Ek het my karakter limiet vir Google ingestel op 100,000 perday so met my stellings "Altyd gebruik Google", "Gebruik Google API V2", "Gebruik Google Detection" toe ek by daardie perk en nie meer die resultate van betaal Google sou dit moontlik wees vir gratis API's begin met die vervaardiging van resultate?
So byvoorbeeld het ek gebruik om my Google-geprogrammeerde limiet en Google nie meer 'n resultaat vir my (waarskynlik' n fout kode soos dié wat in die kode van jou Google-toets terug nie) wanneer die resultaat is nie teruggestuur word, sou dit goed wees as vBET outomaties die skuld kode erken en dan gestuur word versoek na 'n ander API soos Microsoft (of enige ander dat vBET later ondersteun) op hierdie manier wat ons kry uitslag verseker is - vir my sal wees baie baie waardevol dat daar grense is selfs met betaalde weergawes, sou dit jou toelaat om te verleng jou vertalings grense.
bv.
Google stel 100,000 per dag Charcters> opgebruik> vBET skuif na die volgende API in die lys> Microsoft 400k per uur of 4M wanneer limiet bereik vBET volgende API en vorige nagaan om te sien as die limiet is opgehef of het 'n paar toelae> skuif na die volgende API of Terug na Google betaal wanneer limiet bereik weer> Check die volgende API .... ens en so die omsendbrief kontrole na die ontvangs van 'n fout kode sal uitvoer, so pretty much konstante vermoë om vertalings te hê.