View Full Version: Løst Sådan redigeres en oversættelse?
Yahoraenespanol
14-12-09, 22:21
Hej der.
Tak for dette plugin, og vi installerede det for en klient og det er virkelig imponerende! Jeg har to spørgsmål, men:
1. Er der en måde at fjerne flaget grafik, men bevare sproget til oversættelse / på valgmenuen? Min klient er partnere er mest i Nord-og Sydamerika og Afrika i stedet for Europa, så flagene er ikke særlig relevant.
2. Når vi post (siger på engelsk), og stillingen er oversat, hvordan kan du redigere oversættelsen, siger, at rette en oversættelsesfejl? Når vi ser på et andet sprog (fx spansk), klikke på Rediger stadig giver det engelske indlæg.
Tak!
Yahoraenespanol
14-12-09, 22:40
Opfølgere til # 2: Hvis du redigerer stillingen i de oprindelige sprog, betyder VBET igen oversætte den post?
Og hvis du ikke kan redigere det (i mit eksempel, spansk) oversættelse, men sende et svar i den spanske forum med de rettelser, kan du forhindre * at * svar fra at blive oversat til andre sprog (i dette eksempel, engelsk) ?
Tak!
Hej der.
Tak for dette plugin, og vi installerede det for en klient og det er virkelig imponerende! Jeg har to spørgsmål, men:
1. Er der en måde at fjerne flaget grafik, men bevare sproget til oversættelse / på valgmenuen? Min klient er partnere er mest i Nord-og Sydamerika og Afrika i stedet for Europa, så flagene er ikke særlig relevant.
2. Når vi post (siger på engelsk), og stillingen er oversat, hvordan kan du redigere oversættelsen, siger, at rette en oversættelsesfejl? Når vi ser på et andet sprog (fx spansk), klikke på Rediger stadig giver det engelske indlæg.
Tak!
1. På dette tidspunkt flag generation er hardcodede. Hvis du kun bruger drop-down menu, du kan skifte flag til at tømme billeder (1x1 gennemsigtige pixel), så de ville ikke være synlig. Også du kan altid gå ind i koden og ændre det, men i så fald vil du have til at håndtere dette efter hver opdatering.
2. Det er ikke tilladt at ændre en eventuel oversættelse - det er Google TOS, og vi støtter ikke funktionaliteter, som bryder Googles Terms of Service. Beklager ... Hvis TOS vil ændre sig, vil vi støtte en sådan funktionalitet. På nuværende tidspunkt ville det være at bryde Googles regler.
Opfølgere til # 2: Hvis du redigerer stillingen i de oprindelige sprog, betyder VBET igen oversætte den post?
Og hvis du ikke kan redigere det (i mit eksempel, spansk) oversættelse, men sende et svar i den spanske forum med de rettelser, kan du forhindre * at * svar fra at blive oversat til andre sprog (i dette eksempel, engelsk) ?
Tak!
vBET altid giver dig oversættelse af det faktiske indhold af stillinger. Hvis indlæg ændringer så oversættelse ændringer - kan du tjekke det:)
Hvis du sender din meddelelse, kan det altid blive set på alle understøttede sprog. Bemærk venligst, at du altid kan se den oprindelige meddelelse (klik pil ned), og hvis yo søger om oversættelse i samme sprog som post, så kun originale tekst vises markeret, at det ikke var oversat, da det allerede er i dette sprog - du kan også tjekke det:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):