Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 3 ja 3 FirstEnsimmäinen 123
Tulokset 21 että 26 ja 26

Thread: Ihmiset, jotka minun sivustossa pyydetään ensin kysymys venäjäksi?

Senior Member

Joka ei selitys, selain on määritetty koskaan Venäjän mutta olen nähnyt se kun olen kirjautunut ulos, hän teki, ryhmämatka, josta minä voi vastaa hänen selaimen on koskaan ollut Venäjän mutta hän on Intian, asuu uuden Dehli ja tyypit ja puhuu englanti niin miksi on earth olisi meidän evästeitä voidaan lukea kuin Venäjän?

Eläkkeellä;)

minun anteeksi sitä lukea otsikot, voit ehkä edes koskaan joukon/Käytä Venäjän kielen mutta selaimesi ohut voit olivat. Tämä on kaikki voi sanoa kuittaamatta sitä - Olemme pahoillamme ei näy tämän tietoruutu

Senior Member

Venäjän kieli on poistettu käytöstä, harjoitettavan ponnahdusikkuna ei auttaa kuten kun olet hylkäsi sen, se ei tule takaisin (ainakaan vähään!), ei ole mahdollista selaimeen "ajatella" olen asettanut tai käyttöä Venäjän kielen, ainoa kieli, joka koskaan on määritetty selaimessa on oletusarvo Englannin UK, kuten sanoin ryhmämatka, josta minä voi vastaa henkilö, joka ilmoitti, käyttäessäni koin sitä ennen ja melko varma, toiset ovat liian im.

Jotta kielen virhe tapahtuu, minulla joko on fyysisesti muuttaa sitä, käytä ohjelmiston muuttaa se (vBET) tai meille Venäjän välityspalvelimen (tai fake parhaillaan Venäjän määrittää välityspalvelimen) joista ainoastaan yksi on mahdollista minulle ja joka vBET.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Moikka. En ymmärrä, jos aiot. Sait yksinkertainen vastaus - toimintaa on pakotettu sinun - voit määrittää sen asetukset.
    Ja voit helposti poistaa se käytöstä Admin CP -> vBET -> Misc -> Ohjaa käyttäjän kielellä.
    Mene sinne ja määrittäminen Ei käytössä. vBET ei pyydä tai uudelleenohjaus enää.

On hienoa, että vBET toimii, miten olet määrittänyt sitä. Se olisi huono, jos se ohittaa asetukset. Sillä ohjelmistoa ei ole väliä mitä kieli-käyttäjän puhuu tai mitä hän väittää hänen selaimen asetuksista. Ohjelmiston ainoa asia, että asiat ovat todellinen otsikot, jotka pyynnön mukana. Ja ne tarkastetaan kanssa olemme keskustelupalvelin tietoja asetukset. Mitään muuta. Se on, miten vBET toimii tässä ja voit helposti muuttaa sitä jos haluat. Tekijänä kokoonpanon.

Ehdotan, tarkista selaimesi asetukset, kun se tapahtuu uudelleen (se silti sinun tulee olla kysyi oheita päällä). Ja jos et löydä siellä asetukset-kieli kielen sinua pyydetään ohjataan, tarkista myös mitä tulee server (lisää joitakin lokit) - muista, että Internet on iso paikka ja pakkaukset tulee paljon paikkoja - on mahdollista, että jotkut proxy server lisää omat otsikot pyyntösi. Joka tapauksessa, ei ole mitään taikuutta. Jos olet, jossa pyydetään suuntaamaan mennessä vBET ja se oli ohjata venäjän kielen sitten rout kysely oli kieli otsikot venäjän kielen päällä kaikki kielet tunnetaan vBET. Voit tarkistaa sen itse, jos haluat vain mennä tiedosto /includes/vbenterprisetranslator_functions_lang.php ja tarkista funktio vbet_getRedirectionLanguage. Tämä on myös hyvä lisätä lokeista, jos sinun asia, että meillä on virhe ja haluat osoittaa meille.

Jos haluat mieluummin poistaa käytöstä täysimääräisen soveltamisen sijasta yksi parametri, (jotka määrität itsesi) - Älä, mitä mieltä olet, ajatella, mitä voit tehdä... Se on keskustelualueellasi. Olemme iloisia selittämään, miksi tämä tapahtui ja miten sitä voi muuttaa. Jos tarvitset enemmän vain Kirjoita

Senior Member

Michael, kiitos vastauksesta, Kyllä on määritetty pyytämään vBET ja vBET pitäisi toimia tällä tavoin ilman ongelmia, kuitenkin ongelma oli, että rekisteröimättömiä tai peopel joka Kirjaudu ulos kehotetaan uudelleenohjaus kysymys, vBET, sikäli kuin tiedän olisi toimi tällä tavoin, myös kieli on aina Venäjän, joten tässä n kahden skenaarion:
    1. Rekisteröimätön käyttäjän Intiasta peräisin vierailee sivustossa, katso pop n (venäjäksi) kysyy, jos hän haluaa asettaa hänen kielen Venäjän, hän kieltäytyy ja tarkastella sivuston normaalina englannin, jos hän hyväksyy (mutta ota mielessä kuin hän ei puhu Venäjän, hän ei voi lukea pop asti) hän on kuljetettava Microsoft Officen ohjeessa - Microsoft Office Discussion - Excel VBA-ohjelmointi - Access-ohjelmointi

2. I Hae kertonut tästä (ja sen kokeneet itseni aiemmin) ja kirjaudu ulos foorumi, valitse linkki toteutettava minulle oli tarkasteleminen ennen paikka ja sitten saan pop venäjäksi, samassa tilanteessa kuin edellä tapahtuu

Jos me kirjautunut miksi me esitetään kanssa pop ylös? pop up on vain, sillä ihmiset lokiin ei ole sitä?

Se ei tule minun palvelimeen kuin sen Yhdistyneessä kuningaskunnassa ja on omistettu, minulla on yhteensä ohjausobjektin päälle, kuten i sadi on kuitenkin poistettu Venäjän kielen käytöstä nyt toivottavasti niin että lopettaa ongelma.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Alkuperäinen kirjoittaja Simon Lloyd View Post
    Jos me kirjautunut miksi me esitetään kanssa pop ylös? pop up on vain, sillä ihmiset lokiin ei ole sitä?
    Ei tämä tapahtuu ihmisille, jotka käynnistää uuden istunnon:
    Quote Alkuperäinen kirjoittaja Parameter description
    Uudelleenohjaus tapahtuu vain uuden istunnon (asiakkaan täytyy olla evästeet käytössä tai uudelleenohjataan aina) alussa.
    Ja se tunnistaa evästeet.

Mukana myös kirjoitti ennen vain olennaiseen palvelimen on mitä kieli-otsikon pyyntö. Ja se näkyy, että tulkkauskoppi, skenaarioiden otsikkoon Venäjän kielen mukana pyynnön. Tarkista palvelimen kokoonpano - ehkä olet määrittänyt joitakin oletuskielen lisätään, kun kieli-otsikko ei määritetty. Joka tapauksessa epäilen, että olemme ohjelmavirhe täällä. Tämä toiminto ei ollut muutettu hyvin pitkään ja se toimii moitteettomasti. Meidän tarkistaa se, jos se tapahtuu uudelleen lokit - todennäköisesti näkyy, mitä kirjoitti - Venäjän kielikoodi oli lähettää asianmukaiset otsikossa. Jos olen väärässä korjaamaan virhe, mutta ensin meidän on vahvistaa, että kaikki ohjelmavirhe.

Sivu 3 ja 3 FirstEnsimmäinen 123

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •