View Full Version: Løst efter opdatering - intet virker længere
wowglider.de
12-04-11, 14:05
Hej, jeg bruger: vBulletin 3.8. 7vBSEO 3.6.0 guld undvBet 3,4 BetaSeit, som jeg opdateret vBet arbejdede mere. (se billeder)ImageShack album - 2 billeder (http://img163.imageshack.us/g/90349832.jpg/) også flagene er ikke længere repræsenteret korrekt (eller mere på alle).Jeg vil begynde og "produkt vbenterprisetranslator.xml" importeres, skal jeg gøre noget andet?Min .htaccess ser sådan ud:
RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www\.glider-forum\.de$ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://wow.glider-forum.de/$1 [R=301,L]
#RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
wowglider.de
12-04-11, 14:20
Også dine Readme.html er morsom, "finde: $vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ ttl);" det er ikke.
Okay, jeg redid alle installationstrin (men de var allerede gjort korrekt) Jeg kontrolleres for krøller
additional .ini files parsed /etc/php5/apache2/conf.d/curl.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/gd.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/mysql.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/mysqli.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/pdo.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/pdo_mysql.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/xcache.ini og for iconv
Registered Stream Filters string.rot13, string.toupper, string.tolower, string.strip_tags, convert.*, consumed, convert.iconv.*, bzip2.*, zlib.*
Flag er ikke vist .. oversættelse er ikke i orden ... hvad man skal gøre?
kamilkurczak
12-04-11, 14:48
ok, kan du opdatere alle vBET filer fra upload mappe igen:
- Vbenterprisetranslator_seo.php skal være i hovedmappe
importere igen product.xml fil fra gør-ikke-upload mappe.
din htaccess ser godt ud, hmm du reedit din vbseo indgivet til den oprindelige form
og efter alle ændringer - check vBET.
Hvis du stadig ikke virker, bedes du sende til mig ved PM din admincp og FTP-oplysninger, og jeg vil tjekke det
wowglider.de
12-04-11, 14:51
Jeg har allerede gjorde det 3 gange. Vil sende dig login.
kamilkurczak
12-04-11, 22:47
ok jeg venter på dine oplysninger.
wowglider.de
19-04-11, 17:08
Hvor længe skal jeg vente? Mit websted er at få deindexed, ive sende dig alle oplysninger!
Denne støtte bliver worser og worser .... hvis dette ikke er fastsat frem til fredag jeg vil fjerne mit abonnement.
kamilkurczak
19-04-11, 21:32
Jeg har uploadet endnu engang alle vBET filer - stadig ikke virker, jeg tjekkede din htaccess -. Alt er ok, men stadig ikke fungerer.
Jeg integreret vBSEO filer med vBET - stadig ikke fungerer.
Alle filer konfigurationer ser godt ud. Nu er jeg nødt til at tjekke konfigurationen i admincp, men jeg kan ikke bruge min admincp detaljer fra PM - kan du tjekke min adgang detaljer til din admincp endnu en gang?
for det andet, kan du prøve at deaktivere vBSEO og forsøger at bruge vBET, måske har vi en konflikt.
Jeg redigerede filer fra svævefly-forum.de, er det ok?
Flag fungerer godt nu. (Oversættelse af webadresser for)
Jeg lagde mærke til, at nogle gange al tekst forsvinder, og nogle gange teksten er oversat godt. Måske har vi et problem med forbindelse til Google.
wowglider.de
20-04-11, 11:42
Nu er det fungerer fint, jeg gjorde det samme ting som dig, men arbejder nu .. bruger du beta-filer?
wowglider.de
20-04-11, 12:24
men kan du fjerne branding igen?
kamilkurczak
20-04-11, 16:04
vBET oplysninger fjernes.
Så kan du bekræfte, at nu alt er ok?
wowglider.de
24-04-11, 10:15
Chorme -> alt okay.
INET Explorer 9 -> underlige ting skete med flag ... men oversættelsen okay. (Efter nogle genindlæser det synes at virke .. kan nogen bekræfte dette?)
Firefox 4 -> alt okay.
Chorme -> alt okay.
INET Explorer 9 -> underlige ting skete med flag ... men oversættelsen okay. (Efter nogle genindlæser det synes at virke .. kan nogen bekræfte dette?)
Firefox 4 -> alt okay.
Hvis der efter genindlæser flag er OK, så jeg formoder, det var cache emnet på IE side. Bemærk venligst, at vi tilføjet nye flag i sidste udgivelse, og alle flag er virkelig i ét billede (stor optimering af dit forum), så hvis IE stadig havde cached gamle så kunne du se mærkelige ting (som forkerte flag for forkerte links, nogle flag duplikeres eller noget i den). Det er kun browser problem med gamle cachede filer, som nu er gået, fordi nye billede blev taget fra din server - alt er ok:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):