Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 24

Onderwerp: Google heeft verwijderd alle geïndexeerde pagina's vertaald

Default Google heeft verwijderd alle geïndexeerde pagina's vertaald

Hi,
    Google heeft verwijderd uit de index alle vertaalde URL:

PHP Code:
    site:www.egiptoforo.com/forums/pt

site
    :www.egiptoforo.com/forums/en 

etc. ..

Ik heb iemand gevonden hier in het forum die het zelfde probleem, maar te wijten aan een MySQL fout had. Ik weet niet wat er gebeurt in mijn forum.
    Ik veranderde niet de robots.txt ... ik toevallig vandaag. Ik had geïndexeerd bijvoorbeeld: 47.000 url in het Hebreeuws, 20.000 in het Frans, enz. ...

Please help

Bedankt
    Laatst bewerkt door pepito69; 03-03-11 in 23:57.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Heeft u een e-mail van Google of mysql fouten in log file? schrijf alle informatie.

Nee ik niet recived een e-mail van Google en er zijn geen mysql fouten in mijn log.
    Het was gisteren, en ik heb niet aan niets.

als ik weet, kan de pagina's geindexeerd in een map verwijderd als de pagina's kan niet worden geopend door Google voor lange tijd (dwz 24 uur of meer)

uit mijn ervaring, heb ik ongeveer 4.000 pagina's in een map domain.com / d / gebruik van andere mod (geen verband met vbet), maar omdat die mod zijn gebroken voor enkele dagen, nadat ik check weer in google site: domain.com / d / alle geïndexeerde pagina's zijn verdwenen

proberen om links te krijgen van andere sites naar uw elk vertaald forumindex ook, dat wil zeggen: je links van andere sites naar egiptoforo.com / forums / pt / en egiptoforo.com / forums / nl /

Ik denk dat het probleem niet in vbet, maar in het forum / site / server

Controleer alle ding, te controleren Google Webmaster Tools https://www.google.com/webmasters/tools/

als ik weet, kan de pagina's geindexeerd in een map verwijderd als de pagina's kan niet worden geopend door Google voor lange tijd (dwz 24 uur of meer)
    Dit is niet het geval is.

Ik had veel van de externe links en een heleboel pagina's.

In webmaster tools heb ik de klassieke problemen in vbet: Lage respons en dubbele metatags en tittels. Niets nieuws ....

Ik denk in de mod uit te schakelen en het was belangrijk voor mij. maar ik denk dat google niet automatisch content zoals zoals ze zeggen in webmaster gids. Google beweegt zich tegen die naar mijn mening. Hopen dat verkeerd, want Vbet, zou een prachtige mod te worden ondanks dat het bekende problemen en beperkingen.
    Kijk, ik had duizende URL geïndexeerd in vertaalde versies en nu ook niets!
    Laatst bewerkt door pepito69; 04-03-11 in 13:23.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door pepito69 View Post
    Dit is niet het geval is.

Ik had veel van de externe links en een heleboel pagina's.

In webmaster tools heb ik de klassieke problemen in vbet: Lage respons en dubbele metatags en tittels. Niets nieuws ....

Ik denk in de mod uit te schakelen en het was belangrijk voor mij. maar ik denk dat google niet automatisch content zoals zoals ze zeggen in webmaster gids. Google beweegt zich tegen die naar mijn mening. Hopen dat verkeerd, want Vbet, zou een prachtige mod te worden ondanks dat het bekende problemen en beperkingen.
    Kijk, ik had duizende URL geïndexeerd in vertaalde versies en nu ook niets!
    we kunnen wachten en zien, of er andere leden dat het gebruik van vbet ook hetzelfde probleem te krijgen, ik zie heel veel mensen met behulp van speciaal vbet de gratis versie, omdat de draden standpunten in dit support forum heel veel, en van vb.org Geïnstalleerd informatie

als de automatische pagina's zijn van goede kwaliteit, ik denk dat niet veel geïndexeerde pagina's worden verminderd

en het is beter als er sprake is handmatig te vertalen functie ook, het vergroten van de kwaliteit te vertalen, zoals ik gevraagd hier, Dus het is net als Wikipedia, het artikel is hetzelfde alleen vertaald handleiding om een andere taal door het lid

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Controleer uw e-mail of log-bestand en u een aantal mysql fouten of iets dergelijks.
    Do yu hebben een robots.txt-bestand? kunt u plakt een volledige inhoud van dit bestand?

U kunt hier kijken het:
    http://www.egiptoforo.com/robots.txt

Lid

Quote Oorspronkelijk geplaatst door pepito69 View Post
    U kunt hier kijken het:
    http://www.egiptoforo.com/robots.txt
    Ik denk dat je robots is overkill. Ik heb nog nooit zo'n
    een enorme robots in mijn leven. Ik vind dat je gewoon gebruik maken van
    een standaard-robots die spiders zullen houden van het indexeren
    een aantal van uw forum directories, en thats it. U bent
    proberen te houden elke spin in de wereld, en ik doe
    niet dat dat een goede zaak is ... wat ben je bang voor?

Nu ik over nadenken. Ik ben op een vps, en ik kreeg hacker
    e-mail rapport en een google bot werd op de verboden lijst van ip. Is
    het mogelijk dat uw server heeft een aantal bot ip's verboden en
    als dat het geval is en ze niet kon komen terug en spin
    dan zouden ze niet de-geïndexeerd? Ik vond het heel raar
    dat een google bot belandde op mijn ip verboden lijst ... so what
    kan een Google spider moeten doen om gekregen hebben verboden?

Het probleem is niet robots.txt
    Bedankt voor uw advies, maar het probleem is alleen in trasnlated die niet op de belangrijkste forum. Maar ik zal vereenvoudigen van de robots ...
    Nogmaals bedankt, maar dit mysterie foto's op.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •