a caché vBET despois do Aviso.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

ok eu teño o PM. Vou comprobar iso e eu estou esperando polos resultados do seu exame. Grazas
    Último editado por kamilkurczak; 13-01-11 en 14:40.

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por kamilkurczak View Post
    ok eu teño o PM. Vou comprobar iso e eu estou esperando polos resultados do seu exame. Grazas
    Vou probar a miña configuración no próximos días, pero o que me pode dicir sobre o que está pasando en Google? O que cambiaron? ¿Que é vBET vai facer sobre iso? Este problema certamente pode bater todos os media | foros grandes, máis tarde ou máis cedo.

Regards

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Por favor mane un novo tema con esta cuestión - que sería likt para recoller todas as cuestións en temas. Podes pegar alí un contido do seu AM enlazadas? Gustaríame amosar o noso outro traballador, pode?
    Último editado por kamilkurczak; 14-01-11 en 14:28.

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Por que eu debería facer un novo comentario o problema é o mesmo? Eu xa lle enviou o correo-e con enlaces en AM polo que sexa, Non quero facer público un e-mail Google reservados por mor de leis locais e que vai contra CHOS Google. Ten toda a información necesaria para me dar unha resposta.

Regards

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por mario06 View Post
    Por que eu debería facer un novo comentario o problema é o mesmo? Eu xa lle enviou o correo-e con enlaces en AM polo que sexa, Non quero facer público un e-mail Google reservados por mor de leis locais e que vai contra CHOS Google. Ten toda a información necesaria para me dar unha resposta.

Regards
    Por:
    1. Ten outros exemplos de URL de Google
    2. A razón, no seu caso pode ser distinto que aquí
    3. Resolver esta cuestión non pode resolver o seu un
    4. Neste momento eu non estou seguro de quen ten o problema - fai do estatuto do presente é unha vez máis "Para explicar" por que voltou no foro autor segmento, ou por mor da súa nota.
    5. Como podo entender, neste momento bhanuprasad1981 que é o autor deste segmento non ten ese problema anymore - de xeito que este tema está pechado.
    6. O noso equipo non sei quen axudar agora sen ler o tema enteiro. Non podemos permitir que - se non, teremos situacións en que necesitamos ler centos de artigos para entender que aínda que da nosa axuda

Por favor, só rosca abrir novas para facelo máis simple - cando pensa que son simples os van máis rápido
    Último editado por vBET; 14-01-11 en 19:10.

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por bhanuprasad1981 View Post
    está correcto, eu ignoro ese correo electrónico, o resultado foi a perda de tráfico do 75% xunto coa caída de page rank, eu teño completamente eliminado VBET dous meses, pero aínda así o tráfico aínda é moi baixo en comparación co meu tráfico de sitios antes de instalar vbet
    Olá Por favor, diga cal é o estado real no seu foro. Estou pouco perdido, porque Kamil permitido para xestionar dúas cuestións nunha lista de correo. Como vin que ten resposta e unha posible razón - a integración mal. Vostede lidou con iso, confirmou que agora a integración é OK e deixar de responder por 2 trazas - o noso equipo asumiu que o problema está resolto no seu foro. Entón, o que ocorre?

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Por:
    1. Ten outros exemplos de URL de Google
    2. A razón, no seu caso pode ser distinto que aquí
    3. Resolver esta cuestión non pode resolver o seu un
    4. Neste momento eu non estou seguro de quen ten o problema - fai do estatuto do presente é unha vez máis "Para explicar" por que voltou no foro autor segmento, ou por mor da súa nota.
    5. Como podo entender, neste momento bhanuprasad1981 que é o autor deste segmento non ten ese problema anymore - de xeito que este tema está pechado.
    6. O noso equipo non sei quen axudar agora sen ler o tema enteiro. Non podemos permitir que - se non, teremos situacións en que necesitamos ler centos de artigos para entender que aínda que da nosa axuda

Por favor, só rosca abrir novas para facelo máis simple - cando pensa que son simples os van máis rápido
    1. Ten o correo-e de Google. kamilkurczak ten o correo-e de Google. Eu non podo escribir o e-mail Google publicamente debido as miñas leis de protección de datos locais do país e porque é contra o CHOS de Google, que ía buscar-me inmediatamente prohibido por Google AdSense.

2. Dáme a razón | corrección para o meu problema, xa que todos vostedes teñen o material.

3. Os correos electrónicos avisando que dous recibimos son as mesmas.

4. Eu teño o mesmo problema que os pobres bhanuprasad1981, Agora é demasiado tarde para el, pero non para min, unha resposta rápida é necesaria senón vou seguir a súa morte certa.

5. Como dixo no punto 1. Vostede e kamilkurczak teñen toda a información necesaria para que non corra en torno do arbusto e me dar unha resposta sólida útiles | corrixir e non se preocupe sobre o levantamento das súas contas de correo.

bhanuprasad1981 Responderon a un par de días (algunhas liñas sobre o meu) e confirmou o que eu dixen e tamén afirmou que era aleijado, a súa cita é baixo, non sei onde leu que o seu problema foi corrixido?
    bhanuprasad1981,
    está correcto, eu ignoro ese correo electrónico, o resultado foi a perda de tráfico do 75% xunto coa caída de page rank, eu teño completamente eliminado VBET dous meses, pero aínda así o tráfico aínda é moi baixo en comparación co meu tráfico de sitios antes de instalar vbet
    Tan teño que supor que o seu problema non foi resolto por vBET porque el uninstalled vBET todo xunto. Antes de que acabo como el quero respostas rápido sen a charla barata porque Estou perdendo cartos e iso vai facer un problema.
    Último editado por mario06; 15-01-11 en 07:49.

Rexistrado
    Outubro 2009

Entón, por favor pode crear novo segmento para o seu problema. Podes escribir alí onde o contido está na PM, pero precisamos de novos sinalada abertas para nova edición para ser capaz de xestiona-lo. Por favor, abra novo segmento para o seu problema se quere o noso apoio. Neste caso é para bhanuprasad1981 e resolto xa que non está sufrindo o problema anymore.

Ningún segmento novo = se non para o noso equipo. Por favor - esta non é unha cuestión a discutir. Imos comezar a traballar no asunto cando novo segmento para que chegue e nós seremos capaces de administra-la correctamente. Estamos aquí para axudar Nós fornecen-lle o noso apoio libre. Temos proceso simple que permite xestionar as cuestións de clientes en boa forma. Ao negarse a iniciar o proceso (redacción nova thread) que rexeitar o noso apoio.

Teremos o pracer de axudar - só por favor cree un novo comentario coa súa descrición problema - podes escribir alí que liga foi enviado PM, pode incluír alí unha ligazón a este tema. Aínda precisamos de ti para dar unha sinalada iniciando novo segmento en erros informes ou sección de solución. Así que se fai iso, imos comezar a traballar nel. O noso banco de datos de clientes é maior e máis grande e bo, doado empregar nos permitirá axudar a todos os nosos clientes na mellor forma e nos permite xestionar adecuadamente os seus casos.

Tags para este tema