PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Arxiu de còpia de seguretat de base de dades molt gran!

mario06
22-06-10, 08:23
Puc fer backup del meu fòrum un cop el feble a través de ssh, la còpia de seguretat no era més gran que 350 MB i ara es va copejar 1.2GB, crec que aquest podria ser el significat problema que no té problemes de donar-li suport, però si mai he de fer una restauració de bestiar 't el temps d'espera del servidor amb una còpia de seguretat de grans?

steve
22-06-10, 11:00
Puc fer backup del meu fòrum un cop el feble a través de ssh, la còpia de seguretat no era més gran que 350 MB i ara es va copejar 1.2GB, crec que aquest podria ser el significat problema que no té problemes de donar-li suport, però si mai he de fer una restauració de bestiar 't el temps d'espera del servidor amb una còpia de seguretat de grans?

Li suggereixo que consulti a aquests tipus de còpia de seguretat remota a través de rsync o FTP (http://www.bqbackup.com/) hem utilitzat durant uns anys i en l'actualitat al voltant d'1 TB de còpia de seguretat diària, és molt fàcil de configurar. Vostè, evidentment, pot anar a través d'alguns d'ample de banda, però que pot o no pot ser un problema depenent del seu pla de servidor.

Jo no sóc un expert, algú aquí té sens dubte un millor assessorament. Que és important no viure rsync bases de dades, en lloc de còpies de seguretat rsync hotcopied (google it) (http://www.google.com.au/search?hl=en&q=mysqlhotcopy) o un bolcat de SQL o de les seves còpies de seguretat del tauler de control.

La restauració és tan simple com fer servir rsync o SCP per moure la còpia de seguretat al seu servidor (bqbackup li donarà accés a una consola) i restaurar la base de la forma adequada per al seu mètode de còpia de seguretat. 1.2GB ha de ser restaurat en uns minuts.

Dit això, una gran quantitat decent ha de donar-li totes les eines que necessita per gestionar totes les tasques de còpia de seguretat.

mario06
22-06-10, 16:14
Gràcies per respondre, però com veig que tenen un equip gran, així que vostè pot gestionar els servidors assistida + extres d'altra banda he de 140k 400K membres i els missatges, etc pel que consideren que és un fòrum petit / mitjà.

Estic molt útil en intentar connectar amb ssh per la qual cosa el problema no hi és, ni amb el meu servidor (les especificacions són bons), però, veig un "potencial" problema en la restauració del compte la seva mida descomunal (i creixent) amb temps d'espera del servidor i així successivament.

Crec que algun tipus de mètode de compressió ha de ser implementat i / o taules en MyAdmin de mida reduïda (nombre racional), fins i tot per l'optimització de la base de dades s'ha convertit en una cosa odiosa que fer ja que tot el temps de prendre i hi ha molt poc d'ell.

Salutacions: p

vBET
22-06-10, 16:26
En el nostre servidor de còpia de seguretat automàtica que fem servir tot el servidor (la funcionalitat de VPS). Sense cap problema.

Si us plau, tenir en compte no incloure taules VBET memòria cau de còpia de seguretat. Vostè pot determinar què taules que voleu emmagatzemar en memòria cau per MyAdmin, així que suposo que també es pot fer des de línia d'ordres (per ssh). Per suposat comando, serà molt llarg, a partir del nombre de taules de vBulletin, però si ho guarda en un arxiu que ha de ser la forma molt còmoda per fer còpies de seguretat.

Tingueu en compte que l'ús de VBET seu contingut es multiplica 52 vegades. Així que si tens activada la memòria cau de base de dades han de créixer. I no només una mica;) Això es pot evitar per desactivar la memòria cau, però li no ho recomano. Per grans fòrums demanant cada vegada que Google per a la traducció seria matar la seva rendiment del servidor o fins i tot acabar amb les restriccions de Google.

mario06
22-06-10, 16:48
Quan vaig comprar el meu servidor dedicat (al llarg de temps enrere) que no hi havia tal cosa com VPS:)

Sé com usar SSH molt bé i és a prop de / si no és impossible excloure VBET de ser de backups, l'únic que un pot fer és esclude que l'hora d'optimitzar o reparar.

Però vostè ha de tenir en compte que un bon 50% dels webmasters (sense ofendre) són compartits al servidor dedicat o virtual i el 70% no sap què és el que SSH confiar en mysqldump, la còpia de seguretat construïda en vBulletin i / o similars.

vBET
22-06-10, 17:00
Aquells que usen hosting compartits no tenen bases de dades de gran enginy tema. No veig cap possibilitat d'executar fòrum vBulletin grans - fins i tot sense cap tipus de plugins - en allotjament compartit. Els recursos són massa baixos.

A més, com vaig escriure aquells que no utilitzen SSH simplement fer còpies de seguretat de les seves bases de dades phpMyAdmin és a dir, per on es pot determinar amb exactitud les taules que han de ser recolzats. També es pot provar. Si s'escau, veritablement espero que alguns problemes a causa d'arxius de grans dimensions per pujar per phpMyAdmin per exemple, però potser hi ha alguna opció per guardar al servidor, no pujar. Si us plau revisi la mateixa. També - crec que en la seva experiència de còpia de seguretat, encara si algunes de les eines GUI permet determinar exactament quines taules han de ser recolzats, espero que es deu també permès per la línia d'ordres. No sé que - com he escrit no tenim problema en absolut amb tota seguretat de servidor -, però m'ho espero, perquè la majoria de les eines d'interfície gràfica d'usuari d'aquest tipus són només fasades i en la part inferior s'utilitzen només comandament des de la línia d'ordres. Així que potser és només val la pena veure - potser va ser afegit en alguna versió de MySQL. Sé que és compatible amb phpMyAdmin.

tsak76
19-07-10, 14:36
Com podem tenir taules VBET en una base de dades diferent només per VBET

kamilkurczak
20-07-10, 12:11
si us plau, pregunteu sobre això a nou tema:)

mario06
20-07-10, 18:03
tsak76. Em segunda ******

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1