Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 3 FirstPrimer 123 PassatLast
Resultats 11 a 20 de 21

Tema: advertència de google

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

bhanuprasad1981,
    Enviem un contacte de MSN a PM.

Després que el correu electrònic de Google que VBET desactivat per uns dies i els vincles traduït (duplicat 52x) va començar a caure cap avall i els rastrejadors de Google a poc a poc va començar a retrocedir, PERÒ el trànsit i els ingressos de Google adsence va començar a declinar ràpidament. Així que estic tractant ara un petit experiment, em vaig tornar a VBET amb tots els idiomes d'encesa, però amb només quatre idiomes que s'emmagatzemen a la memòria cau i en pocs dies et vaig a donar els resultats.

kamilkurczak,
    Aquest és un problema greu que ha de ser abordat com alguna cosa ha canviat amb Google Rastreig d'estratègia, A partir de l'inici de l'any tots els temes traduïts (52x) estan sent considerats com duplicate temes període. Això m'està afectant perquè tinc un fòrum de mida mitjana 400,000 missatges x 52 = mort segura!
    Estic començant a perdre els ingressos de Adsense i això és el que em fa enfadar!

Tens un PM, PS: He esborrat la memòria cau VBET després de l'advertiment.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

i bé que el seu PM. El comprovaré i estic esperant els resultats de la prova. Gràcies
    Durar editat per kamilkurczak; 13-01-11 A 14:40.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Quote Iniciat per kamilkurczak View Post
    i bé que el seu PM. El comprovaré i estic esperant els resultats de la prova. Gràcies
    Vaig a provar la meva configuració en els pròxims dies, però què pots dir-me sobre el que està passant amb Google? ¿Què ha canviat? Què és VBET farà al respecte? Aquest problema segurament arribarà a tots els del medi | grans fòrums, tard o d'hora.

Salutacions

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Si us plau, la cabellera d'un nou fil amb aquest tema - que es likt per recollir tots els temes de les discussions. Vostè pot enganxar hi ha un contingut de la PM amb els enllaços? M'agradaria mostrar el nostre altre treballador, oi?
    Durar editat per kamilkurczak; 14-01-11 A 14:28.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Per què he de fer un nou fil si el problema és exactament el mateix? T'he enviat el correu electrònic amb enllaços a PM quan sigui necessari, No vull fer públic un correu electrònic de Google reservats per les lleis de privacitat locals i perquè va en contra TOS Google. Vostè té tota la informació necessària per donar-me una resposta.

Salutacions

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per mario06 View Post
    Per què he de fer un nou fil si el problema és exactament el mateix? T'he enviat el correu electrònic amb enllaços a PM quan sigui necessari, No vull fer públic un correu electrònic de Google reservats per les lleis de privacitat locals i perquè va en contra TOS Google. Vostè té tota la informació necessària per donar-me una resposta.

Salutacions
    Com que:
    1. Tens altres exemples d'URL de Google
    2. La raó del seu cas pot ser diferent que aquí
    3. La solució d'aquest problema no pot resoldre el seu ésser
    4. En aquest moment no estic segur que té el problema - no l'estat d'això és nou "per explicar", ja que va tornar al fòrum fil autor, o bé perquè de la nota.
    5. Segons tinc entès en aquest moment bhanuprasad1981 qui és l'autor d'aquest fil no té aquest problema més - així que aquest assumpte està tancat.
    6. El nostre personal no sap a qui ajuda en aquest moment sense haver de llegir tot fil. No podem permetre que - en cas contrari tindrem situacions en què hem de llegir centenars de missatges per adonar-se que encara necessita la nostra ajuda

Si us plau, només obrir nous fils per fer més simple - quan es pensa que són simples els que van més ràpid
    Durar editat per vBET; 14-01-11 A 19:10.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per bhanuprasad1981 View Post
    estàs en el correcte, no faig cas que el correu electrònic, el resultat va ser de 75% de pèrdua de trànsit al llarg amb una caiguda de fila de la pàgina, he eliminat del tot VBET dos mesos enrere, però tot i així el trànsit segueix sent massa baix en comparació amb el tràfic de la meva llocs abans d'instal lar VBET
    Hola. Si us plau, digui el que és l'estat actual en el fòrum. Sóc poc perdut, perquè Kamil permet gestionar dos temes en un fil. Com vaig veure que tens resposta i una possible raó - la integració equivocat. Que manegen això, va confirmar que ara la integració està bé i deixar de contestar a dues arnes - nostre personal assumeix que el problema es resol en el seu fòrum. Llavors, què passarà?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Quote Iniciat per vBET View Post
    Com que:
    1. Tens altres exemples d'URL de Google
    2. La raó del seu cas pot ser diferent que aquí
    3. La solució d'aquest problema no pot resoldre el seu ésser
    4. En aquest moment no estic segur que té el problema - no l'estat d'això és nou "per explicar", ja que va tornar al fòrum fil autor, o bé perquè de la nota.
    5. Segons tinc entès en aquest moment bhanuprasad1981 qui és l'autor d'aquest fil no té aquest problema més - així que aquest assumpte està tancat.
    6. El nostre personal no sap a qui ajuda en aquest moment sense haver de llegir tot fil. No podem permetre que - en cas contrari tindrem situacions en què hem de llegir centenars de missatges per adonar-se que encara necessita la nostra ajuda

Si us plau, només obrir nous fils per fer més simple - quan es pensa que són simples els que van més ràpid
    1. Vostè té el correu electrònic de Google. kamilkurczak té el correu electrònic de Google. No puc enviar el correu electrònic de Google públicament pels meus lleis locals Privacitat País i perquè és contra la TOS de Google que em immediatament prohibida per Google Adsense.

2. Em dóna la raó | solució per al meu problema ja que tots tenen el material.

3. Els correus electrònics d'advertència de que tots dos van rebre són els mateixos.

4. Tinc el mateix problema que els pobres bhanuprasad1981, Ara ja és massa tard per a ell, però no per a mi, una resposta ràpida es requereix en cas contrari seguiré a la seva mort segura.

5. Com he dit en el punt 1. Vostè i kamilkurczak tenen tota la informació necessària perquè no s'executen per les branques i em dóna una resposta útil sòlids | arreglar i no es preocupi per l'augment del seu nombre de fils.

bhanuprasad1981 Respondre un parell de dies (uns quants fils per sobre de la meva) i va confirmar el que he dit i també va dir que estava paralitzat, la seva cotització està per sota, no sé on vaig llegir que el seu problema s'ha solucionat??
    bhanuprasad1981,
    estàs en el correcte, no faig cas que el correu electrònic, el resultat va ser de 75% de pèrdua de trànsit al llarg amb una caiguda de fila de la pàgina, he eliminat del tot VBET dos mesos enrere, però tot i així el trànsit segueix sent massa baix en comparació amb el tràfic de la meva llocs abans d'instal lar VBET
    Així que haig de presume que el seu problema no va ser resolt per vBET perquè ell uninstalled vBET tot junt. Abans que acabo amunt agradar-li vull respostes de pressa sense la xerrada barata perquè Estic perdent diners i això es convertirà en un problema.
    Durar editat per mario06; 15-01-11 A 07:49.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Així que si us plau n'hi ha prou amb crear nou tema per al seu problema. Podeu escriure aquí que el contingut és a la tarda, però necessitem noves marcada oberta a la nova edició per poder manejar-lo. Si us plau, obriu nou fil per al seu problema si volen el nostre suport. Aquest cas és per bhanuprasad1981 i es resol, ja que no està patint el problema més.

No hi ha tema nou = cap cas per al nostre personal. Si us plau - això no és un tema per discutir. Anem a començar a treballar en qüestió quan el fil nou perquè arribi i que serà capaç de manejar adequadament. Estem aquí per ajudar- Posem a la seva disposició el nostre suport tècnic gratuït. Hem procés senzill que permet la gestió dels problemes als clients en el bon sentit. En negar-se a iniciar el procés de (escriure nou tema) que es neguen el nostre suport.

Estarem encantats d'ajudar - només si us plau crea nou fil amb la descripció del seu problema - es pot escriure allà que els vincles s'enviarà a la tarda, es pot incloure que enllacen amb aquest tema. No obstant això, necessitem que ens donen una marcada pel nou fil a partir d'informes d'errors o de la secció de solució de problemes. Tan aviat com vostè ho fa començarem a treballar-hi. La nostra base de dades de clients és cada vegada més grans i bé, procés simple i d'ús ens permetrà ajudar a tots els nostres clients de millor manera i que ens permeten gestionar adequadament els seus casos.

Pàgina 2 de 3 FirstPrimer 123 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •