PDA

View Full Version: Løst Vbulleting 4.7 + VBSEO 3.6

techanalyst
10-10-11, 18:57
Synes theres en større pause her, og ændringerne, der anmodede om pause URL-adresser gemmes i google, alligevel omkring dette

r.dziadusz
10-10-11, 19:48
Hvilken slags pause webadresser, venligst Vis mig en af dem?
Jeg vil forsøge at efterligne dette problem i vores test forum.

techanalyst
10-10-11, 21:05
Ændret til VBSEO_URI, virker ikke osv

grundlæggende hvis det forsøger at ændre eller tilføje noget til slutningen af URL-adressen standser det arbejdet

techanalyst
10-10-11, 21:08
bogstaveligt talt jeg kan ikke bruge denne plugin dybest set: P

Dens en awesome idé og -id elsker at gøre det arbejde, men det andet jeg aktivere det hele webstedet går til 500s (intern fejl)

r.dziadusz
10-10-11, 21:57
OK har du angivet indstillinger korrekt, også har du uploade fra upload-endnu en mappe
vbet-oversættelse-indstillinger

techanalyst
10-10-11, 23:30
dens en mappe under www rod med forum

techanalyst
11-10-11, 00:10
mappen er under forum rod

vBET
11-10-11, 01:08
Hej.

-Kontroller, at du har foretaget installationen korrekt.
-Også Kontroller, at du har foretaget vbseo integration korrekte.
-Også Kontroller at ændringerne .htaccess var korrekt (hvis du ikke er sikker på, at send os hele .htaccess-fil og vi vil kontrollere det).
-Også Radek send du spørgsmål, som du ikke besvare - du uploade filer fra uplad-en gang mappe?

Du vil finde hele beskrivelse i readme.html fra vBET pakke.

Også Radek vil installere i morgen vBulletin 4.1.7 først på vores test forum og hvis alt fungerer derefter på virkelige forum. Hvis vi finde eventuelle problemer med vBulletin 4.1.7 vil vi lade dig ved, og vi vil arbejde på det straks. I øjeblikket ser ud til du har noget galt i installationen, eller konfiguration eller vbseo integration. Vi vil hjælpe dig med at gøre det arbejde:) Første Kontroller at din installation og integration var korrekte.

Hvis du er sikker på, at du har alt korrekt, så venligst PM adgang detaljer til Admin CP, FTP og vbseo CP til mig eller til r.diadusz (Radek vil være tidligere i morgen) eller booth. Vi vil kontrollere sted, hvad der foregår:)

techanalyst
11-10-11, 02:34
Im mindre og mindre behagelig med nyheder behov for med denne mod som jeg bruge opfølgning:

1.) Alle Dragon Byte Tech Plugins, alle installeret og alle kører
2.) WikiVault
3.) VBSEO

Jeg kræver også specifikke re-writes fordi jeg bruge Akamai som min CDN

Jeg vil ærligt ikke at ændre alt længere, jeg vil ikke mine cachelagrede links i google ændre, jeg vil ikke have at re skrive alle min mods at gøre dem arbejde her mand.

Kunne vi blot tage ud en restitution og gøres?

techanalyst
11-10-11, 02:34
Jeg svarede, mappen, der indeholder dataene, der er under forum rute, faktisk svarede jeg, to gange

vBET
11-10-11, 11:38
Im mindre og mindre behagelig med nyheder behov for med denne mod som jeg bruge opfølgning:

1.) Alle Dragon Byte Tech Plugins, alle installeret og alle kører
2.) WikiVault
3.) VBSEO

Jeg kræver også specifikke re-writes fordi jeg bruge Akamai som min CDN

Jeg vil ærligt ikke at ændre alt længere, jeg vil ikke mine cachelagrede links i google ændre, jeg vil ikke have at re skrive alle min mods at gøre dem arbejde her mand.

Kunne vi blot tage ud en restitution og gøres?

Hej.

Du behøver ikke at ændre alt - det er præcist angivet, at du under integration af vbseo har at ændre 2 vbseo filer. Alt andet forbliver uberørt. Fortæl, hvilken del af denne integration du ikke forstår.
Du behøver ikke at ændre din allerede indekserede kæder af Google - Hvorfor tror du, at du skal?
Du behøver ikke at re skrive alle dine mods til vBET arbejde. vbseo er kun plugin du skal integrere Hvis du bruger den. Sitemap generator integration er ikke nødvendig på alle - det fungerer alligevel. Ingen andre plugins kræver filen ændringer og de fleste plugins kræver ikke integreres på alle (kun dem, som bryder vBulletin arkitektur og brug ikke global_complete hook). Og selv for kroge, som bryder vBulletin arkitektur du ikke behøver at integrere Hvis du ikke vil - du kan ignorere dem i vBET indstillinger.

Fortæl, hvad du ikke forstår i integration? -Vi vil hjælpe dig:) Højre nu læser dine kommentar, jeg har indtryk at du endnu ikke har læst integration instruktioner.

Der er ingen grund til restitution, og vi kan ikke bare tilbagebetale, fordi brugeren hævdede han havde problem, som vi aldrig så. Denne måde hver software pirat kunne købe, fortælle, at han har et spørgsmål, som han vil ikke vise og ikke give mulighed for støtte, påstand om restitution og brug produktet alligevel på nogle andre forum. Det er hvorfor vi ikke kan refundere, især at du sandsynligvis ikke har problemet med vBET blot med din installation/integration. Også selv i tilfælde af fejl, vBET team retter fejl.

Besvare venligst alle givet spørgsmål og hvis du tror du har alt godt og stadig ikke virker, bedes du PM adgang detaljer (Admin CP, FTP, vbseo CP) så vi vil være i stand til at kontrollere det og hjælpe dig:)

vBET
11-10-11, 11:40
Jeg svarede, mappen, der indeholder dataene, der er under forum rute, faktisk svarede jeg, to gange

Ked af det var uden tilbud og jeg ikke var sikker på, hvad det er omkring - stillede spørgsmål, eller hele installationen, eller forum mappe eller hvad. Tak for forklaring - se min tidligere post.

techanalyst
11-10-11, 12:30
Jeg testet en af ændringerne vejledningen havde, da jeg gjorde hyperlinkene på webstedet ændret selv for standard engelsk, jeg ønsker ikke mine links til engelsk til ændre periode, jeg har fulgt vejledningen men jeg ikke kan, heller ikke vil jeg gøre alle disse ændringer, også jeg bruge vault wiki, som jeg ikke vil ændre dets kode, thats bare irriterende, når de bringer en opdatering ud dårligt skal fortsat gøre det samme, med 20 + plugins vi blot overhøjde sidde og bryde webstedet for at afprøve, om det virker eller ikke, periode.

Beskylder en kunde "ikke læse vejledningen"? Ja jeg gjorde, jeg tilbragte fire timer, aktiveret alt en t, bemærket hyperlinks fra google stoppet arbejder, en plugin shouldnt ruin webstedet, og jeg kan ikke bruge 301s, fordi jeg bruge Akamai for min cdn så re-writes skal være specifikke

techanalyst
11-10-11, 12:32
Der er ingen FTP, dens en dedikeret server, der kun har port 80 åben for det, jeg FTP-fra en dedikeret ftp server

Im ikke blot hævder, jeg ikke ønsker at manipulere mit websted til det punkt at kæderne fra en google-søgning stoppe arbejde, jeg mener sine en temmelig gyldig grund

techanalyst
11-10-11, 13:07
re aktiveret Klik på et sprog og se, hvad det gør

techanalyst
11-10-11, 13:14
vbnotifications bokse er virkelig skabt samt

techanalyst
11-10-11, 13:42
Tjekkiske fungerer, mest bare ophold i engelsk format dog

vBET
11-10-11, 14:05
Jeg testet en af ændringerne vejledningen havde, da jeg gjorde, at hyperlinks på webstedet ændret selv for standard engelsk, I don't want mine links til engelsk til ændre periode

Du kan ikke gøre blot én ændring og forventer, at det fungerer korrekt. Du skal gøre hele integration du skal udtaget af produktionen alle integration trin - ikke kun ét. Venligst sende os URL, som ændres efter integration og adgang detaljer, så vi kan kontrollere, hvad der foregår dér.

Jeg har fulgt anvisningerne, men jeg kan heller ikke vil jeg gøre alle disse ændringer

Lige før, du skrev, du har foretaget kun én integration trin. Her i én sætning skriver du at du gjorde det alle og at de ikke vil gøre det hele. Så hvordan det virkelig er? Du gøre integrationen med vbseo eller ikke? Også skrev hvad stopper du at gøre dette - du, at du ikke kan foretage ændringer - Kontroller har du passende privilegier til filer, du vil ændre. Hvis det ikke privilegier ting Beskriv venligst, hvorfor du ikke kan gøre disse ændringer - hvad stopper du i fremskridt?

også bruge jeg vault wiki, som jeg ikke vil ændre dets kode, thats bare irriterende, når de bringer en opdatering

Første ændring i vault viki er nødvendig for integration kun i ét særlige tilfælde - hvis du ikke passer der vil har du ikke at ændre enhver vault viki filer. Også selv da du behøver ikke at gøre det - kan du bare ignorere vault viki i vBET. Bemærk venligst at denne mod kræver enhver integration, fordi vault viki bryder vBulletin arkitektur - så venligst adresse alle klager til team, som udvikler vault viki.
Andet - hvad er irriterende og hvad der ikke er personlige ting. Sun kan være irriterende for dig, hvis du beslutter så. Bemærk venligst, at vores rolle her er at støtte dem i vBET, gør vi ikke her nogen coaching, personlige ændringer heller Psykoterapi. Vi er ikke her for at arbejde med dine følelser - venligst fokusere på vBET spørgsmål, så vi kan hjælpe dig. Jeg forstår, for du er irriterende - venligst lader nu fokusere på spørgsmålet. At ignorere sider til oversættelse i vBET Brug indstillingen Admin CP - > vBET - > indstillinger for oversættelse - > ignorere webadresser. Du vil finde der beskrivelse hvordan den bruges. Hvis du beslutter at integrere med viki vault derefter venligst disse instruktioner er udtaget af produktionen: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-integration-other-plugins/1923-vaultwiki-integration.html Bemærk at disse instruktioner er offentlige tilgængelige, så du havde alle disse oplysninger til rådighed før.

Syge skal fortsat gøre det samme, med 20 + plugins vi blot overhøjde sidde og bryde webstedet for at afprøve, om det virker eller ikke, periode.

Hvad du ledningsføring om? Venligst punkt nøjagtigt plugins som du mener vil kræve kodeændringer og hvorfor tror du, at det vil være nødvendig. Du blev allerede underrettet om, at kun integration, der er obligatorisk er for vbseo, hvis det bruges. For de fleste mods er der ikke kræves nogen integration på alle. Kun disse mods, som bryder vBulletin arkitektur kan kræve integration (venligst klage til mods forfattere om forkerte løsninger), og det er heller ikke obligatorisk - du kan kun føje det til vBET ignoreret sider. Så venligst punkt nøjagtigt hvilke mods gør du problemer med vBET. Også Bemærk venligst at du kan arbejde på test forekomst, så dine virkelige forum er uskadte gang af din test.

Beskylder en kunde "ikke læse vejledningen"? Ja jeg gjorde, jeg tilbragte fire timer, aktiveret alt en t, bemærket hyperlinks fra google stoppet arbejder, en plugin shouldnt ruin webstedet, og jeg kan ikke bruge 301s, fordi jeg bruge Akamai for min cdn så re-writes skal være specifikke

Bemærk, at du ikke blev anklaget om noget. Du blev bedt om at kontrollere det igen, også du fik mit indtryk baseret på dine sætninger - gerne lige før du skrev igen om nogle mystiske + 20 mods hvor du vil skulle gale ændringer, når du allerede var informeret om, at det vil ikke være nødvendig sandsynligvis at de fleste af dem, hvis til nogen. Det er klart beskrevet:

Installation af vBET er let stadig integration med andre plugins kan være vanskelig. Det er fordi hver mod arbejder på anden måde og ved hjælp af andre kroge. Men først og fremmest:
Du behøver ikke at integrere vBET med alle dine andre mods. De fleste mods arbejder fint med vBET uden ekstra trin.
Det er tilgængelig her: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-integration-other-plugins/486-vbet-integration-instructions.html
Og jeg har virkelig stadig indtryk af, at du ikke har læst integration instruktioner, fordi du gentage igen om at ændre koden i alle dine mods hvad sker ikke.
Venligst tage undskyld hvis det rørt du - stadig dette er mit indtryk, og jeg selv nu ikke sikker på, at du virkelig læse det, måske vi booth har noget andet i vores sind, når du skriver om integration instruktioner.
Vi har brug for at bekræfte, at alt blev udført korrekt (som jeg ikke sikker på, fordi du skrev at du foretaget kun ét skridt, så at alle og i samme punktum, du ikke kan gøre det alle...) før vi gå til user server. Så venligst bekræfte at du har foretaget i hele vbseo integration. Også give nøjagtige oplysninger om dit problem med ændrede URL (nøjagtige URL før, efter og adgang detaljer, så vi kan kontrollere ændringerne).

vBET
11-10-11, 14:06
Der er ingen FTP, dens en dedikeret server, der kun har port 80 åben for det, jeg FTP-fra en dedikeret ftp server

Im ikke blot hævder, jeg ikke ønsker at manipulere mit websted til det punkt at kæderne fra en google-søgning stoppe arbejde, jeg mener sine en temmelig gyldig grund

Så venligst PM som adgang detaljer til dine filesystem. Du havde at uploade vBET filer nogle måde - jeg formoder, du har nogle browser klient at gøre dette.

Hvis alt vil gøres rigtigt, vil ingen af dine eksisterende links derefter stoppe arbejder.

vBET
11-10-11, 14:14
re aktiveret Klik på et sprog og se, hvad det gør

Venligst:
1. Beskriv dine problemer. Ikke gætte - Hvis du vil have os til at hjælpe dig hurtigt og derefter Beskriv dit problem.
2. Hold én tråd pr. ét problem. Hvis det er noget andet, ikke arbejder webadresser derefter Åbn ny tråd for den. Vi vil ikke være kunne administrere det heller hjælp du hvis flere spørgsmål vil opdeles i én tråd, vi vil alle tabt i dette. Vær ét spørgsmål pr. én tråd
3. Bemærk, at det anbefales at bruge SEO hyperlinks i stedet for sprog = links

vBET
11-10-11, 14:15
vbnotifications bokse er virkelig skabt samt

Åbn ny tråd til nye spørgsmål, og beskrive nøjagtigt spørgsmålet (send nøjagtige URL-hvor vi kan se det, hvis det kræver konto derefter PM os adgang til teste konto).

techanalyst
11-10-11, 14:18
Dens en dedikeret server, der findes ingen browser metode af overførsler, jeg ssh til boksen lokalt og derefter ftp til min FTP-server

vBET
11-10-11, 14:20
Tjekkiske fungerer, mest bare ophold i engelsk format dog

Åbn ny tråd til nye spørgsmål. Kort her - Kontroller din udbydere tilgængelighed (Admin CP - > vBET - > oversættelse udbydere tilgængelighed). Udbydere sat grænser og hvis oversættelsesudbyder nægter at sende dig oversættelse derefter vBET har ingen oversættelse til at vise og viser oprindelige tekst. Bemærk venligst at vBET cachelagrer oversættelser så når allerede cachelagret vises det selv når din grænsen var nået og udbyder send ikke nye oversættelser (venligst Bemærk, at grænser ikke er regelmæssigt permanente). Også Bemærk venligst at vBET regelmæssigt kontrollere betyder provider er tilgængelig igen:) Også venligst Bemærk, at når du bruger Google v2 API kan du angive dine egne grænser.
Hvis du har brug for mere hjælp med dette spørgsmål Åbn venligst ny tråd for det og vi vil give dig mere info - her er ikke sted for det, fordi denne tråd om brudte hyperlinks.

techanalyst
11-10-11, 14:30
Du kan ikke gøre blot én ændring og forventer, at det fungerer korrekt. Du skal gøre hele integration du skal udtaget af produktionen alle integration trin - ikke kun ét. Venligst sende os URL, som ændres efter integration og adgang detaljer, så vi kan kontrollere, hvad der foregår dér.

Lige før, du skrev, du har foretaget kun én integration trin. Her i én sætning skriver du at du gjorde det alle og at de ikke vil gøre det hele. Så hvordan det virkelig er? Du gøre integrationen med vbseo eller ikke? Også skrev hvad stopper du at gøre dette - du, at du ikke kan foretage ændringer - Kontroller har du passende privilegier til filer, du vil ændre. Hvis det ikke privilegier ting Beskriv venligst, hvorfor du ikke kan gøre disse ændringer - hvad stopper du i fremskridt?

Første ændring i vault viki er nødvendig for integration kun i ét særlige tilfælde - hvis du ikke passer der vil har du ikke at ændre enhver vault viki filer. Også selv da du behøver ikke at gøre det - kan du bare ignorere vault viki i vBET. Bemærk venligst at denne mod kræver enhver integration, fordi vault viki bryder vBulletin arkitektur - så venligst adresse alle klager til team, som udvikler vault viki.
Andet - hvad er irriterende og hvad der ikke er personlige ting. Sun kan være irriterende for dig, hvis du beslutter så. Bemærk venligst, at vores rolle her er at støtte dem i vBET, gør vi ikke her nogen coaching, personlige ændringer heller Psykoterapi. Vi er ikke her for at arbejde med dine følelser - venligst fokusere på vBET spørgsmål, så vi kan hjælpe dig. Jeg forstår, for du er irriterende - venligst lader nu fokusere på spørgsmålet. At ignorere sider til oversættelse i vBET Brug indstillingen Admin CP - > vBET - > indstillinger for oversættelse - > ignorere webadresser. Du vil finde der beskrivelse hvordan den bruges. Hvis du beslutter at integrere med viki vault derefter venligst disse instruktioner er udtaget af produktionen: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-integration-other-plugins/1923-vaultwiki-integration.html Bemærk at disse instruktioner er offentlige tilgængelige, så du havde alle disse oplysninger til rådighed før.

Hvad du ledningsføring om? Venligst punkt nøjagtigt plugins som du mener vil kræve kodeændringer og hvorfor tror du, at det vil være nødvendig. Du blev allerede underrettet om, at kun integration, der er obligatorisk er for vbseo, hvis det bruges. For de fleste mods er der ikke kræves nogen integration på alle. Kun disse mods, som bryder vBulletin arkitektur kan kræve integration (venligst klage til mods forfattere om forkerte løsninger), og det er heller ikke obligatorisk - du kan kun føje det til vBET ignoreret sider. Så venligst punkt nøjagtigt hvilke mods gør du problemer med vBET. Også Bemærk venligst at du kan arbejde på test forekomst, så dine virkelige forum er uskadte gang af din test.

Bemærk, at du ikke blev anklaget om noget. Du blev bedt om at kontrollere det igen, også du fik mit indtryk baseret på dine sætninger - gerne lige før du skrev igen om nogle mystiske + 20 mods hvor du vil skulle gale ændringer, når du allerede var informeret om, at det vil ikke være nødvendig sandsynligvis at de fleste af dem, hvis til nogen. Det er klart beskrevet:

Det er tilgængelig her: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-integration-other-plugins/486-vbet-integration-instructions.html
Og jeg har virkelig stadig indtryk af, at du ikke har læst integration instruktioner, fordi du gentage igen om at ændre koden i alle dine mods hvad sker ikke.
Venligst tage undskyld hvis det rørt du - stadig dette er mit indtryk, og jeg selv nu ikke sikker på, at du virkelig læse det, måske vi booth har noget andet i vores sind, når du skriver om integration instruktioner.
Vi har brug for at bekræfte, at alt blev udført korrekt (som jeg ikke sikker på, fordi du skrev at du foretaget kun ét skridt, så at alle og i samme punktum, du ikke kan gøre det alle...) før vi gå til user server. Så venligst bekræfte at du har foretaget i hele vbseo integration. Også give nøjagtige oplysninger om dit problem med ændrede URL (nøjagtige URL før, efter og adgang detaljer, så vi kan kontrollere ændringerne).

URL-ADRESSER

PC Gaming | PC gamere & damp Gaming (http://forums.techieanalyst.net/forum.php) - For engelsk, nu forbliver det samme som ikke bryde hyperlinks, som jeg ikke kan bruge 301-omdirigeringer grundet CDN CNAME-konflikter
PC hry | hraní hendes na PC en herní damp (česky) (http://forums.techieanalyst.net/cs/forum.php) - synes at arbejde, vbnotification viser en flok weird kode
PC Gaming | PC gamere & damp Gaming (græsk) (http://forums.techieanalyst.net/el/forum.php) - forbliver engelsk

VBSEO ændringerne - nogle trin konflikt med bestemte indstillinger på min Mod Re-writes, Im ikke erstatte vbseo kode, VBSEO fungerer perfekt atm, im ikke ændrer deres kode, periode, udvisninger giver nogen mening for mig at skulle kræve for at ændre koden i en app, der fungerer, jeg bør ikke nødt til at manipulere koden, hvad sker der, når jeg har nogen opgradere eller anvender en programrettelse til denne software? Jeg har til at gå tilbage og gøre disse trin, med alle min aktuelle plugins jeg behøver ikke at gøre nogen af dette.

WikiVault - har aldrig forårsaget mig et problem

norku
11-10-11, 14:46
Vbseo kode ændringerne er væsentlige. Uden dem, og der er kun to af dem (og et par af ændringer i indstillingerne i din vbseo KP) virker Vbet ikke som tilsigtet. Jeg har omkring femten mods kører på et af min fora og jeg haft aldrig et problem med nogen af dem under den tid, der ved hjælp af Vbet. Så længe du følge installationsvejledningen ved brev tingene fungerer.

techanalyst
11-10-11, 14:49
Så for at gøre dette arbejde jeg nødt til at manipulere VBSEO kode: P, som for mig er meningsløst, når jeg opgraderer eller anvende en VBSEO programrettelse syg nødt til at gå tilbage og foretage ændringerne igen, dette er et scenario Im arbejde at undgå ligesom en plage

techanalyst
11-10-11, 17:06
Ok.... Svar med tilbud blev brød, indtil jeg har deaktiveret denne plugin: P

vBET
11-10-11, 20:14
URL-ADRESSER

PC Gaming | PC gamere & damp Gaming (http://forums.techieanalyst.net/forum.php) - For engelsk, nu forbliver det samme som ikke bryde hyperlinks, som jeg ikke kan bruge 301-omdirigeringer grundet CDN CNAME-konflikter
PC hry | hraní hendes na PC en herní damp (česky) (http://forums.techieanalyst.net/cs/forum.php) - synes at arbejde, vbnotification viser en flok weird kode
PC Gaming | PC gamere & damp Gaming (græsk) (http://forums.techieanalyst.net/el/forum.php) - forbliver engelsk

VBSEO ændringerne - nogle trin konflikt med bestemte indstillinger på min Mod Re-writes, Im ikke erstatte vbseo kode, VBSEO fungerer perfekt atm, im ikke ændrer deres kode, periode, udvisninger giver nogen mening for mig at skulle kræve for at ændre koden i en app, der fungerer, jeg bør ikke nødt til at manipulere koden, hvad sker der, når jeg har nogen opgradere eller anvender en programrettelse til denne software? Jeg har til at gå tilbage og gøre disse trin, med alle min aktuelle plugins jeg behøver ikke at gøre nogen af dette.

WikiVault - har aldrig forårsaget mig et problem

Hej bedt jeg allerede dig om at åbne nye tråd til hvert spørgsmål. Dette er kun om brudte hyperlinks og andre spørgsmål vil ikke blive drøftet her. Vi er ikke kunne have flere diskussioner på ét sted. 1 problem = én tråd. Åbn ny tråd for ikke oversat sider, som skal oversættes (jeg allerede besvaret du kort Hvis du har brug for mere Åbn ny tråd for dette). Også åbne nye tråd til vbnotifications (med detaljer - ingen "bundt af weird kode", men præcist hvad gør du betyde).

Hvis din installation eller integration ikke er gjort behørigt kan du har enhver slags spørgsmål. Indtil du har vBET korrekt installeret og integreret på din forum vores svar på dine spørgsmål er - brug venligst vejledningen i readme.html og dette forum. Du lægge forkert brændstof til din bil - Hvad gør du forvente? At arbejde din bil med vand? Hvis du ikke ønsker at gøre det er dit valg - du kan også sige, der er ingen måde jeg vil uploade til FTP filen X - du har ret til at gøre dette og vBET har ret til at bryde. Du vil ikke har oversat URL-adresser uden integration med vbseo. Du kan have problemer med oversatte links og omdirigeringer. Og dette er hvad du personligt enig - OK forstår vi, at du enige om. Bare Husk venligst, at det er dit valg, når du vil have spørgsmål, og at vi allerede gav du løsning, som du nægtede. vbseo virker perfekt med vBET uden integration, og det er grunden til integration. Så vi ønsker ikke du at ændre perfekt arbejde kode - vi ønsker du at foretage ændringer har det perfekt arbejdstid.
WikiVault har sine egne sandkassen og ikke ændre noget rundt. vBET arbejder globalt og den indflydelse alt (medmindre du bruger da parameter). Vi er ikke her for at drøfte WikiVault (medmindre du har problemer med integration - derefter venligst åbner nye tråd). Direktivet er venligst bo med spørgsmålet - hvad URLs brydes? Venligst give os nøjagtige eksempler på brudte webadresser. Åbn ny tråd for andre spørgsmål. Hvis du ikke har brudt webadresser derefter overveje vi dette problem som løst. Så venligst - give os et eksempel på brudte URL. Alle hyperlinks, du gav os er ikke brudt.

vBET
11-10-11, 20:20
Ok.... Svar med tilbud blev brød, indtil jeg har deaktiveret denne plugin: P

NY TRÅD pr. nye problem - siden nu vi vil fjerne hver meddelelse fra denne tråd, der ikke er om spørgsmålet. Bare for at tvinge dig til at åbne nye tråd for det. Det virkelig er nødvendigt - stole på os, uden at det vi vil alle have urolighederne i meddelelse. Du startet allerede her mindst 4 spørgsmål, og jeg spurgte dem flere gange at åbne nye tråde for dem. I stedet forsøger du at indsætte flere problemer her. Kun ét spørgsmål vil blive drøftet her. For andre - skal du oprette en ny tråd pr. hver problem. Vi vil vide, præcist hvad vi er stadig arbejder på, hvad og hvordan blev allerede løst. Kan du billede din hele forum i én tråd? Hvorfor forsøger du at gøre sådanne ting her. Bare venligst - please - venligst - åbne nye tråd for hver dit problem:)

Husk også venligst at tilføje så mange detaljer, som du kan ellers får du intet mere som spørgsmål (hvor, URL, eksempel, hvordan at reproducere og så videre).

techanalyst
11-10-11, 20:20
To ting:

1.) Integration - Modding VBSEO ikke har været påkrævet, jeg køre mange plugins, vbtube, alle dragon byte Plugins, vbseo, vaultwiki etc etc, aldrig når behøvede jeg at manipulere filerne fysisk, integration betyder ikke kodeændring, betyder det, du har til mod et tredjepartsprodukt til at opfylde kravene i dine egne, som betyder når jeg opgraderer VBSEO nødvendigt at gå tilbage og foretage ændringerne igen, betyder mere arbejde mere ned tid
2.) Link - de arbejder nu, men jeg har måttet foretage ændringer til min URL re-writes for min akamai CDN Services: P jeg havde igen redigere en tredjepart til at opfylde et krav af din plugin

Jeg ønsker, men jeg kan ikke holde bryde min forum til at teste et plugin, VBET har allerede kostet mig omkring 6 - 7 timer ned prøvning og re-oprette og ændre blandingen af plugins aktiveret. Svar med citat = Broke, jeg kan gå timer uden at vbnotifications = meget vigtig, og deres støtte tager til lang tid at få tilbage, så jeg ikke kan bruge 6 timer med det på, bryde forummet afventer et svar.

vBET
11-10-11, 20:43
1.) Ikke relevante. Overhovedet ikke. Og bringer os ingen steder. Også når du installeret vbseo du havde at manipulere fysiske filer - .htaccess - stadig det ikke relevante på alle her. Også Bemærk venligst at vbseo kodeændringer er tvunget af vbseo team, som nægter at føje kroge i deres kode, som ville tillade til plugin vBET funktionalitet. Så venligst Giv dine klager til vbseo team som ved deres rest arkitektur og deres politik (vi offentlige stillede dem for kroge ant det blev afvist) - med andre ord kan du tak vbseo team for. Vi indse, hvad koden ændres midler - hvorfor er du selv skrive det til os? Vi fortalt allerede - du har fuld ret til at nægte integration og at acceptere potentielle problemer med links, og omdirigeringer, og at du ikke har oversat URL-adresser. vBET er fantastisk software, som bruger alle muligheder til at gøre vores brugere live lettere - bevis: Hvis du vil bruge vBulletin S├╕gevenlige URLs i stedet for vbseo du vil have at gøre nr ændringer på alle. Det er fordi vBulletin gjorde det i fantastisk måde, som giver mulighed for at udvide - vbseo gjorde det i crappy måde og de ryste deres æsler i frygt, hver gang en person bede Dem om at give mulighed for udvidelser. Adresse din klager til vbseo team. Denne diskussion har ingen mening og fører os ingen steder. Vi er her for at hjælpe dig med dine problemer - gå tilbage til spørgsmålet. Hvis spørgsmålet ikke findes længere vil vi indstille den løst.
2.) jeg kender ikke din akamai CDN tjenester eller hvor har du re-writes. Jeg kan gætte på, at du har det i .htaccess eller i vbseo - hvad ville betyde, at du havde at gøre det første tredjemand at opfylde kravene i andre plugins... Stop venligst det - det har ikke nogen mening. Har du et problem, eller ikke? Konfiguration af dit miljø er normale administration opgave. Du gjorde det før, og du vil gjort det igen. Og hver gang du gjorde det at opfylde nogle krav - ikke til fornøjelse, så hvorfor du handle nu ligesom du noget ekstraordinært? Det er normal ting at konfigurere dit miljø. Flere afhængigheder flere indsats og så videre... Nice gældsbevis chat giver os noget, så jeg foreslår, at lukke det:)

Vi foreslår at bruge test forum eller deaktivere vBET for ventetid, hvis du har nogle kritiske problemer, som ikke kan vente. Om alle andre spørgsmål - Åbn ny tråd pr. nye problem.

OK - har vi bekræftet, at problemet er løst. Hvis spørgsmålet vil gå tilbage derefter Skriv venligst her vil vi gerne hjælpe dig:)

techanalyst
11-10-11, 20:56
1.) Ikke relevante. Overhovedet ikke. Og bringer os ingen steder. Også når du installeret vbseo du havde at manipulere fysiske filer - .htaccess - stadig det ikke relevante på alle her. Også Bemærk venligst at vbseo kodeændringer er tvunget af vbseo team, som nægter at føje kroge i deres kode, som ville tillade til plugin vBET funktionalitet. Så venligst Giv dine klager til vbseo team som ved deres rest arkitektur og deres politik (vi offentlige stillede dem for kroge ant det blev afvist) - med andre ord kan du tak vbseo team for. Vi indse, hvad koden ændres midler - hvorfor er du selv skrive det til os? Vi fortalt allerede - du har fuld ret til at nægte integration og at acceptere potentielle problemer med links, og omdirigeringer, og at du ikke har oversat URL-adresser. vBET er fantastisk software, som bruger alle muligheder til at gøre vores brugere live lettere - bevis: Hvis du vil bruge vBulletin S├╕gevenlige URLs i stedet for vbseo du vil have at gøre nr ændringer på alle. Det er fordi vBulletin gjorde det i fantastisk måde, som giver mulighed for at udvide - vbseo gjorde det i crappy måde og de ryste deres æsler i frygt, hver gang en person bede Dem om at give mulighed for udvidelser. Adresse din klager til vbseo team. Denne diskussion har ingen mening og fører os ingen steder. Vi er her for at hjælpe dig med dine problemer - gå tilbage til spørgsmålet. Hvis spørgsmålet ikke findes længere vil vi indstille den løst.
2.) jeg kender ikke din akamai CDN tjenester eller hvor har du re-writes. Jeg kan gætte på, at du har det i .htaccess eller i vbseo - hvad ville betyde, at du havde at gøre det første tredjemand at opfylde kravene i andre plugins... Stop venligst det - det har ikke nogen mening. Har du et problem, eller ikke? Konfiguration af dit miljø er normale administration opgave. Du gjorde det før, og du vil gjort det igen. Og hver gang du gjorde det at opfylde nogle krav - ikke til fornøjelse, så hvorfor du handle nu ligesom du noget ekstraordinært? Det er normal ting at konfigurere dit miljø. Flere afhængigheder flere indsats og så videre... Nice gældsbevis chat giver os noget, så jeg foreslår, at lukke det:)

Vi foreslår at bruge test forum eller deaktivere vBET for ventetid, hvis du har nogle kritiske problemer, som ikke kan vente. Om alle andre spørgsmål - Åbn ny tråd pr. nye problem.

OK - har vi bekræftet, at problemet er løst. Hvis spørgsmålet vil gå tilbage derefter Skriv venligst her vil vi gerne hjælpe dig:)

Ingen idé om, hvor din fra mand, men mine ændringer htaccess Código ændre koden for en plugin

Jeg selv løste hyperlinks problemet: P der var ingen hjælp her

vBET
11-10-11, 21:14
Der var hjælp her formular begyndelsen - du wasn't Vent en time for vores første svar:) Jeg forstår at du løst det uden vores hits, men der var stadig hjælp fra selve begyndelsen:)

Om vbseo kode ændringer - team som bekendt allerede kan du tak for dem til vbseo, som officielt nægter at gøre deres kode åben for udvidelser. vBulletin venlige URL foretages i mere bedre måde og giver mulighed for at - det er derfor ved hjælp af vBulletin venlige URL du vil have oversat URL-adresser uden kode ændringer. Det er simpelt - fattige vbseo løsninger betyder dårlig integration. Store vBulletin løsninger indebærer store integration. vBulletin har officielt understøttede og beskrevet arkitektur, hvordan at oprette mods som åbner deres egne kroge (udvidelsespunkter). Og mange mods virkelig gøre det. vbseo team nægter at gøre det i formål - send dine klager til vbseo team - vi kender allerede din udtalelse og du allerede kender årsag til hvorfor du er sådanne frustrerede med integration - fordi vbseo team nægtede at gøre deres mod extensible:) Uanset hvor mange gange vil du gentage at du gerne andre løsning - det er ikke op til os og vi vil ikke ændre noget her. Klage til vbseo at gøre deres rest open for udvidelser. Vi mener, at det også har ingen mening - deres politik her er meget strenge: bange for alt og;) ikke ændre noget til eksterne

Alligevel - vi er glade for dit problem er løst:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1