Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 3 123 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 24

Tråd: Google har fjernet alle indekseret oversatte sider

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Default Google har fjernet alle indekseret oversatte sider

Hej,
    Google har fjernet fra indekset alle oversat URL:

PHP Code:
    site:www.egiptoforo.com/forums/pt

site
    :www.egiptoforo.com/forums/en 

osv. ..

Jeg fandt nogen her i forummet, der havde samme problem, men på grund af en MySQL fejl. Jeg ved ikke, hvad der sker i mit forum.
    Jeg har ikke ændret de robots.txt ... Jeg var tilfældigvis i dag. Jeg havde indekseret for eksempel: 47.000 url på hebraisk, 20.000 i fransk osv. ...

Please help

Thanks
    Senest redigeret af pepito69; 03-03-1123:57.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Har du nogen e-mail fra Google eller MySQL fejl i logfil? Skriv venligst alle oplysninger.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Nej, jeg har ikke recived nogen e-mail fra Google og der er ingen MySQL fejl i min log.
    Det var i går, og jeg har ikke røre ved noget.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

som jeg ved, kan de sider indekseret i en mappe fjernes, hvis sider ikke kan tilgås af Google for lang tid (dvs. 24 timer eller mere)

fra min erfaring, jeg har omkring 4.000 sider i en mappe domain.com / d / bruger andre mod (ingen nærtstående med vbet), men fordi, at mod er brudt for få dage, efter at jeg tjekker igen i Google Site: domain.com / d / alle indekserede sider er væk

forsøge at få links fra andre websteder til din hver oversat Forum Home side også, det vil sige: få links fra andre websteder til egiptoforo.com / fora / pt / og egiptoforo.com / fora / da /

Jeg tror problemet er ikke i vbet, men i det forum / site / server

dobbelttjekke alle ting, tjek google webmasterværktøjer også https://www.google.com/webmasters/tools/

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

som jeg ved, kan de sider indekseret i en mappe fjernes, hvis sider ikke kan tilgås af Google for lang tid (dvs. 24 timer eller mere)
    Dette er ikke tilfældet.

Jeg havde en masse eksterne links og en masse sider.

I webmaster værktøjer, jeg har de klassiske problemer i vbet: Lav respons og duplikere metatags og tittles. Intet nyt ....

Jeg tænker i deaktivere MOD og det var vigtigt for mig. men jeg tror, at Google ikke kan lide automatiske indhold, som de siger i webmaster guide. Google bevæger sig imod, at efter min mening. Håber at være forkert, fordi Vbet, kunne være en dejlig mod på trods af det velkendte problemer og begrænsninger.
    Se, jeg havde thousends af URL indekseret i oversatte versioner og nu intet!
    Senest redigeret af pepito69; 04-03-1113:23.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Quote Oprindeligt indsendt af pepito69 View Post
    Dette er ikke tilfældet.

Jeg havde en masse eksterne links og en masse sider.

I webmaster værktøjer, jeg har de klassiske problemer i vbet: Lav respons og duplikere metatags og tittles. Intet nyt ....

Jeg tænker i deaktivere MOD og det var vigtigt for mig. men jeg tror, at Google ikke kan lide automatiske indhold, som de siger i webmaster guide. Google bevæger sig imod, at efter min mening. Håber at være forkert, fordi Vbet, kunne være en dejlig mod på trods af det velkendte problemer og begrænsninger.
    Se, jeg havde thousends af URL indekseret i oversatte versioner og nu intet!
    kan vi vente og se, om der er andet medlem, der ved hjælp af vbet alt for få samme problem, jeg ser rigtig mange mennesker, der bruger vbet specielt den gratis version, fordi trådene synspunkter i dette support-forum er rigtig mange, og fra vb.org Installeret oplysninger

Hvis den automatiske siderne er af god kvalitet, tror jeg ikke mange af indekserede sider, reduceres

og det er bedre, hvis der er manuel oversætte funktionen for at øge oversætte kvalitet, som jeg ønskede her, Så det er ligesom wikipedia, er artiklen samme kun oversat manual til et andet sprog, som medlemmet

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

tjek venligst din e-mail eller log fil og finde nogle MySQL fejl eller noget i den retning.
    Har Yu har en robots.txt-fil? kan du indsætte en fuld indholdet af denne fil?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Quote Oprindeligt indsendt af pepito69 View Post
    Jeg tror din robotter er overkill. Jeg har aldrig set så
    en kæmpe robotter i mit liv. Jeg synes, du skal bare bruge
    en standard robotter, der vil holde edderkopper fra indekseringen
    nogle af dine forum mapper, og Thats det. Du er
    forsøger at holde ud hver edderkop i verden, og jeg gør
    ikke synes, det er en god ting ... hvad er du bange for?

Nu hvor jeg tænker over dette. Jeg er på en VPS, og jeg fik hacker
    e-mail-rapport, og en google bot var på den forbudte IP-listen. Er
    det muligt, at din server har forbudt nogle bot ip-og
    Hvis det er tilfældet, og de kunne ikke komme tilbage og spider,
    så ville de ikke være de-indekseret? Jeg fandt det meget underligt
    at en Google-bot endte på min forbudt ip liste ... og hvad så
    kunne en google edderkop gøre for at have fået forbudt?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Problemet er ikke robots.txt
    Tak for dit råd, men problemet er kun i trasnlated dem, der ikke på de vigtigste forum. Men jeg vil forenkle robotter ...
    Tak igen, men dette mysterium stillbilleder på.

Side 1 af 3 123 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •