PDA

View Full Version: vBET 3.3.1 Released

vBET
22-01-10, 19:44
Hello:)

Korjasimme joitakin juttuja, vielä yhden asetusvalitsin ja tehnyt muutoksia vastaavasti muutoksiin Google API. Tiedot alla:)

Mitä uutta:

Erillinen parametrit osoittavat alkuperäisen tekstin käyttäjille ja asiakkaille (+ ylimääräisiä strategiaa edes kertoa että se oli käännetty)
userip lisätään Google pyytää käännöksiä

Korjattu bugeja:

JavaScript alkuperäinen teksti injektio korjattu
Korjattu meta kuvaus koodaus kysymys
URL seuranta aikana uudelleenohjaus HTTPS korjattu
vbetflag-ongelma korjattu
Hyvitys arkisto sivuja vBSEO
Korjattu käännös seuranta takaa kielikoodit kanssa '-'

Michael
22-01-10, 19:49
Sweet! Päivittäminen nyt kiitos!

Onko htaccess sama kuin edellinen? : D

Kolbi
22-01-10, 19:53
Tarvitsemme vain asentaa FTP-tiedostot ja korvaa tuotteen? Oliko siellä mitään muita muutoksia?

Lissa
22-01-10, 20:59
Minulla on tämä asetettu näyttämään alkuperäisen tekstin hyvin ja varmisti vbenterprisetranslator_inpost_translate malli on päivitetty ... mutta alkuperäinen teksti ei vieläkään näy, Onko mitään muuta minun pitäisi tehdä on se edelleen näyttää?

vBET
23-01-10, 14:49
Sweet! Päivittäminen nyt kiitos!

Onko htaccess sama kuin edellinen? : D

Kyllä:) Se on sama kuin 3.3.0

vBET
23-01-10, 14:50
Tarvitsemme vain asentaa FTP-tiedostot ja korvaa tuotteen? Oliko siellä mitään muita muutoksia?

Lataa tiedostot ja tuoda tuote.
Kaikki muutokset on kuvattu - se on useimmiten korjata release.

vBET
23-01-10, 14:53
Minulla on tämä asetettu näyttämään alkuperäisen tekstin hyvin ja varmisti vbenterprisetranslator_inpost_translate malli on päivitetty ... mutta alkuperäinen teksti ei vieläkään näy, Onko mitään muuta minun pitäisi tehdä on se edelleen näyttää?

Antakaa minulle URL sivulle, kun näen sen. Kerro myös mikä on teidän asetus vieraille?

Sen pitäisi toimia, jos malli on ajan tasalla - joten jos et ole tehnyt käsin muutoksia sen pitäisi toimia. Avatkaa uusi säie tälle vuonna Vikailmoitukset tietojen kanssa olen kyseli. Kiitos:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1