PDA

View Full Version: Løst Oversat Forum Links Viser 404-fejl

texans
18-07-11, 18:02
Jeg har gennem denne installere proces flere gange nu, og jeg kan ikke ud til at løse disse 404 fejl.

Problem: Oversat forum links er at skabe 404 fejl (indeks og tråd webadresser ud til at virke)

URL: phoneforum.com / fora /

Venlige URL'er: Jeg bruger tilstand Omskrivning venlige URL'er - Canonical URL-Streng

vBet Main: Forum Directorys / fora

Mit Forum htaccess er som følger

# Forfatter: Matty Asien
# Version 1.6

RewriteEngine On
Options + FollowSymLinks
RewriteBase / fora /

# # # Dette er en lille ekstra sikkerhed og kan fjernes

RewriteRule ^ omfatter /(.*) index.php
RewriteRule ^ vb /(.*) index.php
RewriteRule ^ pakker /(.*) index.php

# # # Dette er det faktiske Rewrite

RewriteRule arkiv / index.php? / $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule index.php? language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule $ 2? Language = $ 1 [QSA]

RewriteRule ^ tråde / ([0-9 ]+)(?:/?$|(?:-[^/]+))(?:/?$|(?:/ side ([0-9] +) ?)) showthread.php? T = $ 1 & side = $ 2 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ medlemmer / ([0-9] +) member.php? U = $ 1 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ Forums / ([0-9 ]+)(?:/?$|(?:-[^/]+))(?:/?$|(?:/ side ([0-9] +) ?)) forumdisplay.php? f = $ 1 & side = $ 2 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ blogs / ([0-9 ]+)(?:/?$|(?:-[^/]+))(?:/?$|(?:/ side ([0-9] +) ?)) blog.php? u = $ 1 & side = $ 2 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ poster / ([0-9 ]+)(?:/?$|(?:-[^/]+))(?:/?$|(?:/ side ([0-9] +) ?)) entry.php? b = $ 1 & side = $ 2 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ liste /([^/]*/)([ 0-9] +) list.php? R = $ 1 $ 2 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ indhold /(.*) content.php? R = $ 1 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ widget / config / ([0-9] +) widget.php? R = config / $ 1 &% {QUERY_STRING}

Enhver idé om, hvad jeg gør forkert?

TIA!

vBET
19-07-11, 00:58
Som jeg ser lige nu er det fungerer godt. Har du stadig har spørgsmål, eller det er fastsat i forvejen?

Fortæl det har du stadig brug for hjælp og hvis ja, så vær venlig at give side URL hvor problemet findes.

texans
19-07-11, 02:42
Tak for svaret!

Nej, er det stadig ikke fungerer korrekt. Indekset side og tråde arbejde, men det enkelte forum kategorien forbindelser ikke.

ex: phoneforum.com/forums/da/36-Canadiske-Wireless-Carriers

En ting jeg bemærker i forhold til dette forum er, at min egentlige forum kategori links er oversat, som dette forum fastholder den engelske hjemmeside, selv når du bruger et ikke-engelsk oversættelse.

Jeg har lyst til dette er spørgsmålet (jeg kan tage fejl), men jeg er ikke sikker på hvordan du ændrer det.

Tak igen for svaret.

vBET
19-07-11, 17:52
Det eksempel du gav, er at ikke eksisterende indhold - det virker ikke engang når de ikke er oversat:
phoneforum.com/forums/36-Canadiske-Wireless-Carriers

Jeg kan stadig ikke se noget problem - jeg var der, og jeg ser indholdet er oversat godt. Kan du vise mig URL, hvor jeg kan se det - den, du gav ikke eksisterer, så det kan ikke oversættes ...

texans
19-07-11, 18:07
Højre, Dette er problemet nøjagtigt.

Dette er standard forum kategori, der refereres til i standard engelsk synspunkt:
phoneforum.com/forums/forums/36-Canadian-Wireless-Carriers

Jeg refererede, hvad der sker, når det er oversat. Den egentlige link URL bliver oversat så godt og resulterer i en 404.

phoneforum.com/forums/da/36-Canadiske-Wireless-Carriers

Forummet kategori links ikke virker, når oversat til alle sprog fra engelsk. De har alle resultere i 404 fejl sider. Indekset og tråde gør arbejdet når de bliver oversat, bare ikke er et forum kategori links.

vBET
19-07-11, 18:27
OK - nu ser jeg problemet. Det er kun for forum URL ikke for tråde - Jeg var på udkig i forkerte sted.

Jeg kan se årsagen til problemet links er omdirigeret og 2. / fora / er fjernet derfra. Indstilling:
http://www.phoneforum.com/forums/pl/forums/36-Canadian-operatorów-bezprzewodowych
Jeg er omdirigeret til:
www.phoneforum.com/forums/pl/36-Canadian-operatorów-bezprzewodowych

Jeg ved ikke, hvorfor det sker sådan. Måske har du forkert vBET konfiguration til forum mappe. Eller vi kan prøve med indstillingen holde bibliotek for det (bør ikke være nødvendigt). Venligst PM mig adgang detaljer til din Admin CP og FTP - jeg vil tjekke det.

texans
19-07-11, 18:34
Tak Michal:)

PM Coming

vBET
21-07-11, 22:49
Som jeg skrev i går af PM spørgsmålet er, fordi du har dobbelt / fora i din webadresse. vBET fjerner en af dem, fordi det er samme som din forum mappe og vBET skal sikre, at sprog kode vil være efter det. Så forum bibliotek er fjernet og tilsættes derefter igen foran URL lige før sprogkode. For at undgå dette og for at få dit forum links, korrekt genereret skal du bruge denne quick fix efter hver vBET opdatering (nu er det allerede sker på dit forum):
1. Åbn / includes / vbenterprisetrasnlator_functions_url_tracking.php
2. Find:

if (0 === strpos($address, $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumdir'].'/')) {
$address = substr($address, strlen($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumdir']));
}

3. Fjern / kommentere det.

Dette vil løse problemet med forkerte URL'er generation. Du stadig har problemer med omdirigering. Jeg arbejder stadig på det.

vBET
21-07-11, 23:16
Enhver af Access Detaljer, du sender virker ikke længere - jeg er ikke i stand til at afslutte jobbet ... Venligst PM passende adgang til oplysninger, så jeg vil være i stand til at fortsætte.

vBET
22-07-11, 12:11
Som fik info ved PM du planlægger at ændre tour / fora / forummer links og har ikke brug for vores støtte lige nu. Jeg indstilling denne tråd som løst. Hvis du vil have samme problem, når dine ændringer så skriv her. I tilfælde af andre spørgsmål skal du åbne en tråd om et emne.

texans
24-07-11, 22:35
Højre. Jeg ønsker ikke at have en hacket op version af denne mod (så jeg kan forsøge at finde en anden fix hver opdatering) til en standard vBulletin installation, der sker for at være i en mappe kaldet / fora. Hvordan kan en standard vBulletin installere i en mappe med navnet / fora ikke være understøttet af standard mod? At tænke sig, at jeg installerede den "stabile" version slag mit sind.

Efter en hel uge frem og tilbage for at nå til dette punkt, jeg besluttede jeg ville prøve vbseo da det ser ud som det ser ud til at fungere godt med vbet. FORKERT!

Jeg har fundet mindst 3 bugs med en standard vbseo installere og tilføje vbet på toppen. Jeg har faste en ved at søge på forum og har 2 mere, der er åbne.

Du behøver ikke synes at ville hjælpe mig via PM. I stedet får jeg at typeout hvert nyt spørgsmål her igen og vente en dag mellem hvert svar, så jeg kan få disse fast så godt. Imens alle mine links i Google går til en tom side. Awesome!

Du behøver realisere en kunde, der betaler for mod og en nonbranded gebyr ikke ønsker at tilbringe mere end 30 + timer og en dag mellem udstedelser at fastsætte, hvad der skal være standard rigtige? Problemet med, hvis det ikke virker vil vi ordne det er fint, men på dette tempo du ikke overvejer værdien af dine kunder tid. Denne mod har kostet mig så pokkers meget i tabt produktivitet på toppen af de $ 200 jeg betalte for det, der gør mig syg - og jeg er stadig ikke længere henne end jeg startede.

Det sikker på virker som en masse af de "løst" problemerne er mere fra frustrerede kunder, der giver op og ikke besvare spørgsmålet. Hvorfor tror du det er?

vBET
26-07-11, 09:07
Svaret for første spørgsmål blev allerede sendt til dig via PM tidligere. Jeg ved ikke, hvorfor du spørger igen. Svaret er det samme - det er første gang, når vores kunder (og vi har masser af kunder) har forum undermappe / fora og derudover skaber et andet virtuelt bibliotek / fora i URL have / fora / forummer Dette er simpel forklaring på, hvorfor vBET er ikke klar til lige nu at støtte en sådan situation, og det er derfor, det bryder. vBET nødt til at parse URL'er under oversættelsen, og det fjerner / fora, som er foran dine links til at sætte der sprogkode og tilføje / fora igen på forsiden af URL. Situationen kan lide / fora / fora er meget usædvanligt - vi har det første gang. Jeg kan ikke give dig andre svar på samme spørgsmål, uanset hvor mange gange det vil blive bedt om - ja, din situation er meget usædvanligt.

Vi kender ikke jeres problemer med vBSEO - denne tråd handler om andre spørgsmål - skal du åbne ny tråd til nye spørgsmål, hvis det stadig eksisterer. Vi er ikke i stand til at hjælpe med spørgsmål, som vi ikke informeret om.

PM ikke bruges til støtte. Vi bruger PM for at få adgang til data. Support af forum. På forum kan vi håndtere problemet tråde, vi ser hele problemet historie og temaer er tilgængelige for hele vores personale. Du ved det allerede. Beklager, men jeg er ikke sikker på, hvorfor vi diskuterer det her offentligt. Hvorfor er du informere mig, at jeg bad dig om at skrive på forum, ikke af PM. Jeg skrev det til dig - jeg ved det. Hvad er dit formål med dette indlæg - har du brug for hjælp med dette emne? Hvis ja, bedes De beskrive. Hvis ikke wit dette ene - du åbne ny tråd til nye spørgsmål. Hvis der er nogen spørgsmål så stor:)

Bemærk venligst, at du bad os til at stoppe med at arbejde med dette spørgsmål og skrev, at du vil lavet nogle store ændringer på dit forum. Så vi stoppe med at arbejde på denne måde, som du har bedt om. Det betyder ikke mater har du BF licens eller ej - hvis du ikke vil have det og bede os om at stoppe med at arbejde på spørgsmål, som vi vil lytte din spørge. Jeg forstår ikke pointen.

Venligst holde sig til det punkt - hvilken hjælp har du brug for?

Ikke besvaret fejlfinding ofte løses problemer (ved PM) om, hvilken tråd ejerne ikke bekymrer sig mere, så dem, opholde sig uden svar. Vi havde endelig 2 indlæg fra brugere, der aldrig har skrevet om hjælp, bare skrev, at de brugte gamle vBET version. Det er op til brugeren vil han gjort opdateringer og brug bug gratis versioner eller bruge gamle.

texans
26-07-11, 11:12
Du kender mit problem, og du bør indse formålet med indlægget. Utilfredshed med dit produkt.

En standard installeret i mappen / fora er ikke usædvanligt. Jeg forventede din software til at arbejde for denne situation. Jeg brugte vBulletin anbefalede htaccess som skabte / fora / forummer url struktur.

En standard vbseo installation er ikke usædvanligt. Jeg forventede din software til at arbejde for denne situation. Jeg havde mindst 3 store fejl, der resulterer i tusinder af blanke sider, herunder hver enkelt side indekseret af Google.

Jeg vil gerne have en tilbagebetaling venligst.

vBET
26-07-11, 23:30
Situationen, når kunden nægter vores support er ikke kvalificeret til refusion.

Jeg kender ikke dit problem faktiske status - du fortalte os, at stoppe med at arbejde på spørgsmål, som allerede var delvist løst, fordi man ønskede at lavet store ændringer på dit forum. Så vi stoppe med at arbejde på det. I dette øjeblik jeg har brug for din beskrivelse af problemet status og grønt lys til at begynde at arbejde på det. Jeg selv ikke ved, er det stadig samme problem. Du PM noget nyt problem, efter dine ændringer - det gjorde vi ikke få nogen ny tråd åbnet for nye spørgsmål. Vær åbne nye tråd til nye spørgsmål, og vi vil begynde at arbejde på det.

Endnu en gang, fordi du ikke forstår spørgsmålet årsag. Det er IKKE / fora bibliotek skyld - det er meget ok. Vores eget forum bruger undermappe i URL - du kan se dette her. vBET understøtter undermappe i forum URL.
Dit problem er, fordi du har dobbelt / fora / forummer og det er meget usædvanligt. Det er første gang, når vi ser en sådan situation, og det kræver, at vores støtte til gjorde det arbejde korrekt for dit forum. Dette problem påvirker kun din sub-forum sider. Alle andre links (til tråde og så videre) ikke har dobbelt / fora / forum), og det er derfor, hele dit forum oversættelse virker perfekt bortset fra sub-forum sider. Og dette er grunden til dit forum har brug for vores støtte til at få det til at virke perfekt overalt. Det du afviser vores support indvilliger du i at få disse sider ikke oversat. Hvis du vil have det oversat Beskriv faktiske status for problemet og PM faktiske adgang detaljer.

Denne tråd handler ikke om at diskutere din vbseo problem - vi kender ikke din vbseo problem. Vi arbejdede her om noget andet. Vær åbne nye tråd til din vbseo problem, og vi vil arbejde på det. Vi kan ikke fortælle hvorfor du har vbseo spørgsmål uden at have oplysninger om det. Vi kan ikke fortælle det integration spørgsmål, konfiguration problem, eller det er ikke relateret til vBET overhovedet. Vi kan heller ikke tilbagebetaling i situation, hvor kunde krav om nogle ikke er beskrevet problemet, nægter at åbne nye tråd og beskrive det. At nægte at beskrive dit problem i nye tråd, du nægter at acceptere vores support. Vær åbne nye tråd til dit nye spørgsmål, og vi vil støtte dig:) Håber dette vil blive løst hurtigt:)

texans
27-07-11, 00:46
Lad mig gøre dette klart. Jeg ønsker ikke en hacket UP VERSION AF DENNE MOD.

Det er ikke, hvad jeg betalte for, og nej jeg har ikke en enestående situation. Jeg har haft to meget standard situationer. Dette produkt er ikke som annonceret.

Jeg vil spørge igen. Venligst tilbagebetaling mine penge.

I modsat fald vil resultere i en tilbageførsel.

Jeg virkelig ønsker at bruge dette produkt, men som jeg har nævnt før jeg ikke ønsker en hacket op version for at gøre det arbejde. Det er ikke værd hovedpine, når det drejer sig tid til at opgradere mit forum.

vBET
27-07-11, 17:43
Og jeg vil gentage igen - du har meget usædvanlig situation. Have dobbelt / forums / fora er ikke noget, hvad du ser i hvert forum. Faktisk dit forum er den eneste, der har sådanne ting, som vi kender til. Derfor er denne situation, kræver vores støtte til at gøre det fuldt funktionelt, annonce, der er grunden til i dette øjeblik vBET arbejder på dit forum uden at oversætte sub-forums sider ad alle andre sider er omregnet godt (kun sub-forum sider har dobbelt / fora / fora i URL).

Vi tilbyder dig gratis support for at gøre det fuldt funktionsdygtigt. Det er dit valg at acceptere det eller afvise det. Ved at nægte du beslutter dig for at have vBET ikke fuldt funktionel på dit forum. Og vi vil ikke refundere, fordi brugeren beslutte, at der ikke har fuld vBET funktioner. Det vil være fuldt funktionsdygtig, når du accepterer vores support.

Hvis du virkelig ønsker vBET arbejder på dit forum - bare Modtag vores support, og lad os gøre det fuldt ud at arbejde på dit forum. Vi også sende dig tips om at ændre dit forum konfiguration og slippe af med dobbelt / fora / forummer form, URL (som ærligt ser meget, meget mærkeligt). Du hævder, at du vil have vBET funktionel på dit forum, men du nægter at bruge vores støtte og ignorere vores tips. Dette er din beslutning - vi kan ikke tvinge dig til at bruge vores support. Hvis du beslutter dig for at få din sub-forum sider ikke oversat det er op til dig. Vi har stadig tilbyde dig gratis support og fuldt funktionel vBET. Afvisning af vores støtte ikke opfylder betingelserne for tilbagebetaling.

texans
30-07-11, 12:38
Jeg har præciseret et perfekt tidslinje over hvad der skete her, Michal og du bekvemt slettet den som spam. Der var ingen spam i posten Michal.

Classy.

Der er tydeligvis en stor sprogforståelse hul her, som jeg finder meget ironisk.

Hacket = Modificeret - Som i Jeg vil ikke have en stærkt modificeret udgave af dette script, da det er for svært at opgradere.

Jeg sagde ikke noget om dig eller nogen anden hacking mit forum.

Der er også et spørgsmål om jer, der læser, hvad der er bekvemt for dig og uden hensyntagen til resten. Uheldigt for dine kunder.

Forhåbentlig vil du forstå mit indlæg var ikke spam, så jeg vil tilføje det igen nedenfor. ;)

vBET
30-07-11, 13:33
Det var SPAM og fidus det er grunden til det er fjernet. Du skal blot gentaget alle oplysninger, som er inkluderet i denne tråd + skrev falske oplysninger om, hvordan det går (se venligst vores private meddelelser, hvis du har brug for at minde hvordan det går). Hverken SPAM eller svindelnummer er ikke tilladt på dette forum, og jeg kender ikke noget forum, hvor administrationen er enige om det.

Der var ikke kræver nogen stor ændringer i vBET. Jeg tror, du får det hele ud af proportioner. På det tidspunkt da vi arbejdede på det problem, du fik oplysninger om en enkelt ændring - 3 linjer kode til at fjerne ét sted Også spørgsmålet her er ikke på grund af ombygning, men fordi du var vred over, at du var nødt til at åbne nye krydset for nye spørgsmål (du blev bedt om ikke at skrive i PM, men i ny tråd). Og i stedet du skrev her på gamle tråd handler som vi svigte dig, når du har fortalt os, at stoppe med at arbejde om emnet. Hvad gjorde mig forvirret i starten, fordi jeg virkelig var ikke sikker på er det stadig gammelt problem eller på grund af ny en, fordi du skrev her. Venligst holde sig til det punkt. Hvis du har brug for støtte med dette spørgsmål - så skriv om dens faktiske status på denne tråd. Hvis du har problemer med noget andet - du åbne ny tråd, så vi vil vide, at spørgsmålet er egentlig handler om. Hvis du har problemer med vBSEO - dette er ikke tråd om det. Skal du åbne en ny. Også hvis problemet er noget andet, hvorfor har du stadig ting, at det vil kræve nogen vBET ændringer?

Håber du beslutter dig for at bruge vores støtte og give os mulighed for at gøre vBET fuldt funktionel på dit websted. Hvad vi vil blive meget glad:)

texans
30-07-11, 13:37
Jeg giver op.

vBET
30-07-11, 13:46
Du behøver ikke at. Vi tilbyder dig gratis support til at have vBET fuldt funktionel på dit forum:) Vi gjorde det hele tiden. Du skal blot acceptere det. Selvfølgelig kan vi ikke tvinge dig til at bruge vores gratis support og har vBET fuldt funktionelle - det er din beslutning om at tage det eller afvise.

texans
30-07-11, 14:28
Som jeg har fortalt dig 10 gange nu jeg ikke har tid (investeret over 30 timer nu og på et enormt tab), heller ikke jeg ønsker at få en stærkt modificerede version af denne software, da det er en stor hovedpine, når det kommer tid til at opdatere den.

Det er som om, jeg har ikke angivet hver af disse bekymringer gentagne gange igen og igen. Du skal kun lytte til, hvad du hvad du skal høre. Du er mod ikke arbejde med 2 basisinstallationer, og jeg har ikke tid til at besværet med din "støtte" eller et stærkt modificeret software.

Tilføj til, at du kun høre, hvad der er tæt på dig og ikke forstår en masse grundlæggende engelsk, og at kun tilføjer til den tid, der kræves for at arbejde sammen med dig.

Du slettede min tidslinje igen, som ikke har nogen "spam eller fidus", som du kalder det, er det kun fakta om dette spørgsmål.

... Ja, jeg er færdig. Jeg giver op. Du vinder! Du har mine penge.

Hvis nogen ønsker, er en billig mærkevarer licens, bare PM mig.

vBET
30-07-11, 15:00
Bemærk, at når du bruger vores gratis support, du behøver ikke at investere noget tid - det er vores medarbejdere, som løser problemet. Så accepterer vores gratis support, du don ikke at bruge nogen tid på dette spørgsmål. Også jeg vil gerne minde om, at man ikke behøvede at bruge de 30 timer - det var din beslutning, fordi du nægtede vores support.

Også jeg har lyst til det er hensigtsmæssigt at skrive igen (jeg lige har skrevet det før, men det synes at være ikke lagt mærke til), at det ikke er klart på dette tidspunkt ikke vBET vil kræve nogen ændringer, fordi du har ændret dit miljø, og nu har du helt forskellige problem med vBSEO - det kan være konfigurationen eller integration problem. Så i dette øjeblik er vi ikke engang klart, har du nogen problemer med vBET selv eller er det spørgsmålet på andet niveau. Vi kan ikke fortælle det, fordi du afviser vores støtte og kun gentage, at du har nogle nye problem med vBSEO, som du nægtede at beskrive om forum ...

Vi tydeligt forstå hver din sætning og se alle vores sætning. Du skal acceptere, at afvisning af vBET støtte ikke opfylder betingelserne for tilbagebetaling. Vi vil gerne støtte dig og gøre vBET fuldt funktionel på dit forum:) Du skal bare nødt til at acceptere vores støtte. Vi er kede af at høre, at du foretrækker ikke at bruge vores support, stadig er det din beslutning, som gjorde vBET ikke fungerer perfekt på dit forum, hvor du har usædvanlige konfiguration, som aldrig sket før på vores kunder fora.

Ja, din sidste 2 indlæg inkluderet SPAM og fidus - du var allerede informeret om det, og så skal du bare spammet fjernet meddelelse igen. Og du blev informeret igen, hvorfor det blev fjernet. Hvis du ikke tjekke din PM - her er den forklaring, du allerede kom med som svar på din besked (med selve meddelelsen).

Dit svar at fjerne din SPAM + SCAM besked:

Jeg er bare fortælle sandheden Michal. Jeg er ked af det ikke passer dig. Du beder om, at folk på vbseo tillade fri diskussion, men du vil ikke gøre det samme. Hmmm.

Vores svar på dit hævder, at det ikke var SPAM + Svindel:

Det er ikke noget om at være convinient. Læs venligst hele tråden - alt hvad du skrev det allerede er medtaget der! Hvordan du kan endda fortælle om ikke at være praktisk, hvis vi tillader at blive det der? Vi simple at nikke mulighed for dobbeltarbejde - ALLE dobbeltarbejde er spam. Du ved det - du har forum siden 2002.

Ligeledes er der ingen eneste sande - du skrev falske oplysninger om, hvordan det går. Jeg har simpelt minde jer dette ved at besvare den gamle PM, hvor du kan se, at du har ændret password uheld og undskylder for dette - det var ikke som om du skrev, at du var vred, fordi du ikke ønskede ændringer - på dette tidspunkt ingen ændring blev foretaget endnu ! Vi vil ikke tillade at skrive falske oplysninger. Jeg er ikke kalde det løgn, fordi jeg går ud fra ethvert folk vil have noget godt, så jeg antager at du simpelthen lavet fejl her.

Jeg kan ikke se det går nogen steder. Hvis du har noget at tilføje må du ikke gentage - det vil blive fjernet som spam. Hvis du ønsker at tilføje noget nyt - vi vil være glade for at vide, hvad den faktiske status for problemet og tilbyde dig vores support:)

Denne tråd handler om dit problem med / Forum / fora sider. Hvis du har noget at tilføje om dette spørgsmål så skriv gratis. Hvis du blot ønsker at lavet nogle offentlige støj - venligst stop. Vi er stolte over, at vi tilbyder vores kunder gratis support. Vi er stolte over, at vi ca tilbyder det også til dig. Du kan have vBET fuldt funktionel på dit forum, hvis du ønsker det. Hvis du ikke ønsker at bruge vores støtte, vi kan ikke tvinge dig. Alligevel kan vi ikke refundere, fordi brugeren har besluttet for ikke at have fuldt funktionel vBET og nægte vores support.

Så nu som før - vi tilbyder dig vores gratis support og fuldt funktionel vBET på dit forum, der ikke understøttes endnu konfiguration (fordi det sker den allerførste gang, at vores kunder har en sådan konfiguration). Vi vil være meget glade for at støtte dig:)

vBET
31-07-11, 13:14
Tråd lukket på grund af masse spam og fidus + skiftende tråd historie med forfatterens noter som:

***** Bemærk: Du slettede mit indlæg igen. Hvis du vil tage mine penge, du bliver nødt til at forbyde mig, hvis du ikke vil have mig at skrive min side. ****

Til tråd forfatter: Du behøver ikke at informere os, at vi fjernede din Svindel post - vi ved det perfekt, og vi selv skrive dig, hver gang note beder dig om at stoppe, hvad du gør. Bemærk, at vi har fuld historien for vores PM beskeder. Hver gang, når du skrev Svindel vi sender dig tilbage din gamle PMs give beviser, at du er ved at skrive falske oplysninger og fidus er ikke tilladt. Endnu en gang - skal du stoppe med at gøre dette. Vi kabine ved, hvordan det var og alle mennesker kan læse her vores offentlige diskussion.

Vi ønsker ikke at forbyde dig. Du er vores kunde. Alligevel vil vi ikke tillade at snyde eller SPAM. Vi vil gerne støtte dig med din nye problem, hvis du accepterer vores support. Vi vil gerne gøre vBET fuldt funktionel på dit forum:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1