Jo tinc la meva límit de caràcters per google conjunt a 100.000 perday així que amb la meva configuració "Utilitza sempre el Google", "L'ús de Google API V2", "Ús de detecció de Google" quan arribi a aquest límit i ja no obtenir els resultats de pagament de Google seria possible per a les API lliure i comença a produir resultats?
Així, per exemple jo faig servir el límit preestablert de Google i Google ja no torna un resultat per a mi (probablement tornar un codi d'error com els del seu codi de prova de Google) quan el resultat no es torna seria bo si VBET servirà per identificar el codi d'error i envia sol.licitud a un altre API, com Microsoft (o qualsevol altre que VBET posterior admet) d'aquesta manera estem segurs d'aconseguir algun resultat - per a mi això seria molt valuós ja que hi ha límits, fins i tot amb versions de pagament, que li permetrà estendre els límits de la seva traducció.
per exemple,
Google conjunt 100.000 charcters per dia> utilitzat> moure VBET API següent a la llista de> 400K Microsoft per hora o 4 milions quan s'ha arribat al límit VBET API de comprovació següent i anterior per veure si el límit s'eleva o té algun marge> o bé passar a l'API que ve o a Google paga quan ha arribat al límit de nou> API de comprovació de la propera .... etc i pel que la comprovació de circular després de rebre un codi d'error podria portar a terme, la capacitat per a més o menys constant de tenir traduccions.