PDA

Ver Versión Completa: Resolto Problemas coa formato da páxina só para membros

Snake
12-09-11, 19:56
O meu sitio é 100% traducido para os hóspedes, pero cando os membros de ingreso e navegar por páxinas requiren algunha tradución 'extra' a causa de máis texto en páxinas.

Iso é moi normal, excepto cando amosar unha páxina como membro ten que actualizar (F5) a páxina 2-3 tempo antes de todo exhibe correcto.

Eu engade algunhas imaxes para explicar.

http://www.computer-juice.com/vbeterror.gif

r.dziadusz
13-09-11, 10:05
Ola
Problema parece estar en api de tradución, xa que o texto traducido, xa se garda en memoria para que poida ser usado correctamente, pero a tradución "extra" necesita conectarse co google / Microsoft api.
Está a utilizar google ou microsoft api de tradución?
Se a Microsoft, por favor, asegúrese de que o seu Microsoft id api correcta, se google le este post: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1729
Ademais, pode ser problema no seu servidor, por favor, descubrir, se hai conexión de saída bloqueados

Snake
13-09-11, 10:28
Concordo, parece api está parado e leva 2-3 vai pegar tradución completa.

Im usando a API de Google, apenas ler o faq e informar, grazas.

Snake
13-09-11, 10:30
Ok, entón eu non estou bloqueado por google, el só parece que está limitando cantidade de querys nunha soa vez.

¿Como corrixir isto?

r.dziadusz
15-09-11, 09:19
Se vostede non está bloqueado por Google ea súa conexión de saída non son bloqueadas e non hai ningún problema de redirección. Quizais podería intentar usar Microsoft API e entón podes ver se hai algún improvments.
Tamén ser consciente de que, en breve, terá que pagar para usar a API de Google.

vBET
16-09-11, 21:05
Ok, entón eu non estou bloqueado por google, el só parece que está limitando cantidade de querys nunha soa vez.

¿Como corrixir isto?

Como escribiu Radek pode usar Microsoft API. Teña en conta que Google está poñendo límites en Tradución API v1 para preparar os usuarios para o peche en decembro. Entón, tamén se pode pasar a pagar (sei que non quere a partir do seu outro post).

Hai tamén outra solución! Nós descubrimos hai algún tempo atrás que, se as solicitudes de tradución de máis están indo a Google moitas veces Google fai a penas de tempo. Como vemos agora é tamén pena de denegación de servizo, pero ... Temos parámetro especial para iso! Por favor, vaia Admin CP -> vBET -> Valedor do Tradución e Demora conxunto entre as traducións. Isto engadirá o atraso definido entre as solicitudes de tradución, polo que se a razón é moitas solicitudes en curto período de tempo, polo que será resolto. Ten en conta que, mesmo con este conxunto de atraso pode ter as súas traducións máis rápido! Así como escribín Google pode dar penalidades de tempo, polo que espera un pouco no lado do servidor pode facer toda tradución máis rápido:)

Ademais, se a impresión de que Google lonxitude máxima limitado de unha consulta, ou segmentos máximo nunha consulta, entón é suficiente para definir os valores máis baixos para os constantes na clase vBET_Translator_Google (ver o ficheiro / includes / vbenterrpsietranslator_class_translator.php)

Por favor, diga que precisa máis axuda nesa área ou o problema está resolto.

Snake
16-09-11, 21:09
Leu os meus outros artigos mal quero usar pagos.

Entón, como fago isto? Por favor conteste a miña outra thread correctamente!

vBET
16-09-11, 21:38
Sentímolo. Fixen erro (verifiquei só a discusión - Foi outra forma de usuario - username tamén comeza co S;)). Non é necesario berrar - Vou a todos os temas que aínda están á espera de resposta. Vostede me pode dar URL exacta aquí se queres:) Estou comprobando un por un dos últimos artigos de 2-3 días - o meu portátil se deixou de funcionar e Radek estaba coidando de foro.

Se quere usar Tradución Google API V2 - pode instalar o máis novo lanzamento do vBET4.x, vai a Admin CP -> vBET - Provedores> Tradución e opcións definidas de forma adecuada. Vai atopar alí toda a descrición con enlaces apropiados como obter Google API clave e así por diante.

vBET 3.x vai apoia-lo en breve (probablemente xa estaría se non o meu accidente portátil). Marcas de lanzamento para este mes. Temos pouco de retraso por mor de problemas de hardware, pero aínda nova versión vBET3.x debería estar dispoñible a finais deste mes:)

Por favor, diga que precisa máis axuda co problema descrito nesta tema:)

PS. Acaba de lembrar que este é 3.x sub-foro. Nós iremos fornecer soporte a Google Translation v2 logo en vBET3.x - é na fase de probas agora. Cambios no código xa feito.

Snake
16-09-11, 21:44
Sei que este é o foro VB3, eu estou correndo VB3 é por iso que eu escribir aquí

Cando é que VB3 apoio apiv2?

vBET
16-09-11, 21:48

Eu estaba editando o meu último post, cando publique unha resposta - así que asegúrese de alí no enlace anterior. Desculpe ao problema - eu sinto falta de que se sub-foro 3.x no inicio - pola miña culpa: P

r.dziadusz
04-10-11, 09:40
Ningunha resposta, considera-lo resolto, se tes algunha dúbida sobre este tema, por favor pregunta, eu reabrir-lo, para calquera outras cuestións por favor, abrir novo segmento

Snake
04-10-11, 09:44
Resolto?

Non

Google api v1 ten novos límites baixos, as páxinas non ser traducido.

Desinstalar agora.

Resolto? LOL.

vBET
04-10-11, 10:00
Tan entende non tes o asunto nunca máis - correcto? Que máis axuda necesita aquí? :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1