أبو أيــوب
09-02-12, 15:00
La pau i la misericòrdia de Déu weberkathalsadh estic tenint un problema al meu fòrum de tots: alkhadmwagh servidor error intern error intern o configuració i no ha pogut completar la sol·licitud. si us plau contacte l'administrador del servidor, webmaster@soqokaz.com i informar-los del temps s'ha produït l'error, i tot allò que podria haver fet allò pot haver provocat l'error. tenir més informació sobre l'error està disponible en el servidor error log. Tingues en compte que vaig entrar al tauler de control i la mateixa cosa apareix liobad vegades em connecto i tinc problema amb les actualitzacions però no tinc experiència Amlhaohzeh actualització missatge al panell de Control almdertm trobar les plantilles hauria de ser actualitzat per lligar amb la versió actual! trobat [21] plantilles actualitzats hauria de produir-se i viure fins a la nova versió. Li recomanem que fer això tan aviat com sigui possible per evitar problemes i fallades en el fòrum! Feu clic aquí per veure'ls! espero que ajuda Déu et beneeixi i et beneficiarà