BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 2 FirstEerste 12
Resultate 11 aan 14 van 14

Thread: Omsendbrief nagaan en die skakel van die vloei van vertalings API's te hou

Senior Member

Is dit nodig om 'n geskeduleerde taak en' n bepaalde verskaffer afgeskakel vir 'n uur op' n slag?, Ek het 'n voorstel hier Omsendbrief nagaan en die skakel van die API's vloei van vertalings waar ons dalk kan altyd begin by die top van ons verskaffers te hou Noem en toets noem (soos die een wat u verskaf het Google reaksie en Microsoft reaksie te toets het) indien die toets oproep reaksie is 200 of teks is vertaal dat die verskaffer, indien die antwoord is nie 200 of toets teks is nie vertaal (met behulp van die dieselfde teks vir elke toets en die RegEx om seker te maak dat die vertaalde teks), dan skuif na die volgende verskaffer, elke vertaling oproep kan dan aan die bokant van die lys begin en werk af

Nie met 'n leë resultaat sal goed wees, want een keer het ons' n leë terugkeer dis hoe dit bly, ek het al het baie mense kla dat dit die geval is in my forum is.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Dit hoef nie so te wees nie, is dit nou. Dankie vir jou boodskap. - Nee. Dit het nie sin nie. Neem asseblief kennis dat die vra vir eksterne vertaling is meer tyd in beslag ding in die hele vBET (en dit is nie aan ons). Daar is geen sin om mal duisende versoek toe ons reeds bereik grense nie. Dit sou ook reaksie tyd, CPU verbruik en geheue gebruik verhogende (meer voorwerp geskep).

Ons het ontdek dat Google inligting oor waarskynlik misbruik TOS verdwyn na 'n tyd. Ons weet nie, maar miskien as ons dit sal bly vra wanneer ons reeds geblok, Google kan sluit vir meer tyd. Miskien nie, maar steeds werklike strategie is baie beter vir die prestasie. Aan die einde het jy 'n omsendbrief nagaan. As 'n mens nie beskikbaar is nie, dit is gemerk as nie beskikbaar nie en die ander gebruik word. As 'n ander nie beskikbaar is nie, dan gebeur dieselfde ding. Ons het net check nie, is dit weer beskikbaar is om elke versoek wat geen sin (dit miljoene navrae kan word voordat dit beskikbaar sal wees) het net een keer per uur. En as dit beskikbaar sal wees, sal dit my gemerk sodat ons sal terug gaan na voorkeur een - en jy het hier 'n sirkel. Ook die toets elke keer gemaak sal jou grense bereik vinniger of koste hoër as jy betaal vertalings (dit nog tel as die vertaling).
    Ook ons is bereid om ander verskaffers te hê. Wanneer ons sal ondersteun meer as 2 so 'n strategie sal' n moordenaar vir jou bediener. Stel jou voor 5 toets oproepe na verskillende verskaffers en dan 'n werklike vertaling vir elke versoek om' n vertaling. No Dankie vir jou idee Ons waardeer die gebruikers idees, hierdie keer het ons met die werklike oplossing sal bly.

Let asseblief daarop dat jy kan verander hoe dikwels vBET moet verskaffers beskikbaarheid na te gaan. Nou is dit een per uur, maar jy kan instel wat in Admin CP -> Geplande taken -> gelyste Task Manager en stel dit byvoorbeeld vir elke 10 minute 0 net soos taak RSS Plakkaat Robot doen dit nou.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Min verander - ons sal verskaffer beskikbaarheid check nie een keer per uur, maar elke 10 minute. As jy reeds opgegradeer om te vBET 3.5.1 voor hierdie boodskap laai net asseblief weer vBET pakket en oplaai produk lêer weer.

Die verandering is gemaak omdat ons op ons regte forum wat dikwels verskaffer beskikbaar is vir 'n kort tyd. Ons sal ondersoek instel om te kyk vir 'n ander verbeterings.

Senior Member

Groot werk ouens Ek het opgegradeer, maar sal die jongste fix aflaai en gebruik wat, ek sal 'n nuwe draad skep vir terugvoering oor hierdie.

Page 2 van 2 FirstEerste 12

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •