PDA

View Full Version: Løst Det er værker og oversættelse



Wulf
05-08-11, 05:13
Her er hvad der sker.

Jeg har min standard sproget indstillet til hollandsk.
Jeg har siden sat til det hollandske sprog, og jeg laver et indlæg på hollandsk.
Dette indlæg vises korrekt.
Når du skifter til engelsk (mit site standard), den engelske oversættelse fungerer fint, og den oprindelige hollandske Tekst viser sig fint så godt.
Men når jeg skifter stedet tilbage til hollandsk, er den oprindelige tekst ikke viser korrekt.

For eksempel indgik jeg denne på nederlandsk:
Nog een andere test, goed hopelijk gaat het Nu wel.

Men nu viser det når du får vist webstedet på nederlandsk:
Nog EEN-Andere Testen, Goed hopelijk gaat Nu WEL Het.

Når jeg skifter tilbage til engelsk, alt viser sig fint igen, herunder den oprindelige hollandske tekst.

Tjek denne tråd: Site oversætter (http://saabworld.net/f26/site-translator-2530/ # post12751)

Wulf
05-08-11, 05:22
Et andet problem er med mærkelige tegn, når der skiftes til nogle andre sprog. For eksempel er det, hvad jeg får, når jeg vælger:

Fransk: Un Autre Regard de test, j 'espa ¨ re Que C'est correcte.
Svensk: another test, fà ¶ rhoppningsvis DET à ¤ r okej.

Wulf
05-08-11, 16:03
Sorry for den mærkelige tråd titel. Af en eller anden grund var det forsøgte at oversætte, når jeg udstationeret.

Jeg har afinstalleret og geninstalleret alt i dag, men stadig de samme resultater. Af en eller anden grund, når jeg går tilbage til den ikke-engelske sprog, det ser ud som den ønsker at oversætte den oprindelige tekst igen i sit eget sprog.

Min HTML-tegnsættet ISO-8859-1 og jeg lavede alle forum og vBSEO ændringer som beskrevet i Vigtigt-filen.

vBET
06-08-11, 00:45
Her er hvad der sker.

Jeg har min standard sproget indstillet til hollandsk.
Jeg har siden sat til det hollandske sprog, og jeg laver et indlæg på hollandsk.
Dette indlæg vises korrekt.
Når du skifter til engelsk (mit site standard), den engelske oversættelse fungerer fint, og den oprindelige hollandske Tekst viser sig fint så godt.
Men når jeg skifter stedet tilbage til hollandsk, er den oprindelige tekst ikke viser korrekt.

For eksempel indgik jeg denne på nederlandsk:
Nog een andere test, goed hopelijk gaat het Nu wel.

Men nu viser det når du får vist webstedet på nederlandsk:
Nog EEN-Andere Testen, Goed hopelijk gaat Nu WEL Het.

Når jeg skifter tilbage til engelsk, alt viser sig fint igen, herunder den oprindelige hollandske tekst.

Tjek denne tråd: Site oversætter (http://saabworld.net/f26/site-translator-2530/ # post12751)

Det ser ud som om du har oversat din tekst hvor det ikke er nødvendigt (det er derfor, det ændrer). Første - venligst tjek har du vBET skabeloner ikke ændret sig. 2. - det link du har, er ikke i orden. Giv arbejder eksempel.

vBET
06-08-11, 00:48
Et andet problem er med mærkelige tegn, når der skiftes til nogle andre sprog. For eksempel er det, hvad jeg får, når jeg vælger:

Fransk: Un Autre Regard de test, j 'espa ¨ re Que C'est correcte.
Svensk: another test, fà ¶ rhoppningsvis DET à ¤ r okej.

Vær stærkt et spørgsmål pr tråd. Ellers vil vi ikke være i stand til at styre det. Plese åbne nye tråd for denne ene.

PS.
Ligner det dobbelte, er re-kodet. Dette kan være relateret til tidligere.

NOTE:
Forhør dig har du nogen plugins, som fjerner HTML-kommentarer. Det ser ud som du gør - kabine dine problemer ligner noget fjernet vBET kommentarer (ikke oversætte igen, og for ikke at re-encode igen). Så din kabine problemer vil forsvinde, når du slukker strippe HTML-kommentarer.

Fortæl hjalp det:)

Wulf
06-08-11, 05:33
Hvordan ville du finde det plugin, der fjerner HTML-kommentarer? Vi har et par plugins på vores site, men ikke sikker på hvor du skal begynde.

Beklager, slettede den forudgående arbejdsdag eksempel. Jeg tilføjede igen og kan findes her: (Nederlands) Site vertaler (http://saabworld.net/nl/f26/site-vertaler-2530/ # post12797)

Jeg har også gjort det muligt polsk så er du velkommen til at teste dig selv.

vBET
06-08-11, 10:47
vbseo har mulighed for at fjerne html kommentarer - hvis du bruger vbseo det er godt sted at starte.

Ser på eksempel er jeg næsten sikker på, at det handler om html kommentarer - som jeg så dig prøvet det også på vores forum og kunne ikke genskabe problemet. Vær bare finde, hvad der er at skære din html kommentarer ud og slukke for denne funktionalitet.

Wulf
06-08-11, 17:18
Tak, vil jeg nødt til at gå igennem mmods på mit websted og vil begynde wwith vBSEO.

Jeg fandt denne tråd, der omhandler det samme problem. Men jeg har ikke vB4: Supercharged på mit websted.

Wulf
06-08-11, 17:48
Jeg fandt denne indstilling under VBSEO - Andre forbedringer. Jeg skiftede til Nej, og det ser ud som om det har løst problemet. :)


Oprydning HTML-kode?
Vælg 'Ja' for at fjerne unødvendige whitespace tegn og HTML kommentarer fra kildekoden på dit forum sider. Dette øger C2C (Content til Code)-forholdet og reducerer sidestørrelser, hvilket resulterer i en netto performance forøgelse og reduktion i båndbredde påkrævet.
BEMÆRK: Hvis kommentarer (eller HTML-tags) på dine sider ikke er lukket korrekt med deres tilhørende ende-tags, så denne mulighed kan forårsage dine sider ikke vises korrekt. Vær sikker på at din skabeloner indeholder fejlfri HTML-tags og kode.

Du ønsker måske at medtage dette i readme-fil med installation instrukser. Det i øjeblikket er ikke nævnt for ændringer i vBSEO indstillingerne.

vBET
06-08-11, 19:25
Rigtig god idé - jeg tilføjer det til integration instruktioner lige nu! Tak:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1