PDA

Ver Versión Completa: Xa feito suxiren tradución manual para os usuarios

yahoooh
13-11-10, 17:25
Suxiro tamén:
icono para "suxerir tradución manual para os usuarios"
isto lle dará a capacidade do usuario para contribuír na tradución e, a continuación, a súa opción será enviado por foros moderación eo admin vai aceptar ou non a tradución
o servizo como pos-informe, pero será para suxerir tradución manual

iso depende tamén esta suxestión:

yahoooh
13-11-10, 18:20
podería tranfer este fío para vbet4 petición de recurso

vBET
14-12-10, 23:40
Grande grazas pola suxestión:) Estou de acordo e engadiu na lista TODO.

Planeamos tornouse configurable polo papel ho hai tradución (pretendemos inclui-lo no modo normal non no CP Admin). Así, os usuarios con este papel configurado será capaz de modificar traduccións a autorización adicional. Na caché será marcado con timestamp negativos, limpador de caché co nunca ha eliminar-lo (el engadirase alerta estratexia de última limpeza).

Por favor, diga que a solución dun potencial tan grande que aínda me sinto como se debe ser tamén posíbel para os outros a dar proposta xestionados por administrador?

norku
18-06-11, 12:27
Esta suxestión foi implementado?

kamilkurczak
19-06-11, 13:20
Ola,

Michał xa está de vacacións entón eu creo que vai estar no próximo fin de semana:)

vBET
31-08-12, 11:04
Xa feito e incluído en booth - vBET 3.x E vBET 4.x Versións :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1