PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Traduït fòrum enllaços que mostra l'error 404

texans
18-07-11, 18:02
Tinc a través d'aquest procés d'instal lació diverses vegades i em sembla que no pot corregir aquests errors 404.

Problema: Traduït enllaços del fòrum són la creació de 404 errors (índex i url fil sembla funcionar)

URL: phoneforum.com / fòrums /

Les URL: Estic usant la manera de reescriptura d'adreces URL friendly - URL canònica estricta

VBET principal: Directorys fòrum / fòrums

La meva Fòrum htaccess és el següent

# Autor: Matty Àsia
# Versió 1.6

RewriteEngine On
Opcions + FollowSymLinks
RewriteBase / fòrums /

# # # Aquest és un títol poc més i es pot treure

^ RewriteRule inclou /(.*) index.php
RewriteRule ^ vb /(.*) index.php
RewriteRule ^ paquets /(.*) index.php

# # # Que es va escriure el REIAL

RewriteRule arxiu / index.php? / $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule Categories language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule $ 2? Language = $ 1 [QSA]

RewriteRule ^ fils / ([0-9 ]+)(?:/?$|(?:-[^/]+))(?:/?$|(?:/ pàgina ([0-9] +) ?)) showthread.php? t = $ 1 & page = $ 2 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ membres / ([0-9] +) member.php? U = $ 1 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ fòrums / ([0-9 ]+)(?:/?$|(?:-[^/]+))(?:/?$|(?:/ pàgina ([0-9] +) ?)) forumdisplay.php? f = $ 1 & page = $ 2 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ blogs / ([0-9 ]+)(?:/?$|(?:-[^/]+))(?:/?$|(?:/ pàgina ([0-9] +) ?)) blog.php? o = $ 1 page = $ 2 i &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ entrades / ([0-9 ]+)(?:/?$|(?:-[^/]+))(?:/?$|(?:/ pàgina ([0-9] +) ?)) entry.php? b = $ 1 & page = $ 2 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ llista /([^/]*/)([ 0-9] +) list.php? R = $ 1 $ 2 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ contingut /(.*) content.php? R = $ 1 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ widget / config / ([0-9] +) widget.php? R = config / 1 $ &% {QUERY_STRING}

Alguna idea del que estic fent malament?

TIA!

vBET
19-07-11, 00:58
Com jo ho veig en aquest moment està funcionant bé. Encara tens problema s'ha fixat o ja?

Si us plau, digui el que encara necessita ajuda i en cas afirmatiu, indiqui URL de la pàgina on el problema existeix.

texans
19-07-11, 02:42
Gràcies per la resposta!

No, encara no està funcionant correctament. La pàgina d'índex i els fils de treball, però els enllaços fòrum en les categories individuals no ho fan.

per exemple: phoneforum.com/forums/da/36-Canadiske-Wireless-Carriers

Una cosa que puc tenir davant d'aquest fòrum és que els meus vincles reals categoria del fòrum, que es tradueixen en aquest fòrum manté la URL Anglès fins i tot quan s'utilitza una traducció no-Anglès.

Sento que aquest és el problema (puc estar equivocat), però no estic segur de com canviar això.

Gràcies de nou per la resposta.

vBET
19-07-11, 17:52
L'exemple que va donar és que el contingut no existent - no funciona fins i tot quan no es tradueix:
phoneforum.com/forums/36-Canadiske-Wireless-Carriers

Encara no puc veure cap problema - Jo hi era i visualitza'n el contingut es tradueix així. Si us plau, mostreu-me URL on es pot veure - el que li va donar no existeix pel que no es pot traduir ...

texans
19-07-11, 18:07
Dreta, Aquest és el problema exactament.

Aquesta és la categoria del fòrum per defecte es fa referència a la vista per defecte Anglès:
phoneforum.com/forums/forums/36-Canadian-Wireless-Carriers

Em vaig referir el que succeeix quan es tradueix. L'adreça URL de l'enllaç real es tradueix així i els resultats en un 404.

phoneforum.com/forums/da/36-Canadiske-Wireless-Carriers

Els enllaços de categoria del fòrum no funcionen quan es tradueix a qualsevol idioma d'Anglès. Que tots els resultats en 404 pàgines d'error. L'índex de temes i fer la feina quan es tradueix, no només els enllaços a les categories del fòrum.

vBET
19-07-11, 18:27
OK - Ara que veig el problema. És només per a la direcció URL del fòrum no de discussions - que estava buscant en el lloc equivocat.

Veig que la causa dels enllaços es redirigeixen tema i segon / fòrums / es retira d'allà. Marc:
http://www.phoneforum.com/forums/pl/forums/36-Canadian-operatorów-bezprzewodowych
Estic redirigit a:
www.phoneforum.com/forums/pl/36-Canadian-operatorów-bezprzewodowych

No sé per què passa així. Potser tenen una configuració incorrecta per al directori de VBET fòrum. O podem tractar de mantenir amb la creació de directoris perquè (no hauria de ser necessari). Si us plau, em PM accés als detalls de la seva Admin CP i FTP - ho vaig a comprovar.

texans
19-07-11, 18:34
Gràcies Michal:)

Venint PM

vBET
21-07-11, 22:49
El que et vaig escriure ahir a la tarda el problema es deu al fet que tenen el doble / fòrums en el seu URL. VBET elimina un d'aquests, ja que és el mateix que el directori del fòrum i VBET ha d'assegurar que el codi d'idioma serà després d'ell. Així directori fòrum és treuen i afegeixen de nou al capdavant de la direcció just abans de codi d'idioma. Per evitar això i que els vincles generats fòrum adequat d'utilitzar aquesta solució ràpida després de cada actualització VBET (que ara ja està fet al fòrum):
1. Obrir / includes / vbenterprisetrasnlator_functions_url_tracking.php
2. Cerca:

if (0 === strpos($address, $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumdir'].'/')) {
$address = substr($address, strlen($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumdir']));
}

3. Eliminar / comentar-ho.

Això va a resoldre problema amb la generació d'adreces URL mal. Encara té problema amb la redirecció. Encara estic treballant.

vBET
21-07-11, 23:16
Cap de les dades d'accés que enviï ja no funciona - Jo no sóc capaç d'acabar el treball ... Si us plau detalls PM accés adequat pel que serà capaç de continuar.

vBET
22-07-11, 12:11
Com info PM està pensant en canvi de viatge / fòrums / fòrums enllaços i no necessiten del nostre suport en aquests moments. Sóc la creació d'aquest tema com a resolt. Si va a tenir la mateixa qüestió després dels canvis si us plau escrigui aquí. En el cas d'altres temes si us plau obre un fil per un problema.

texans
24-07-11, 22:35
Dreta. No vull tenir una versió hackejada d'aquest mod (perquè jo pugui tractar de trobar una altra solució cada actualització) per hi ha per defecte de vBulletin que passa a estar en un directori anomenat / fòrums. Com pot un vBulletin per defecte en un directori anomenat / hores no ser recolzat pel Ministeri de Defensa per defecte? I pensar que he instal lat la versió "estable" em sorprèn.

Després d'una setmana completa d'anada i tornada per arribar a aquest punt, vaig decidir que havia de tractar vBSEO ja que sembla que sembla que funciona bé amb VBET. ¡FALS!

He trobat almenys tres errors amb hi ha per defecte de Matías i l'addició de VBET a la part superior. He arreglat una navegar pel fòrum i té dos més que estan oberts.

No sembla que em vol ajudar a través de PM. En lloc d'això arribar a typeout cada nou aquí de nou i esperar un dia entre cada resposta perquè pugui obtenir aquests fixos. Mentrestant, tots els meus enllaços de Google vagi a una pàgina en blanc. ¡Impressionant!

T'adones d'un client que paga pel Ministeri de Defensa i una quota de nonbranded no vol gastar més de 30 hores i un dia entre les qüestions per arreglar el que ha tenir raó nivell? El problema amb ell, si no funciona ho arreglarem està bé, però a aquest ritme no s'està considerant el valor del seu temps als clients. Aquest mod m'ha costat tan condemnadament molt en la pèrdua de productivitat per sobre dels $ 200 que vaig pagar per ell que em posa malalt - i jo segueixo sense més al llarg del que va començar.

Segur que sembla que molts dels "resolt" els problemes són més els clients frustrats donar-se per vençut i no respondre a la qüestió. Per què creus que és?

vBET
26-07-11, 09:07
La resposta a la primera pregunta ja l'enviarem per PM anterior. No sé per què està fent una altra vegada. La resposta és la mateixa - això és primera vegada que el nostre client (i tenim molts clients) han fòrum en el subdirectori / fòrums, ia més crea un altre directori virtual / fòrums a la URL que té / fòrums / fòrums Aquesta és l'explicació simple de per què no es VBET aquesta situació llest ara per donar suport i és per això que es trenca. VBET ha d'analitzar les URL a la traducció i elimina / fòrums establert al davant dels seus enllaços per posar-hi el codi d'idioma i afegir / fòrums de nou al capdavant de la URL. Situació com / fòrums / fòrums és molt estrany - el tenim per primera vegada. No et puc donar una altra resposta per la pregunta mateixa, no importa quantes vegades es va preguntar - si la seva situació és molt inusual.

No sabem els seus problemes amb mcloud - aquest tema és sobre una altra qüestió - si us plau fil obert noves tema nou si encara existeix. No són capaços d'ajudar amb l'edició no se'ns informa sobre.

PM no s'utilitza de suport. Fem servir PM per obtenir les dades d'accés. El suport és pel fòrum. En el fòrum podem manejar les discussions tema, veure l'historial d'edició completa i els números estan disponibles per a tot el nostre personal. Vostè sap que això ja. Ho sentim, però no estic segur per què ho estem discutint aquí en públic. Per què m'informa que li vaig demanar a escriure en el fòrum, no per la PM. El vaig escriure per a tu - Ho sé. Quin és el teu propòsit en aquest post - Necessita ajuda amb aquest problema? En cas afirmatiu, descriure. Si no és aquest un enginy - si us plau fil obert noves tema nou. Si no hi ha cap problema, llavors genial:)

Tingueu en compte que se'ns està demanant que deixi de treballar en aquest tema i va escriure que se li va fer alguns canvis importants en el seu fòrum. Per tant, deixar de treballar en aquest mateix manera que va demanar. No mater Té llicència de BF o no - si no la tenen i demanar que deixem de treball sobre el tema que s'escolti la seva pregunta. No entenc el punt.

Si us plau, pal fins al punt - el que ajuda necessita?

Resolució de problemes no va respondre sovint es resolen els problemes (per PM) sobre que els propietaris de fil ja no li importa que els queden sense resposta. Teníem, finalment, dos missatges dels usuaris que mai va escriure per ajudar acabo d'escriure que utilitzaven la versió VBET d'edat. És responsabilitat de l'usuari que va fer les actualitzacions i versions d'ús lliure d'errors o fer servir les antigues.

texans
26-07-11, 11:12
Vostè sap el meu problema i s'ha de donar compte de la finalitat del missatge. La insatisfacció amb el producte.

Hi ha per defecte de la carpeta / hores no són inusual. Jo esperava el seu programari perquè funcioni d'aquesta situació. He utilitzat el vBulletin recomana htaccess que va crear / fòrums / fòrums estructura de la URL.

Una norma vBSEO instal lació no és inusual. Jo esperava el seu programari perquè funcioni d'aquesta situació. Jo tenia almenys tres errors importants que es tradueixen en milers de pàgines en blanc incloent totes les pàgines indexades per Google.

M'agradaria un reemborsament si us plau.

vBET
26-07-11, 23:30
La situació quan el client es nega el nostre suport no es qualifica per al reemborsament.

No sé l'estat del seu problema real - que ens va dir de deixar de treballar en el tema que ja estava resolt en part, perquè volia fet grans canvis en el seu fòrum. Per tant, deixar de treballar-hi. En aquest moment necessito la seva descripció de la situació del tema i la llum verda per començar a treballar-hi. Jo encara no saben és que tema segueix igual. Vostè PM alguna cosa nova nombre després dels canvis - que no hi ha res nou fil obert a la nova edició. Si us plau, obriu nou fil per a la nova edició i començarem a treballar-hi.

Una vegada més, perquè vostè no entén la causa problema. NO és / fòrums culpa directori - això és molt bo. El nostre propi fòrum utilitza subdirectori a la URL - es pot veure això aquí. VBET recolza subdirectori a la URL del fòrum.
El problema es deu al fet que tenen el doble / fòrums / fòrums i això és molt rar. Aquesta és la primera vegada que veiem aquesta situació i que requereix el nostre suport al fet que funcioni adequadament per a la seva fòrum. Aquest problema només afecta el seu fòrum sub-pàgines. Tots els altres enllaços (a les rosques, etc) no tenen doble / fòrums / fòrums) i és per això que la seva traducció fòrum tot està funcionant perfectament, excepte les pàgines sub-fòrum. I és per això que el fòrum necessita el nostre suport perquè es funciona a la perfecció a tot arreu. Que es nega el nostre suport està d'acord que aquestes pàgines no es tradueixen. Si desitja que ho va traduir per favor descriure l'estat actual de la qüestió i detalls PM reals d'accés.

Aquest fil no es tracta de discutir el problema mcloud - no sabem el problema Matías. Ens estava treballant aquí de res més. Si us plau, obriu nou fil per al seu problema Matías i anem a treballar-hi. No podem dir per què han vBSEO tema sense tenir informació. No podem dir que és problema d'integració, un problema de configuració, o que no està relacionat amb VBET en absolut. Tampoc podem reemborsament en la situació de quan el client les afirmacions sobre algun tema que no es descriu, negant-se a obrir nou fil i ho descriuen. Negar-se a descriure el problema en el fil nou que es neguen a acceptar el nostre suport. Si us plau, obriu nou fil per al seu nou número i et suport:) Espero que això es resoldrà aviat:)

texans
27-07-11, 00:46
Vull deixar això clar. Jo no vull una versió hackejada en marxa d'aquest MOD.

Això no és el que he pagat, i no no tinc una situació única. He tingut dues situacions de morositat molt. Aquest producte no és com ho anuncien.

Vaig a preguntar de nou. Si us plau, retornar els diners.

El no fer-ho resultarà en un càrrec.

Tinc moltes ganes d'usar aquest producte, però com he dit abans jo no vull un hackejat fins a la versió perquè funcioni. No val la pena el mal de cap quan arriba el moment d'actualitzar el meu fòrum.

vBET
27-07-11, 17:43
I vaig a repetir una vegada més - que han situació molt inusual. Tenir doble / fòrums / hores no són una cosa el que es veu en tots els fòrums. De fet, el seu fòrum és l'únic que té tal cosa que es té coneixement. És per això que aquesta situació requereix del nostre suport perquè sigui plenament funcional, anunci que és per això que en aquest moment VBET està treballant en el seu fòrum sense traduir sub-fòrums ad pàgines totes les altres pàgines es tradueixen bé (només sub-fòrum tenen el doble de pàgines / fòrums / fòrums a la URL).

Li oferim suport tècnic gratuït perquè sigui plenament funcional. És la seva opció d'acceptar o rebutjar-lo. En negar-se a decidir tenir VBET no és totalment funcional en el seu fòrum. I no devolució perquè l'usuari decideix que no compta amb VBET complet. Serà completament funcional quan vostè accepta el nostre suport.

Si realment vols VBET a treballar en el seu fòrum - només si us plau, accepti el nostre suport i farem és totalment funcional en el seu fòrum. També li enviem consells sobre com canviar la configuració del seu fòrum i desfer-se de doble / fòrums / URL fòrums formulari (que sincerament es veu molt, molt estrany). Vostè diu que vol tenir VBET funcionals en el fòrum, però que es neguen a utilitzar el nostre suport i fer cas omís als nostres consells. Aquesta és la seva decisió - que no et pot obligar a utilitzar el nostre suport. Si vostè decideix que no al seu fòrum sub-pàgines traduïdes li correspon a vostè. Encara li oferim suport tècnic gratuït i VBET completament funcional. La negativa del nostre suport no qualifiquen per a un reemborsament.

texans
30-07-11, 12:38
Em escriu una línia de temps perfecta del que va passar aquí Michal i convenientment eliminat com a correu brossa. No hi havia spam en el missatge Michal.

Amb classe.

És evident que hi ha una bretxa enorme de comprensió del llenguatge aquí, que em sembla molt irònic.

Hacker = Modificat - Com en Jo no vull una versió altament modificada de l'script, ja que és molt difícil d'actualitzar.

No vaig dir res sobre tu o qualsevol altra persona hacking meu fòrum.

També hi ha un problema de vostès que llegeixen el que és convenient per a vostè i sense tenir en compte la resta. Per desgràcia per als seus clients.

Esperem que vostè entengui el meu missatge no era spam, així que vaig a afegir de nou a continuació. ;)

vBET
30-07-11, 13:33
Va ser spam i és per això que s'ha eliminat. Que es va limitar a repetir tota la informació que s'inclouen en aquest tema va escriure + informació falsa sobre com va (si us plau miri els nostres missatges privats si és necessari recordar com es va). Ni SPAM ni SCAM no està permès en aquest fòrum i jo no conec a cap fòrum en el que l'administració està d'acord en això.

No hi va haver cap modificació requereix d'alta en VBET. Crec que vostè ho aconsegueix fora de tota proporció. En el moment en què estava treballant en el problema que té informació sobre una modificació simple - 3 línies de codi per eliminar en un sol lloc També en aquest cas no és conseqüència de la modificació, sinó perquè estava enfadat perquè calia obrir nous marcada per nova edició (que se li va demanar que no escrigui en PM, però en el nou fil). I en el seu lloc es va escriure aquí a la rosca d'edat que actuen com si l'abandona, després que vostè ens va dir de deixar de treballar sobre el tema. El que em va fer confús al principi, perquè realment no estava segur que és qüestió d'edat o encara a causa d'un nou, ja que estava escrivint aquí. Si us plau, s'adhereixen a aquest punt. Per obtenir ajuda amb aquest tema - si us plau escrigui sobre el seu estat real en aquest fil. Si teniu problemes amb alguna altra cosa - si us plau fil obert nous perquè ho sabrem el problema realment. Si vostè té algun problema amb mcloud - això no és fil sobre això. Si us plau, obriu un de nou. A més, si l'assumpte és una mica més per què encara el que es requereix cap modificació VBET?

Esperem que vostè decideix utilitzar el nostre suport i ens permeten fer VBET completament funcional al seu lloc. El que serà molt feliç:)

texans
30-07-11, 13:37
Em dono per vençut.

vBET
30-07-11, 13:46
No ha de fer-ho. Li oferim suport tècnic gratuït perquè VBET completament funcional en el fòrum:) Ho hem fet tot el temps. Simplement ho accepten. Per descomptat que no et pot obligar a utilitzar el nostre suport tècnic gratuït i té VBET totalment funcional - és la seva decisió d'acceptar o rebutjar.

texans
30-07-11, 14:28
Com t'he dit 10 vegades no disposeu del temps (invertit més de 30 hores, ara i en una gran pèrdua) ni desig de tenir una versió molt modificacions d'aquest programari ja que és un gran mal de cap quan es tracta de temps per actualitzar-lo.

És com si jo no he declarat cadascun d'aquests problemes repetidament una i una altra. Només escolta el que el que ha de escoltar. Ets mod no funciona amb dos instal.lacions bàsiques i no tenen temps per les molèsties del seu "suport" o un programari molt modificades.

Afegeix a la que només escoltar el que sigui convenient per a vostè i no entenen molt de Anglès bàsic i que se suma al temps necessari per treballar amb vostè.

Ha eliminat una vegada més la meva línia de temps que no tenia cap "spam o frau" com vostè l'anomena, només els fets respecte a aquest tema.

... Sí, estic fet. Em dono per vençut. Vostè guanya! Vostè té els meus diners.

Si algú vol una llicència sense marca barata només em PM.

vBET
30-07-11, 15:00
Tingueu en compte que quan vostè utilitza el nostre suport gratuït no ha d'invertir el temps - que és el nostre personal, que resol el problema. Així que l'acceptació del nostre suport sense que Don no ha de gastar temps en el tema. També m'agradaria recordar-li que vostè no ha de passar les 30 hores - que era la seva decisió, ja que es va negar el nostre suport.

També sento que és apropiat tornar a escriure (jo només el vaig escriure abans, però sembla que no es va adonar) que no és clar en aquest moment es VBET es requereix cap modificació, perquè ha canviat el seu entorn i ara tenen completament problema diferent amb Matías - que pot ser de configuració o un problema d'integració. Així que en aquest moment no tenen clar què tens algun problema amb VBET si mateix o és problema d'un altre nivell. No podem dir, perquè vostè es nega el nostre suport i només repeteixen que tenen algun problema nou amb Matías, que es va negar a descriure en el fòrum ...

Entenem clarament cada un de la seva sentència i veure cada un de la nostra sentència. Si us plau, accepti el fet que el rebuig de suport VBET no qualifiquen per al reemborsament. Estarem encantats de donar suport i fer VBET completament funcional en el fòrum:) Només has d'acceptar el nostre suport. Ens sentim molt, que prefereix no utilitzar el nostre suport, encara és la seva decisió que va fer VBET no funciona a la perfecció en el fòrum en el qual tenen una configuració inusual que mai va passar abans en els fòrums de clients.

Si el darrer 2 missatges inclosos spam i - que ja estava assabentat d'això i llavors simplement spam de missatges de nou eliminat. I que se'l va informar una vegada més per què s'ha eliminat. Si no veure els teus PM - vet aquí l'explicació que ja té la major resposta al seu missatge (amb el missatge en si mateix).

La seva resposta per eliminar el correu brossa + missatge SCAM:

Només estic dient la veritat Michal. Ho sento, no és convenient per a vostè. Et demano que la gent de Matías permetre la discussió lliure, però no farà el mateix. Hmmm.

La nostra resposta als seus reclams que no era SPAM + SCAM:

ES res sobre ser convenient. Llegiu tota fil - tot el que es va escriure ja està inclòs allà! Com es pot fins i tot dir per no ser convenient si permetem que es quedi aquí? Nosaltres simple gest de complicitat permetre la duplicació - Tota duplicació és SPAM. Vostè sap que això - té el fòrum des de l'any 2002.

A més, no hi ha única i veritable - que va escriure la informació falsa sobre com va. Jo simples que recorden aquesta responent a la PM d'edat on es pot veure que ha canviat la contrasenya accidentalment i es disculpa per això - no era com vostè escriure que estava enfadat perquè no volia que les modificacions - en aquest moment cap modificació es va fer encara ! No permetrem a escriure una informació falsa. No estic demanant que es troba, perquè suposo que tots els que la gent vol alguna cosa bona, així que suposo que simplement comès un error aquí.

No veig que es va enlloc. Si no tens res a afegir si us plau, no repeteixi - serà eliminat com a correu brossa. Si voleu afegir alguna cosa nova - que estarà encantat de saber el que l'estat real del problema i li oferim el nostre suport:)

Aquest fil és sobre el seu problema amb / fòrums / pàgines de fòrums. Si vostè té alguna cosa a afegir sobre aquest tema si us plau escrigui lliure. Si el que desitja és fet una mica de soroll del públic - si us plau deixa. Estem orgullosos que li oferim el nostre servei al client gratuït. Estem orgullosos que ens ca que ofereixen també a vostè. Vostè pot tenir VBET completament funcional en el fòrum si ho desitja. Si no voleu utilitzar el nostre suport, no podem forçar. Encara no podem reemborsar perquè l'usuari decideix no VBET totalment funcional i es neguen el nostre suport.

Com ara com abans - li oferim el nostre suport lliure i VBET completament funcional en el fòrum que encara no han donat suport de configuració (perquè ocorre la primera vegada que els nostres clients tenen una configuració d'aquest tipus). Estarem molt feliços de suport:)

vBET
31-07-11, 13:14
Tema tancat per gran quantitat de SPAM i SCAM + canviant la història fil amb notes de l'autor com:

***** Nota: esborrat el meu missatge de nou. Si vostè va a tenir els meus diners haurà de prohibir si no vols que després del meu costat. ****

A l'autor fil: vostè no té per informar-nos que hem eliminat el missatge SCAM - que saben això perfectament i que fins i tot s'escriu cada nota el temps que li demanarà que deixi el que està fent. Tingueu en compte que tenim la història completa dels nostres missatges de PM. Cada vegada que va escriure SCAM li enviem de tornada a la seva antiga PMS donar proves de que vostè està escrivint informació falsa i estafa no està permès. Una vegada més - si us plau deixar de fer això. Hem posat de saber com va ser i tothom pot llegir aquí el nostre debat públic.

No vull prohibició. Vostè és el nostre client. Tot i això no permetrem ni a SCAM SPAM. Estarem encantats de col.laborar amb el seu nou número si accepta el nostre suport. Estarem encantats de realitzar VBET completament funcional en el fòrum:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1