Jeg har mine tegngrænsen for google indstillet til 100.000 perday så med mine indstillinger "Brug altid Google", "Brug Google API V2", "Brug Google Detection", når jeg når denne grænse og ikke længere få resultater fra betalte Google ville det være muligt gratis API'er derefter begynde at producere resultater?
For eksempel jeg bruge min Google forudindstillet grænse og Google returnerer ikke længere et resultat for mig (sandsynligvis returnerer en fejlkode som dem i din Google test code) når resultatet ikke returneres det ville være godt, hvis vBET automatisk anerkendes fejlkoden og derefter sendt anmodning til en anden API ligesom Microsoft (eller eventuelle andre at vBET senere understøtter) denne måde vi er sikre på at få nogle resultat - for mig ville det være meget meget værdifulde Eftersom der findes grænser selv med betalt versioner, ville det give du udvide dine oversættelser grænser.
fx
Google angive 100.000 Charcters pr. dag > brugt op > vBET flytter til næste API i listen > Microsoft 400 k pr. time eller 4 M når grænsen er nået vBET afkrydsningsfeltet næste API og tidligere til se hvis grænse er ophævet eller har nogle kvoter > enten flytte til næste API eller tilbage til Google betalt, når grænsen er nået igen > kontrollere næste API.... osv og så den cirkulære kontrol efter recieving en fejlkode ville bære, så temmelig meget konstant muligheden for at have oversættelser.