PDA

View Full Version: Vil indhold med tilbagevirkende kraft skal oversættes?

brubros
15-03-10, 17:43
Min forståelse af vBET er, at det automatisk vil generere 51 oversættelser for hvert stykke indhold, der er oprettet. Det rejser nogle spørgsmål. Er vBET behøver ikke længere caching siden oversat indhold, der allerede eksisterer for alt indhold? Et andet spørgsmål, som jeg har, er i forhold til, når vBET 4.x er installeret. Er det eksisterende indhold (indhold indtastes før vBET blev installeret) oversat til 51 andre sprog eller ikke oversættelse begynde med nyt indhold kun? Hvis eksisterende indhold ikke automatisk oversætte til 51 andre sprog, vil det gøre, så hvis du bare åbne dokumentet og tvinge en opdatering eller andre nødvendige skridt? Er der en batch-fil, der kan køre i stedet for at tvinge en oversættelse af hele databasen? Og hvordan kan det bestemmes, hvis et dokument er blevet oversat af vBET til 51 andre sprog? Tak for læsning gennem alle disse spørgsmål:!)

vBET
15-03-10, 20:41
Nej - vBET er ikke automatisk generere 52 oversættelser for hver meddelelse. Dette er forbudt af Google TOS. vBET oversætter on demand og selvfølgelig bruger cachen, hvis resultater allerede er cached.
vBET vil oversætte alt dit indhold - gamle og ny, fordi oversættelsen er on demand. Du kan føle gør nogle side blev allerede oversat, fordi første oversættelse tager længere tid (fordi vi er nødt til at vente på Google-resultater) efter, at det er meget hurtigere. Du behøver ikke at tvinge forfriskende indhold - oversat side har forskellige webadresse.

brubros
16-03-10, 01:36
OK, nu forstår jeg. Jeg tror, jeg var forvirret over den beskrivelse, der vises på vBET hjemmeside, når den siger, "vBET det samme gør dit forum har 52 gange mere indhold, i 52 sprog! Det vil sige 52 gange flere webadresser til tråde, der nu vil blive besøgt af brugere, der søger indhold på deres eget sprog. "
Du skal vide at jeg er meget tilfreds med de resultater jeg allerede se fra vBET. Men beskrivelsen af, hvordan vBET fungerer betyder, at hvis nogen i for eksempel Spanien, indtaster en Google-søgning forespørgsel i spansk for noget, der blev indført i engelsk på min hjemmeside vil de ikke være i stand til at finde det? Igen, jeg tror vBET er revolutionerende og et godt eksempel på god programmering praksis. Jeg har bare brug for at være sikker på at jeg forstår, hvordan det helt fungerer. Bare peg mig til en eksisterende ressource, hvis du allerede har forklaret det. Tak!

vBET
16-03-10, 23:21
Beskrivelsen fortæller, hvordan dit forum handlinger - og når du har installeret vBET dit forum virker som har det samme 52 gange mere indhold:)
Google og andre robotter kravler lige nu din oversatte sider og indekserer dem i relevante sprog. Så hvis nogen fra Spanien vil sætte i Google forespørgsel på spansk så han kan finde dit oversatte indhold:)
Er der nogen fra Spanien vil sætte forespørgslen i engelsk så selvfølgelig Google vil søge efter engelsk indhold. Du kan stadig bruge vBET muligheder for automatisk at omdirigere sådanne gæst til hans sprog (vBET genkender det ved headere sende via web-browser):)
Hvis du har andre spørgsmål - så bare spørg:)

hotslot
16-04-10, 23:29
Ikke Googles gratis oversætter gøre det samme?

vBET
17-04-10, 17:28
Ikke Googles gratis oversætter gøre det samme?

Nej Googles gratis oversætter vil ikke give dig 52 gange mere URL'er som er indekseret og bringer dig yderligere trafik. Google vil ikke oversætte dine URL. Google vil ikke tillade brugerne at skrive meddelelser på forskellige sprog. Google kun oversætter. vBET understøtter flersprogede samfund og giver dig bedre SEO.

hotslot
18-04-10, 02:34
Jeg er enig, vil jeg være at købe meget snart.

Men jeg havde en ven for nylig købe "4 dage siden", og han har endnu ikke se nogen indekserede sider for forskellige sprog, selv om Googles forskellige lande søgemaskiner.

VGF
18-04-10, 16:07
Men jeg havde en ven for nylig købe "4 dage siden", og han har endnu ikke se nogen indekserede sider for forskellige sprog, selv om Googles forskellige lande søgemaskiner.

Dude, Det tager normalt uger, hvis ikke måneder. Sin fælles viden om mennesker, der er til søgemaskine optimering.

Også, jeg personligt ville ikke engang anbefale, at downloade denne, medmindre du har vbSEO så godt. vbSEO gør webadressen søgemaskine venlige .... og vBet gør dit forum læses på alle sprog og indekserer også dem i mange flere søgemaskiner fra hele landet.

Når søgemaskinen anerkender indholdet af dine sider er acceptable for deres søgemaskiner (sprog), vil de tage dem i.

vBET
18-04-10, 22:54
Også, jeg personligt ville ikke engang anbefale, at downloade denne, medmindre du har vbSEO så godt. vbSEO gør webadressen søgemaskine venlige ....

vBulletin 4.x har bulletin venlige URL'er funktionalitet - du behøver ikke vBSEO for længere. Selvfølgelig er der forskelle mellem konfigurationsmuligheder i native vBulletin venlige URL'er og vBSEO URL'er.

hotslot
20-04-10, 22:59
Dude, Det tager normalt uger, hvis ikke måneder. Sin fælles viden om mennesker, der er til søgemaskine optimering.

Også, jeg personligt ville ikke engang anbefale, at downloade denne, medmindre du har vbSEO så godt. vbSEO gør webadressen søgemaskine venlige .... og vBet gør dit forum læses på alle sprog og indekserer også dem i mange flere søgemaskiner fra hele landet.

Når søgemaskinen anerkender indholdet af dine sider er acceptable for deres søgemaskiner (sprog), vil de tage dem i.

Jeg tror ikke, det er sandt. Disse hjemmesider har en høj PR-rating og har været online i 10 år.

Im temmelig sikker på at der kunne lide af Google.

varme vidt

vBET
21-04-10, 01:44
Bemærk venligst, at vBET intet har til fælles med hastighed på sider indeksering af Google. Dette afhænger kun af Google - du kan bare lavet forslag fra sitemap.xml.

Sørg for, at du ikke blokerer oversatte sider med værdifuldt indhold af robots.txt (stadig - tilrådes det at blokere for irrelevante oversatte sider som medlem sider osv.).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual forum supported by vBET Translator 4.10.1